Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffien aikaansaaminen

Ihmettelen vaan
07.09.2022 |

Olen yrittänyt aikuisten oikeasti nettitreffailla, mutta, ja todellakin kaikella kunnioituksella, suomalaiset miehet eroavat palstoilla kuin yö- ja päivä esimerkiksi ruotsalaisista miehistä.
Suomalaisilla miehillä monillakaan ei ole edes profiilikuvaa, jolloin tulee kyllä tunne, että haluavat pettää/peitellä jotakin nykyisiä heilojaan jo alunperin, osalla asiat kesken- ja haetaan jo asumiserovaiheessa seuraa silti kovin. Suomalaisilla miehillä on kaikenmaailman kuvia seuraavista asioista: hirvenpää, kalat, kissat, autot, veneet, talot, auringonlaskuja- ja etelän kuvia valtavasti, koirat, hevoset, sonnit jne., muttei yhtään itsestä kuvia, varmaankin naisilla sitten kukka-amppelikuvia. Suomalaisilla miehillä aurinkolasit sisälläkin, ettei kukaan vaan näe, tunnista ja " Olen cool?" Suomimies ei profiiliin kirjoittele, ei mitään, tai sitten Raamatun pituisen tekstin naisensa tulevista vaatimuslistoista. Löytääkö tällä tavalla joku jonkun?, olen ihan pihalla näistä palstoilta, eikä yhtään auta palstanpitäjien hyvää tarkoittavat ns." vinkit" Real Matchiin. Tietenkin kaikki on bisnestä- ja rahastusta, en silti oikein muuallekaan ehdi, älkää siis vaan alkako myös niitä neuvoja, mistä hyvät miehet löytää täällä antamaan. Lopuksi: Suomimies ei hymyile, onko kovan verotuksen syytä, Korona-ahdistusta vai maailmantuskaa, mutten tosikon kanssakaan loppuelämääni halua viettää, mutta, mieluummin en olisi vallan ilmankaan. Ruotsimies: Kiva kasvokuva, normi, tavallinen, puhtaat vaatteet, harvemmin kuvissa edes työvaatehaalareissa, kirjoittaa luonteestaan, itsestään hyviä- ja huonompiakin puolia, ei valehtele ikäänsä, niinkuin Suomessa moni vanhempi mies tekee, ja kaikki muukin kerronta/ kirjoitustaito ainakin sekä koulutustasokin ruotsalaisilla Suomi miehen yläpuolella reilusti, täällä peruskoulupohjalta toki voi ponnistaa vaikka mihinkä, mutta järjestään naturempikin mies Ruotsissa on yliopiston käynyt, tai vähintään maisterismiehiä. Epätoivon partaalla olen, kaikki palstat täällä samanlaisia, kun jonkun kivan joskus löytää, on välimatkaa heti Suomen päästä päähän, tai sitten suomimies vain " katoaa" palstalta, vailla lausetta. Ei, tai kyllä, pitäisikö siis muuttaa Rakastava ja tunteistaan, lapsistaankin kertovan Ruotsi miehen kainaloon, vai jäädä ikuisiksi ajoiksi Suomi palstoille kellumaan?, onko muita kokemuksia, lähinnä toivoisin positiivisia sellaisia deittailusta esimerkiksi Pohjoismaihin netin kautta/ johdosta edenneitä. Ihan tavallinenkin siis riittäisi, mutten sitäkään Suomesta halua, jos kasvoista näkyy kuvassa vain puolet/ pimeä kuva, toisin kuin auringossa kylpevät Ruotsi miehet saaristoissaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että on parempi että keskityt ruotsalaisiin

Vierailija
2/5 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt aikuisten oikeasti nettitreffailla mutta auringossa kylpevät Ruotsi miehet saaristoissaan.

Tuon verran jaksoin tuosta vuodatuksesta lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin sieltä nettitreffeiltä komean, perhearvoja arvostavan, varakkaan amerikkalaismiehen. 

Vierailija
4/5 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt ymmärrä.  Miehelle ei ole mitään hyötyä hakea huomiota.  Suurimmalle osalle miehistä huomio on negatiivinen asia.  Eihän ketään halua että sut tunnistetaan tinder kuvista vaikka työpaikalla.

Ja saman voi sanoa naisista.  Upeita naisia ulkomailla, heti mätsejä ja treffejä.  Joka lomamatkalla irtoaa.

Vierailija
5/5 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli ihan kivoja kuvia mielestäni, hymyssä suin otettuja selfiekuvia kokeilin, luonnosta otettuja, joissa näkyy että olen normaalipainoinen (lihasta löytyy ja ne se kiva sikspäkkikin, tosin en kroppaani esitellyt paljaana). Pitkä rehti profiiliteksti, jota hieman kokeilin muokkailla aina paremmaksi. Tulos? Ehkä yksi, tuurilla kaksi mätsiä kuukaudessa, joka ei sitten edes vaivautunut vastaamaan mitään. Tulin johtopäätökseen, että naamani ja profiilini on täyttä paskaa parisuhdetta ajatellen. Panin sitten pelkän kuvan kropastani, nyt tulee 1-2 tykkäystä päivässä. Joten minä en enää esittele naamaani, kun se kroppa kiinnostaa enemmän, enkä muuten etsi parisuhdettakaan enää. Voisiko tuossa olla vastaus kysymykseesi, miksei niitä kuvia naamasta haluta esitellä, kun oletuksena on että sille vain naureskellaan tyttöporukoissa ja sitten mätsäillään niitä sikspäkkiukkoja.