Olen asunut nyt kolme vuotta Usassa. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (56)
Olen juristi,samoin mieheni. En tiedä vielä tulevasta vain siitä että miehellä vakituinen työpaikka. t.ap
Miksi vietät vielä aikaa suomalaisilla foorumeilla? Oletko löytänyt jenkkiläisiä vastineita tai ihan livetuttavia?
Vierailija kirjoitti:
Ei hajuakaan mistään Pop Tartsteista. t.ap
Kaikkihan täällä Pop Tartsit tuntee. Wal Martissa 8 kpl paketti maksaa $ 2.56. Hieman outoa, ettet tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Olen juristi,samoin mieheni. En tiedä vielä tulevasta vain siitä että miehellä vakituinen työpaikka. t.ap
Miksi nämä nurkkakuppilan suomalaiset ovat niin epäileväisiä? Varmaan ihana asua siellä. Minuakin kosii suomenruotsalainen mies Texasiin.
Pidän suomen kielestä niin on kiva viestitellä täällä aamusta. Olen tutustunut täällä muihin suomalaisiin ja miehen työkavereiden vaimoihin. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi vietät vielä aikaa suomalaisilla foorumeilla? Oletko löytänyt jenkkiläisiä vastineita tai ihan livetuttavia?
Outo kysymys! Kiva kuulla miten maailmalla menee!
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostit sieltä skandinäppiksen herra trolli?
Mulla ainakin tässä iPhonessa on ihan yhden näppäyksen takana onko käytössä englanninkielinen vai suomenkielinen näppis.
Ihan fiksulta ihmiseltä vaikutat. Mukava, kun uskalsitte lähteä sinne asti. Kaikkea hyvää teille!
Vierailija kirjoitti:
Mikä olet koulutukseltasi? Kauanko aiotte olla Usassa? Koska menet töihin siellä?
Miksi hänen pitäisi mennä töihin?
Minultakin saa kysyä jotakin olen luuseri peräkamari poika 🤭