Taloyhtiöiden varastetut avaimet
"Kiva" heille kun ei voi tietää kuka tulee varastetuilla yleisavaimilla asuntoon, putsaavatko jotain muutakin kuin pölyt?
Kommentit (7)
Itse asiassa noita avaimia taisi olla tietymättömissä jopa 170 kappaletta. Lisäksi avaimen voi myös selvittää varastamalla putkilukon ja purkamalla sen.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa noita avaimia taisi olla tietymättömissä jopa 170 kappaletta. Lisäksi avaimen voi myös selvittää varastamalla putkilukon ja purkamalla sen.
No anna palaa sitten vaan jos kerran osaat tehdä niin.
Se millainen avain siellä putkilukossa on riippuu täysin taloyhtiöstä. Toivottavasti kukaan ei ole laittanut sinne yleisavainta vaan vain avaimen teknisiin tiloihin. Nyt kun tilanne on tiedossa, taloyhtiöt voi vaihtaa avaimen tai ottaa sen kokonaan pois.
Ei huolta. Tuskin varkaat ovat Suomen kansalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anna palaa sitten vaan jos kerran osaat tehdä niin.
Miksi haluaisin tehdä sen?
Tämä uutinen ei yllätä. Olenkin miettinyt milloin tämä aamuyön sanomalehtiä jakava turbaanipää keksii mihin kaikkialle hän pääseekään näillä yleisavaimilla. Plus mainostenjakaja. On toki epärehellisiä suomalaisiakin.
Ps. Täällä meillä aamujakaja turbaanipää mölisee rukoustaan rappukäytävässä ja manaa omalla kielellään jokaisen syntisen kun pudottaa lehden.
Tässä herää kysymys, voisiko kaikki siirtyä nettilehteen ja mainokset lakkautettaisiin tai nekin lähetettäisiin sähköpostiin.
Työllistäähän nämä tilaajat vielä jakajia, mutta jos aletaan tehdä näin rikoksia, on lehtien saaminen tois asia.
Kyseisillä avaimilla ei pääse asuntoihin.