Paperipillit sisältävät PFAS yhdisteitä jo osa siitä liukenee juotavaan nesteeseen.
Tämäkin vielä. Täytynee ostaa niitä kestopillejä.
Onko muita kestopillivaihtoehtoja kun teräs? suositelkaa.
Kommentit (40)
Ei kannata juoda pillillä, ainakaan aikuisten, koska se aiheuttaa tupakoitsijan ryppyjä suun ympärille :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata juoda pillillä, ainakaan aikuisten, koska se aiheuttaa tupakoitsijan ryppyjä suun ympärille :)
Ja ne rypyt haittaa miten?!
Vierailija kirjoitti:
Pillit pois
Juo kupista suoraan
Pirtelöä olisikin kiva ryystää suoraan mukista, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Minä en tupakoi ja minulle on tullut viimeisen vuoden aikana ryppyjä suun ympärille. Olen tosin ollut hampaiden oikomishoidossa viime vuoden heinäkuusta saakka. Täytän pian 57 vuotta ja suunympärysrypyt ovat ainoat rypyt jotka minulla on.
Linkki? Suomenkielisille sivuille tai uutiseen.
Vierailija kirjoitti:
Linkki? Suomenkielisille sivuille tai uutiseen.
On niin uusi tuo tutkimus että ei ole uutisoitu vielä. Eikä välttämättä uutisoidakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko joskus takaisinveto lasten bambuastioissa koska sisältivät jotain myrkkyä?
Bambumuovi on uustuote, jota ei ole EU:ssa hyväksytty elintarvikekäyttöön, kun ei olla tutkittu tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko joskus takaisinveto lasten bambuastioissa koska sisältivät jotain myrkkyä?
Bambumuovi on uustuote, jota ei ole EU:ssa hyväksytty elintarvikekäyttöön, kun ei olla tutkittu tarpeeksi.
" Todellisuudessa niistä vapautuu vaarallisia kemikaaleja jopa enemmän kuin tavallisista muovituotteista."
Taitaa olla turvallisempaa ostaa ohutta kupari tai rosteriteräs putkea. Voi sitten käyttää samoja pillejä seuraavat 100 vuotta.
Onneksi ostin 2000 muovipilliä varastoon. Riittää loppuelämäksi. Pahvinen on kauhea.
En ole tarvinnut pilliä 30 vuoteen mihinkään. Miksi se pilli on niin tärkeä että sellainen on pakko olla?
Arvasin tämän. Jos talouspaperista ja leivinpaperista on löydetty myrkkyä niin miksi paperipilli olisi poikkeus...
LIDLissä tänään!
teräs
lasi
ja silikonipillejä.
Senhän maistaa jo siitä pillistä, että on myrkkyä. En anna lasten juoda niistä enkä juo kyllä itsekään. Ostin 1000 muovipilliä omiin tarpeisiin ennakkoon. Lisäksi on käytössä kestopillit ja niille oma pesuharja.
No onko aihetta uutisoitu? Miksi ei?
Miksei tehdä pillejä oljista.