Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JEE mies luapsi että voidaan mennä naimisiin vaikka on ollut vastaan naimisiinmenoa

Vierailija
28.10.2006 |

On kuulema miettinyt asiaa ja omalla persoonallisella tavalla kosikin jo!!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä jotka vastustavat jostain ihmeen syystä naimisiinmenoa.

Vierailija
2/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sanonut että EHKÄ joskus... saa nähdä... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnellinen näin: Olen PÄÄSSYT tällä elämän taipaleellani suht onnelliseen parisuhteeseen, ihanien lasten äidiksi, hyvään työpaikkaan... En kaipaa mitään peijaisia tai " rakkaudenjuhlia" todistaakseni mitään kenellekkään. Naurettavia sellaiset älyttömät bileet ja sitä paitsi suurin osa häistä on suunnattoman kiusallisia kaikille vieraille.

Vierailija
4/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten miettinyt asiaa ja todennut omassa mielessään että eikai se niin paha asia oliskaan. Ei edes ehkää tarjonnut. Vähänkö mä täällä hekumoin!!! -ap-

Vierailija
5/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies " kosi" 5 v yhdessä olon jälkeen, sanomalla " jos et kamalasti liho, niin voidaan me naimisiin mennä, joskus" huvittavaa.

Vierailija
6/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitäpaitsi jos jommalle kummalle sattuu jotain niin turvaa toisensa kun on naimisissa

Vierailija
7/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne vielä viime talvena ...sit keväällä mies koki jonkun ihme herätyksen ja kesällä meidät vihittiin. Kyllä sitä saikin odottaa...

Ja oon hirmu onnellinen että PÄÄSIN naimisiin : DD

Nelonen vois perustaa vaik oman pro-avoliittoketjun. Monet meistä haluaa naimisiin, minkäs teet.

Vierailija
8/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatunto soimaa ja siitä syystä mielen muutos....

Tiedän aika monta tapsusta jossa noin on käynyt.

Mutta onnea nyt kuitenkin!

Vierailija
9/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä kaveripiirissä yhtä ainoata miestä tai naista joka olis käynyt vieraissa (siis voi olla käyneet, mä en vaan tiedä).

Vierailija
10/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v mies ei niin vain mieltään muuta, jotain on sattunut.

Onkos ollut outoja iltamenoja? Vai venähtikö baarireissu? Poikien kanssa mökillä?

Miesten putkiaivot ovat niin yksinkertaiset, ettei niiden ajatusten tulkitseminen ole edes vaikeaa.

Olen miesvaltaisella työpaikalla töissä ja jokainen miespuolinen työkaverini elää parisuhteessa ja 90% on pettänyt puolisoaan, osa jopa työpaikallamme.