Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mitä mieltä " baby bellystä" ?

Vierailija
28.10.2006 |

Olen synnyttänyt yhdeksän kuukautta sitten. Ennen raskauttani kroppani oli hoikka ja vyötärö kapea, mutta mitat vaihtuivat ja vatsa kasvoi huikeisiin mittasuhteisiin.

Sanokaapas miehet, kun täällä olette niin ärsyttävän suorasanaisia :), että millainen turn-off on synnyttäneen naisen löysä mahanahka? Oma mieheni ei uskalla asiasta mainita mitään ja ehkäpä hänen kannaltaan parempi niin :))

Olen siis jotakuinkin hoikka (169/55) ja vyötärökin on kapea, mutta se runttukasa, suurentunut napa ja vieläpä hormoniviiva koristeena... :S Miten paljon miehet kiinnitävät tuollaiseen huomiota ja miten paljon se merkitsee?

Naiset: Mitä mieltä itse olette olleet omasta kehostanne synnytyksen jälkeen? Entä onko kellään vatsanahka vielä kiinteytynyt paljon vielä viikkojen/kuukausienkin päästä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin paremman näköinen, hoikempi ja lihaksikkaampi nyt 3-kymppisenä kuin 2-kymppisenä.

Vierailija
22/26 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuuskin on elämänkokemuksen myötä ihan eri tasolla ja sen huomaa naisetkin ja vienti on sen mukaista. Timmissä kunnossa olevaa nelikymppistä miestä haluaa naiset 25-55v. Kunto ja kestävyys on kovaa luokkaa makuuhuoneessakin ja tässä iässä osataan jo käsitellä naista niin kuin miehen pitääkin.

Puhumattakaan siitä miten vaatimattomia ollaan.. ;)

Vierailija:

Itse olen ainakin paremman näköinen, hoikempi ja lihaksikkaampi nyt 3-kymppisenä kuin 2-kymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs muullakaan taistelet lähestyvää impotenssia ja kaljuutta vastaan kuin itsepetoksella?

Vierailija
24/26 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Milläs muullakaan taistelet lähestyvää impotenssia ja kaljuutta vastaan kuin itsepetoksella?

Avainsana tässä onkin " lähestyvää" , kyllä se on takaraivossa.

Mutta NYT on kivaa, nautin siitä kun vielä voin.

Mitä sitten jos tukka lähtee ja kalu puutuu 10 vuoden päästä, kun hormonitoimintakin alkaa laantua samaan tahtiin voi olla ettei paljon seksi enää kiinnostakaan.

Vierailija
25/26 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen näytti tosi vanhalta teininä. Sitä ajatteli että mahtaa se tuntea itsensä vanhaksi ja raihnaiseksi. Nyt kun itse on sellainen niin tietää että elämä ja seksikin vain paranee vuosi vuodelta. Tuskin malttaa odottaa miten hauskaa se on viisikymppisenä. Vanha tietää millaista on olla nuori ja vanha. Nuori vaan meluaa teiniuhoaan ja pelkää vanhenemista kun ei tiedä siitä mitään.

Mutta kaikki nämähän riippuu siitä miten elämänsä elää..

25

Vierailija
26/26 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin exä tuijotti peiliin koko ajan, ei vain nähnyt että tukka oli lähtenyt, kaljamaha kasvanut, ja jalat muutuneen tikuiksi...ihaili itseään kuinka on komee, silitteli rintakarvojaan ja kuvitteli että saa mukaansa 20-vuotiaita naisia, eikä myöntänyt että viinan ja tupakan seurauksena kalukaan ei noussut joka päivä.

Eipä silti, mulla roikkuu tissit, maha ja perse, selluliittiä on joka paikassa ja naama on kurttunen, mutta entäs sitten...seksi maistuu ja on hyvää. sitä pitäisi vain saada joka päivä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän