Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein kutsut ystäväperheitä teille kylään tai käytte kylässä?

Vierailija
28.10.2006 |

Eikö ystäväperheiden kylään kutsuminen ole enää ollenkaan muodissa? Vähitellen on kaikki kyläänkutsut loppuneet kokonaan, kukaan ei edes tule meille, vaikka itse kutsuisi heidät syömään, kaikki ovat kuulemma niin kiireisiä ja väsyneitä. No, onneksi on yksi hyvä ystäväperhe, jonka kanssa kyläillään puolin ja toisin, ja se on mukavaa. Joskus olen ajatellut, että vika on meissä, mutta joskus harvoin ystävien kanssa jutellessa todellakin tulee ilmi, että he eivät koskaan käy kenelläkään kylässä ja eivät itse koskaan kutsu kotiinsa ketään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain tuttavaperheitä on mutta kyläillään ehkä parin kuukauden välein keskimäärin.

Elämä menee harrastuksissa, kotitöissä ja perheen yhteisessä ajassa.

Tuntuu ettei viikonloppuisin riitä oikein energiaa lähteä minnekkään vaikka aina onkin piristävää nähdä ystäviä, mutta ei vaan saa aikaiseksi.

Ja ehkä olen huono tekemään aloitteita...jos ystävät pyytäisi useammin olisin varmaan ihan innokas menemään.

Vierailija
22/22 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tunnu minusta yhtään rasittavalta, päinvastoin. En jaksaiskaan olla vaan kotona ja oman porukan kesken viikosta toiseen, viikollakin saan välillä tarpeekseni lähipuistosta ym. vakiotekemisistä.

Ehkä me ollaan muutenkin tavallista tottuneempia reissaajia, kun mies on ulkomailta ja vierailumatka sinne on aika eri luokkaa kuin 200 km

;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän