Miksei Twitterissä (ym somessa) voi olla kaksi eri moodia: Herkkien versio ja paksunahkaisten?
Nämä lumihiutaleet voisi käyttää "suojattua" lällyTwitteriä (tai ns. lasten versiota) ja ne, joille maistuu sananvapaus lieveilmiöineen eli "v.puheineen ja n - sanoineen, saisivat käyttää kunnon Twitteriä 100% moodissa.
Oon varma, ettei kukaan haluaisi tosin käyttää sitä lällyversiota ja jäädä näin ollen paitsi isosta osasta keskusteluja. Ei edes ne lumihiutaleet, jotka siellä koko ajan valittaa "maalittamisesta" tms.
Kommentit (9)
Kummasti nuo "paksunahkaiset" kuitenkin blokkaavat kaikki vähänkin eri mieltä olevat 😆
Onhan tuollainen jo olemassa. Sitä kutsutaan blokkaamiseksi. Herkkänahkaiset blokkaavat kaiken epämiellyttävän, jotta voivat elää turvassa omassa kuplassaan.
Meillä on harrasturyhmässä yksi 6-kymppinen miespuolinen lumihiutale. Muut yrittää jakaa ryhmän WA:ssa hauskaa ja porukkaa yhdistävää kevyttä juttua ja tämä yksi koettaa kieltää kaikean muun kuin asialliset tiedotteet vedoten siihen, että hänelle tulee niin paljon viestejä. Huoh.
Minun twitterissäni on lähinnä alastomia miehiä ja drag queenejä. Siitä voi tehdä juuri sellaisen kuin tahtoo...
Siksi että snowflake-Twitterissä ei olisi kuin sivunumerot jäljellä.
Eikö vähemmän moderointia sisältäviä vaihtoehtoja Twitterille ja muillekin somealustoille ole vaikka kuinka, aina kaiken maailman Gabeista Parlereihin ja Truth Socialeihin? Toisaalta niitä ei taideta hirveästi käyttää, mikä ehkä kielii siitä, että jonkinlainen sisällön suodatus onkin suosittua.
Eikös se twitteri ole jo herkkänahkaisten mielensäpahoittajien mekka ? Vapaita on vaikka kuinka sen lisäksi.
Tai jos saisi itse laittaa suodatusta päälle: 25%, 50%, 75% ja 100%