Tinder?
Olenko ymmärtänyt väärin jotain tuosta palvelusta? En ole monenkaan kanssa päässyt keskusteluun. Mutta nopeasti ovat loppuneet kun olen yrittänyt olla ihan asiallinen. En ole ollut ehdottelemassa heti mitään sänkyjuttuja, lähinnä yrittänyt keskustella asiallisesti. Nämä keskustelut ovat yleensä loppuneet noin kymmenen vaihdetun viestin jälkeen.
Yhden kanssa viestittelin noin viikon, jonka jälkeen hän oli jo muuttamassa luokseni. Siitä en ollut kiinnostunut niin nopealla aikataululla, varsinkin kun töideni takia haluan tietää ihmisestä enempi kuin muutaman päivän viestettelyn.
Olisiko jotain vihjeitä antaa? Olen mies ja +50, enkä ole niin kovin tarkka ulkoisista asioista, koska omakaan naama ei ole mikään mallin naama.
Kommentit (4)
Keijo ei tiedä, eikä Keijo pysty todistamaan, mutta Keijosta tuntuu että Tinderin algoritmi huijaa jollakin kierolla tavalla.
Minulla oli maksettuna Tinderin Gold sovellus, mutta ei se tilannetta olennaisesti muuttanut. Profiiliin sopivia ehdotuksia tuli harvakseltaan. Aina kuukausittaisen veloituspäivän lähetyessä tahti hieman tiheni tai sitten kuvittelin niin. Matcheja tuli sitten vielä harvemmin eikä ne johtaneet sen pidemmälle, mutta tämä ei liene Tinderin vika tai tiedä sitten.
Nyt peruutin Gold tilauksen ja kas kummaa. Kumppani ehdotuksia on ruvennut aikaisempaan verttattuna suorastaan tulvimaan. Ei nyt naisten kertomia satoja päivässä, mutta muutama kymmenen kuitenkin. Eivät vaan oikein satu deittiprofiiliin. Voivat olla toiselta puolen palloa, vaikka matka on rajattu kahteensataan kilometriin. Rajan läheisyys varmaankin aiheuttaa sen että Pietarista ja yleensäkkin Venäjän puolelta on huomattava määrä kontakteja. Samoin sovellus tarjoaa huomattavasti nuorempia ehdokkaita kuin mitä on haussa (ja realistisesti ajateltavissa)
Yksi merkittävä asia joka on erityisesti kiinnittänyt huomiota on se, että nyt on viikon aikana tullut enemmän tykkäyksiä kuin edellisen puolen vuoden aikana yhteensä. Nämäkin tosin valtaosin naapurista tai sitten vieläkin edempää.
Jotakin outoa tässä kyllä on. Ettei vaan olisi rahastuksen makua.
En tiedä sun ikäryhmästä tai paikkakunnasta mutta nuoremmissa ainakin siellä on paljon vähemmän naisia joilloin voivat vapaasti valkata, ei tarte rumien tylsimysten kanssa jutella. Asialliset ja asiallisessa kunnossa olevat naiset tulee ja löytää miehen nopsaan ja häipyy. Sitten on ne jotka ei tiedä mitä hakevat tai havittelevat parempaa kuin mihin on mahkuja, heitä jää sitten pidemmäksi aikaa sinne. Tämä ainakin oma käsitykseni, aina on poikkeuksiakin.
Mitä olen jutellut kaverien kanssa - miesten ja naisten - niin kaikilla on tuo sama ongelma. Kukaan ei onnistu kohtaamaan siellä toista.
Jos olet hyvännäköinen ja haet "vaan seksiä" niin varmaan toimii. Muuten aika turha softa.
Sun jutut on olleet tylsiä.
Kuka tuolla muutenkaan jaksaa chattailla viikkokaupalla, sovitaan treffit, pannaan ja sit katsotaan kiinnostaako tavata enää..
Tinder on panosovellus.