Palkankorotus seksiä vastaan
Sain tällaisen ehdotuksen pomoltani. Eteenpäin en juttua vie koska olisi vain sana sanaa vastaan ja muutenkin ajatus houkuttelee jollain tasolla. Olen naimisissa oleva nainen ja lähtökohtaisesti en miestäni petä, mutta taloudellisen tilanteen koheneminen saa kyllä pohtimaan asiaa vakavasti. Pomo on ns. läski sika, mutta enpä tiedä haittaako se lopulta mitään.
Onko muilla kokemuksia tällaisesta ja miten toimitte?
Kommentit (26)
Jos pomollesi on tullut mieleen tarjota sinulle palkankorotusta, olet varmasti ansainnut sen ihan työlläsi. Entäpä jos kunnioittaisit itseäsi ja parisuhdettasi sen verran, että neuvottelet palkankorotuksen ilman muita ehtoja.
Jos taas seksi pomosi kanssa kiinnostaa muuten vain, on kyse ihan eri keskustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaa!
Jos saa palkankorotusta esim 200 €/kk. On se vuodessa 2400€.
Eli joku 1500€ enemmän käteen.
Itse antaisin 1-4 kertaa vuodessa, aina "kehityskeskustelun" lomassa.
Suurin osa meistä naisista saa antaa ihan riittävästi muutenkin, ilmaseksi vielä.
N34
Miksi maksaisin SULLE 1500eur 1-4 kerrasta kun saan sinua kauniimmalta, osaavammalta ammattilaiselta samalla rahalla 15 kertaa vuodessa.
Harvassa ovat ne esimiehet jotka maksavat palkkamenot omasta lompakostaan. Ehkä jossain joku näin tekee mutta yleensä esimies on eri asia kuin firman omistaja.
Edellä jo mainittiin ettei se palkan korotus esimiehen kukkarossa tunnu ellei tosiaan ole omistaja.
Toinen näkökulma on että entäpä jos suunnitteilla oli muutenkin korotuksia ja esimies ajatteli koitella samalla kepillä jäätä.
Kolmas näkökulma on että meinasitko ensin ottaa korotuksen ja sitten luonnossa maksu vai toisinpäin? Entäpä jos esimies ei pystykään jälkeenpäin korotusta tekemään ja onko tämän jälkeen jokaisella korotuskierroksella samat velvoitteet?
Itselläni vähän sama tilanne. Mulla on uusi, kuuma naispomo joka selvästi haluaisi harrastaa kanssani seksiä. En luota häneen täysin, joten en ole ollut suostuvainen. Nyt on vähän vihjannut tuohon suuntaan ja tilanne olisi minulle win-win, palkka nousisi kun muutenkin kiinnostaisi ja ei varmasti kertoisi eteenpäin että on nostanut palkkaani sen vuoksi :D
Minä sain lisää palkkaa ilman seksiäkin. Ehkä sinunkin kannattaa ihan vaan etsiä parempia töitä.
Miksi maksaisin SULLE 1500eur 1-4 kerrasta kun saan sinua kauniimmalta, osaavammalta ammattilaiselta samalla rahalla 15 kertaa vuodessa.