Hormonikorvaushoidosta haittavaikutuksia?
Syön toista kuukautta Indivina 2mg/5mg -tabletteja vaihdevuosien oireiden helpottamiseen. Yöuni on parantunut ja hikoilu helpottunut sekä mieli on parempi. Ainoa haittavaikutus on nyt 2 viikkoa kestänyt tiputteluvuoto. Onko kellään kokemuksia miten kauan tuo vuoto kestää?
Kommentit (5)
Kierukan laitoin jälkeen minulla oli pientä tiputtelua parisen viikkoa ja sekavasti pientä vuotoa n. kk ajan. Katso ohjeita niissä yleensä mainitaan että jos tiputtelu ei lopu tietyn ajan sisään (yleensä n. 1kk) niin ota yhteyttä lääkäriin joka määrännyt hoidot.
Vierailija kirjoitti:
Kierukan laitoin jälkeen minulla oli pientä tiputtelua parisen viikkoa ja sekavasti pientä vuotoa n. kk ajan. Katso ohjeita niissä yleensä mainitaan että jos tiputtelu ei lopu tietyn ajan sisään (yleensä n. 1kk) niin ota yhteyttä lääkäriin joka määrännyt hoidot.
Kiitti vinkistä!
-ap
Ei mitään haittavaikutuksia, olin vain tosi kiitollinen että sain käännettyä aikaa taaksepäin.
Hiukset tuuhentuivat, iho elpyi, hyvä uni kohensi mielialaa ja iltapäivän väsymys loppui. Laatuaikaa alkoin helposti löytyä kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä!
-ap
Tarkemmin asiaa avaamatta tutulla oli kierukka + hormonihoitoja. Joutui voin´makkaan tiputteluvuodon takia poistattamaan kierukan ja lopettamaan hormonihoidot, mutta sitä ennen kyllä oli vuosia ennättänyt käyttää hormoneja ilman suurempia ongelmia.
Minulla laastari, ei tiputtelua. Tosin eipä ollut menkkojakaan moneen vuoteen.