Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän idea siinä on että varaa jonkun ajan esim lääkäriinja menee etukäteen hätyyttämään?

Vierailija
06.09.2022 |

Minä ainakin menen vasta muutaman minuutin etukäteen paikalle. Kun ne ajat nyt yleensä on lähinnä myöhässä eikä ketään ole etuajassa kutsuttu vastaanotolle. Yrittävätkö jotenkin etuilla muita?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljen bussilla eli mielummin olen hyvissä ajoin paikalla kuin, että juoksen pysäkiltä tukka putkella paikalle ja huonolla tuurilla istun vastaanotolla hiki päästä valuen.

Olen myös joskus päässyt aiemmin sisälle, kun lääkäri nähnyt, että olen jo ehtinyt ilmoittautua automaatilla. Tapahtui vielä kunnallisella hammaslääkärillä.

Kannattaa tosiaan olla ajoissa. Olin lähdössä kaverin polttareihin ja tarkistin mihin aikaa bussi menee aamulla lähimmän pysäkin ohi. Seuraavana aamuna lähdin "hyvissä ajoin" kävelemään pysäkille ja näin sitten, miten kyseinen bussi ajoi pysäkin ohi, kun olin vielä noin 100m päässä siitä. Ei auttanut muu kuin ajaa toisella bussilla keskustaan ja jatkaa sieltä taksilla. Oli semmoinen 100mk virhe, etten lähtenyt kahta minuuttia aiemmin liikkeelle. (Nykyrahassa 25€, mutta tuntui kyllä opiskelijan budjetissa kirvelevänä tappiona)

Vierailija
22/22 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärissä jotkut ihmettelee miksi muut pääsee ensin vaikka on itse tullut aiemmin. No jos olet tullut tunnin etuajassa niin kyllä ne muut saattaa tosiaan silti päästä ensin, jos heidän ajanvaraus on ennen sinua. Varsinkin vanhempien ihmisten on tätä vaikea ymmärtää.

Tuosta ne etuajassa tulijat sitten ovat näreissään, kun joku tulee myöhemmin ja pääsee aiemmin vastaanotolle. Ikäänkuin kaikkien pitäisi elää heidän hätäisessä rytmissään. Sitten seisotaan oven raossa sen omalla ajalla menijän kanssa, että milloin minä pääsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan