Miehet! Mitä mieltä " baby bellystä" ?
Olen synnyttänyt yhdeksän kuukautta sitten. Ennen raskauttani kroppani oli hoikka ja vyötärö kapea, mutta mitat vaihtuivat ja vatsa kasvoi huikeisiin mittasuhteisiin.
Sanokaapas miehet, kun täällä olette niin ärsyttävän suorasanaisia :), että millainen turn-off on synnyttäneen naisen löysä mahanahka? Oma mieheni ei uskalla asiasta mainita mitään ja ehkäpä hänen kannaltaan parempi niin :))
Olen siis jotakuinkin hoikka (169/55) ja vyötärökin on kapea, mutta se runttukasa, suurentunut napa ja vieläpä hormoniviiva koristeena... :S Miten paljon miehet kiinnitävät tuollaiseen huomiota ja miten paljon se merkitsee?
Naiset: Mitä mieltä itse olette olleet omasta kehostanne synnytyksen jälkeen? Entä onko kellään vatsanahka vielä kiinteytynyt paljon vielä viikkojen/kuukausienkin päästä?
Kommentit (26)
Onneksi ei tuolla miehelläkään ole mitään sikspäkkiä, joten tuskinpa on varaa valittaa ;) Ei siinä muuta kuin muistaa olla katsomatta sinne suuntaan doggy style -aktin aikana, ei ole nimittäin mikään silmiä hivelevä näky - mutta mieshän sinne ei silloin edes näe.
mulla noi runtut mahassa on mun kunniamerkkejä siitä että olen synnyttänyt 4 lasta, ja olen ylpeä niistä jos ei jollekin kelpaa niin sorry vaan, ei oo mun murhe
on todellakin paha " turn off" . Samoin imetyksen jälkeiset riippurinnat ja synnytyksessä pilalle mennyt pillu. Vaimo ei oikein enää sytytä. Mutta sellaista elämä on.
Vierailija:
on todellakin paha " turn off" . Samoin imetyksen jälkeiset riippurinnat ja synnytyksessä pilalle mennyt pillu. Vaimo ei oikein enää sytytä. Mutta sellaista elämä on.
mulla ei kyllä maha kauheesti kärsinyt synnytyksestä. mun maha on aina ollut äärimmäisen hyvä, litteä ja kaunis, nyt synnytyksen jälkeen se on sitä edelleen. en tiedä miksi minulle ei jäänyt sitä nahkaa? koska siihen ei kai voi vaikuttaa treenaamallakaan? ehkä mahani on ministi muodokkaampi kuin ennen, niin että saa tosta vähän jo jenkkakahvaa käsien väliin, mutta edelleen kukaan ei usko että olen synnyttänyt mahastani lapsen ulos. maha on nyt varmaan ihan normi naisen maha, ennen oli liian hyvä ollakseen totta :)
rinnat kyllä pieneni yli yhdellä kuppikoolla, mutta se ei ole miestäni haitannut, tuo nyt ei ole mitään tissi miehiä. enempi katsoo treenattua peppua ja senhän voi synnyttänytkin äiti treenata kuntoon :) rintani eivät kuitenkaan ole mielestäni alkaneet roikkua imetyksen jälkeen. ja lantiopohjalihaksetkin on treenattu jo kuntoon! että vähällä selvisin... katsotaan miten käy toisen raskauden kanssa!
En kyllä ihan ymmärtänyt pointtiasi... Miten tuo liittyi tähän keskustelu??? Kysehän oli roikkuvatsasta, jota sinulle ei ole...
Vierailija:
Olen synnyttänyt yhdeksän kuukautta sitten. Ennen raskauttani kroppani oli hoikka ja vyötärö kapea, mutta mitat vaihtuivat ja vatsa kasvoi huikeisiin mittasuhteisiin.Sanokaapas miehet, kun täällä olette niin ärsyttävän suorasanaisia :), että millainen turn-off on synnyttäneen naisen löysä mahanahka?
Ei haittaa/haittaisi ollenkaan. Panettaa kuitenkin.
Mistä moinen epävarmuus? Se on elämää. Oli tässä joku aika sitten suhde 46v 4 lapsen äitiin ja oli kuin teinityttö, innokas ja itsetuntoa uhkuva. Ootte äitylit kaikki herkullisia. Älkää miettikö liikaa.
itsevarmoja
Mua ei itseä todellakaan haittaa vaikka onkin toi löysä mahanahka, lapset on tehty ja siitä on jäänyt jäljet, ei mullakaan ekan jäljiltä ollut mitään, mutta kolme peräperää tehtyä lasta venytti nahkan eikä se ole kutistunut, leikkaamalla kuulema saa, mutta miksi?
Mä pidän itsestäni ja olen ylpeä omasta kropasta, vaikka se onkin vanha ja venähtänyt :)
Hitto naiset, olkaa ylpeitä itsestänne, ihania me ollaan kaikki...roikuimme tai emme.
Mulla on ihana miesystävä joka silittelee ja paijaa mun roikkumahaa ja mä pidän siitä...
Numero 8
Joo vähän hyppäsi sivuraiteille tuo mun kirjoitus (7) Sorry. Ja kuulosti muutenkin leuhkimiselta *häpeää* mutta se ei ollut tarkoitus, ajatus vissiin karkasi. Idea oli se, että ihmettelen itsekkin mistä se ylimääräinen nahka jää joillekkin, kun minulle sitä ei ollenkaan jäänyt. Ja en usko, että mikään treenaminen voi nahkaa kiristää? Vai voiko?
Äiteet vaan käy vertailemassa roikkujaan... ei kai ollut tän ketjun tarkoitus?
Ottakaa nyt sekin huomioon että kun vertaatte itseänne lehtien naisiin,
ei malleja tai julkkiksia kuvata sellaisissa asennoissa että jokin roikkuu tai nahka menee makkaralle. Lisäksi mallikoulutuksen saanut osaa kävellä/istua koko ajan niin ettei " huonoja" puolia näy.
Toiseksi, naisessa saa näkyä elämän merkkejä. Osaan ne jo hyväksyä itsessäni, miksen toisessa.
Jolle synnyttänyt masu ei kelpaa, on pipo vähän liian tiukalla. Enemmän se painaa että näkee kuinka nainen on sinut itsensä kanssa. Ja nauttii seksistä. Siis naisen nautinto on ihanaa katsottavaa ja kiihottaa todella ainakin minua.
M40
että Victoria Beckhamin vatsanahka on ruttuinen ja ruma, puhumattakaan naisen itsetunnosta. Miksi teidän pitäisi olla täydellisiä, sellaisia kuin olitte ennen uuden elämän synnyttämistä? Kuka sellaista teiltä vaatii ja miksi?
Luultavasti ainoa, jota kyseinen asia kiinnostaa olette TE ITSE. Jos miehelle ei uusi, aikuinen nainen kelpaa, ei hän ole arvoisenne. Mielestäni ruttuinen mahanahka ei ole ongelma vaan huono itsetunto sen takana...
joten tässä tulee: kyllä, ruttuinen ja löysä mahanahka ei ole mitään kaunista katseltavaa, varsinkin kun vertaan synnytystä edeltävään aikaan (vaimolleni jäi parikymmentä liikakiloa raskaudesta). en voi sitä kieltää, eikä se toisaalta ole mikään syy vaihtaa vaimoa. mutta epäesteettinen seikka se on, enkä osaa ajatella yhtään ylevästi maharuttuja jonain " kunniamerkkinä" .
m34
että tulee vähän vastauksia miehiltä...
ap pyysi suorasanaisia vastauksia miehiltä... yksi vastaus tuli mutta ei ollut mieleinen niin se teilattiin pystyyn ja kehotettiin kylpemään omassa täydelllisyydessä...
Hyvä on... tässä teille vastaus jota haluatte,
Ei mua haittaa löysä mahanahka eikä hyllyvä perä... lerppatissien katteleminen oikiastaan kiihottaa.
ansio- ja kunniamerkit kropassaan. Roikkuva, hyllyvä maha raskausarpineen on erittäin kiihottavan näköinen. Valtava sivullepäin levinnyt takapuoli on todellinen turn-on kaikkinen rosoisine selluliitteineen. Roikkuvat rinnat, joissa on mielellään raskausarpia, ovat varsinkin holtittomasti puolelta toiselle heiluessaan todella sytyttävä ilmestys.
Kantakaa naiset ylpeästi kertyneet kilot ja muut lieveilmiöt!
joskus katsoisivat itseään peilistä yhtä kriittisesti kuin naiset, aika monella miehellä on kaikenlaisia pikku vikoja, ja vähn isompiakin, mutta silti he vain katsovat peiliin ja näkevät sen ihanan 20 vuotiaan, eivät sitä riippuva vatsaista 40 vuotiasta
Vierailija:
mutta silti he vain katsovat peiliin ja näkevät sen ihanan 20 vuotiaan, eivät sitä riippuva vatsaista 40 vuotiasta
Miehet eivät katso peiliin.
samat mitat, yhtä kauan synnytyksestä. pohtinut samaa asiaa..