Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä taulukkolaskentaohjelmaa käytät, jos sellaista käytät?
07.09.2022 |
Microsoft Excelhän on maksullinen, maksatko sen käytöstä vai millä virityksellä käytät maksutta? Työpaikan lisenssillä toki useat käyttävät myös omiin tarkoituksiin.
Ilmaisia ja maksullisia vaihtoehtoja on paljon muitakin.
Kommentit (3)
Excelia käytän tietenkin, koska työnantajan lisenssi. Muita on turha kokeilla, koska makrot eivät välttämättä toimi muissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Exceliä käytän. Aiemmin Lotus 1-2-3.