Saanko olla vegaani jos syön kananmunaa ja kalaa?
Kommentit (68)
Voit olla. Ei kellään ole oikeutta kyseenalaistaa identiteettiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Oikea vegaani ei syö edes sieniä.
Saatiin sienihullu linjoille.
Saa. Minäkin olen vegaani kun syön alkupalaksi salaattia ja kun siirryn pihviin niin silloin hetkellisesti en ole.
Saat olla ja sanoa itseäsi vegaaniksi. Ei kellään ole oikeutta kieltää sitä. Eikös kaikki ole saman arvoisia.
Ap saa halutessaan olla heti vegaani. Kunhan vain lopetat eläinperäisten tuotteiden käytön muutut vegaaniksi. Nyt et ole vegaani, mutta saisit ja voisit kyllä olla.
Ihan siinä missä voit päättää olevasi mies, nainen tai joku muu välittämättä mitään faktoista.
Vierailija kirjoitti:
Voit olla. Ei kellään ole oikeutta kyseenalaistaa identiteettiäsi.
xD
Saanko kutsua itseäni alkoholistiksi, vaikken koskaan ole käyttänyt alkoholia?
Tottakai saat. Seon juuri sitä, miten tunnet ja mitkä ovat kokemuksesi.
Mä oon ite strangefruitbi -curious cis, olen introvertti anarkoekofeminist, mulla on f.44.01, add ja olen autismin kirjoilla elävä etuoikettu ei -poc, jolla on vulva.
Et voi olla. Ja siten et myöskään pääse piireihin tuollaisella ruokavaliolla. Se joka antaa pikkusormensa persuilulle ei ole aidosti ilmaston puolella.
Minäkin olen pekoni-naudan sisäfile-vegaani.
Tietenkin voit olla. Minäkin voin olla isä, metsuri, Suomen partamestari ja vaikka mitä ja silti voin vaatia minua kohdeltavan naisena. Tähän tämä maailma on mennyt... maalaisjärki on kadotettu luonnonvara.
Suurin osa vegaaneista lipsuu vakaumuksestaan ajoittain. Ihan ok syödä silloin tällöin, esim päivittäin, pihvi tai muuta herkullista eläinperäistä ruokaa
Minä olen transvegaani. Syön lihaa, mutta salaan sen muilta. Julkisesti julistan veganismin autuutta, olen mm. hankkinut paidan, jossa lukee "vegan":
Kyllä. Voit olla juuri sellainen vegaani kuin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saat. Seon juuri sitä, miten tunnet ja mitkä ovat kokemuksesi.
Mä oon ite strangefruitbi -curious cis, olen introvertti anarkoekofeminist, mulla on f.44.01, add ja olen autismin kirjoilla elävä etuoikettu ei -poc, jolla on vulva.
Esitteletkö itsesi tuolla litanialla uusille ihmisille?
Olemme kaikki ihan yhtä vegaaneja. Kukaan ei ole vähempiarvoinen tai vähemmän vegaani kuin toinen.
Näin.
Nyt kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa vegaaneista lipsuu vakaumuksestaan ajoittain. Ihan ok syödä silloin tällöin, esim päivittäin, pihvi tai muuta herkullista eläinperäistä ruokaa
Höpöhöpö. Kun on jonkin aikaa syönyt vegaaniruokaa, aivot eivät enää tulkitse eläinperäistä ruokaa syömiskelpoiseksi.
Ei, vaan pesco-lakto-ovo-vegetaristi.