Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä asian tekisit elämässäsi toisin jos elämä olisi vielä edessä?

Vierailija
06.09.2022 |

Minkä siis tekisit toisin jos olisit 18v ja elämä olisi vielä edessä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin HETI sinne nettiin etsimään miehen kenelle menettää neitsyys. En odottaisi 26-vuotiaaksi luuseriksi asti ja pilaisi elämääni.

Vierailija
22/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt aloitteen ihmistä kohtaan johon olin ihastunut. Kolmen parisuhteen ja 15v jälkeen, hän on edelleenkin ainoa, jota tulee ajalteltua tasasen väliajoin. että entä jos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehdottanu Saralle seurustelusuhdetta.

Vierailija
24/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen sisäisesti satuttavan iskun jälkeen en enään kertaakaan kääntäisi toista poskeani

Vierailija
25/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi muuttanut niin aikaisin pois lapsuudenkodista poikakaverin kanssa yksiin paikkaan, jossa ahdisti 24/7 mutta josta poikakaveri piti. Sen sijaan olisin voinut opiskella tehokkaasti ja muuttaa sitten asumaan YKSIN ja samalla tehdä kiinnostavia oman alan töitä, harrastaa ja tehdä kaikkea mistä pidän. Niin teinkin lopulta, mutta se parisuhde ja vuokran maksaminen vei minulta monta nuoruusvuotta. Jouduin tekemään hanttihommia että rahat riitti, opiskelut viivästyi ja oli tosi täpärällä, että olisi pitänyt kokonaan lopettaa ja tehdä jotain vähemmän vaativaa.

Sen sijaan olisi pitänyt jo teininä vain uskaltaa käydä läpi se murrosikä ja puhua suoraan omille vanhemmille siitä, että mitkä asiat ovat yksityisia ja missä asioissa minua ei saa ohjailla, ja että kaipaan omaa tilaa ja yksinoloa. Se olisi ollut järjestettävissä, tuonkin kävin myöhemmin läpi ja kaikki hyvin sen jälkeen.

Vierailija
26/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palannut siihen aikaan kun olin 18-vuotias vai nyt yhtäkkiä olisin 18-vuotias?

Vierailija
27/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lempannut sen ihmisen, kenen kanssa pyöräytin nuorena lapsen ja jättänyt lapset tekemättä kokonaan. Olisin lähtenyt kielikursseille ja opiskelemaan enemmän, sen sijaan että halusin pysyä yhdessä tämän lapseni isän kanssa. Olisin jättänyt ahdistavan kotikaupunkini taakseni ja lähtenyt maailmalle. 

Olisin elänyt nuoruuden ja aikuistunut vasta myöhemmin. 

Vierailija
28/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En joisi koskaan tippaakaan alkoholia.

t. alkoholisti

Olen raitis alkoholisti. Toivoisin, että olisin aloittanut noin 10-vuotiaana monivuotisen psykoterapian jollain minulle sopivalla ja ammattitaitoisella psykoterapeutilla, jonka avulla olsin selvinnyt lapsuuteni traumoista, enkä olisi siten alkoholisoitunut, koska minulla olisi ollut psykoterapeutin avulla paremmat eväät elämään. Näin ollen paljon muutakin pahaa olisi jäänyt tapahtumatta elämässäni.

Vierailija
29/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisin sinkkuna.

Vierailija
30/30 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisainta taitaa olla jatkaa nykyeväillä ja ottaa oppia menneistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi