Kumpi viini? Eli kyseessä tomaattipohjainen salaatti, jossa mm. herneitä. Tarjoanko puna vai valkoviinin kanssa?
Olen täällä mökillä jotta en ehdi enää Alkoon kyselemään.
Kommentit (24)
Valkoviini. Tomaatti kaipaa hiukan makeutta seurakseen.
Jos se valkkari on kuivaa, tarjoile sitä. Muuten näin syksyyn sopii punkku, vaikka sen salaatinkin kanssa.
Itse tarjoaisin salaatin kanssa valkoviiniä. Punaviini raskaampien ruokien kanssa. En ole tosin ammattilainen enkä tiedä erityisemmin viineistä, vaikka niistä pidänkin.
Ei koskaantaida valkoviiniä ja tomaattia samaan aikaan. Suu huutaa apua tuon yhdistelmän jälkeen
Molemmat vaihtoehdot tarjolle ja kukin valitsee mitä haluaa juoda.
Kumpaakin. Kaikki eivät juo valkkaria tai punkkua.
Herneethän sen viinin määritteleekin...
Anna vieraiden itse päättää, eli molemmat tarjolle.
Miksi tuollaisia mietit, jos molempia voi tarjota. Joku haluaa juoda punkkua valkoviinin sijaan ja toinen juo vain valkkaria mielellään.
Kyllä varmaan molemmat sopii kunhan eivät jyrää salaatin makua eli valitse semmonen helposti juotava viini. Voimakkaat viinit jättäisin muihin tilauksuuksiin. Jos pitää valita jompikumpi niin ottaisin valkoviinin.
Tomaattipohjainen salaatti eli tomaattimurskaa jossa jotain vihreää? Tarjoa marjamehua tai vihermehua.
Viinillä ei ole mitään väliä kunhan siinä on alkoholia. Nyt aluks kikkaillaan jotain "hienoa" ja parin tunnin päästä jo tapellaan tai itketään kun äijä veteli tiukkaa siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaisia mietit, jos molempia voi tarjota. Joku haluaa juoda punkkua valkoviinin sijaan ja toinen juo vain valkkaria mielellään.
Se haluaa yksin ryypätä sen toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa yksin ryypätä sen toisen.
No nyt ymmärrän eli ei missään nimessä molempia pulloja pöytään.
Viini ei sovi minkään ruuan kanssa. Tarjoile vaikka kokista tai vettä.
Ihan uitun sama!