Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jo oikea aika aloittaa deittailu?

Vierailija
06.09.2022 |

Olen yrittäjä ja korona-aika vei tulot ja parisuhteen. Itse asiassa kertyi vähän velkaakin. Ei toisin mitään jättisummia, kun myin auton ja irtaintakin. Eniten mielen päälle kävi tuo parisuhteen loppuminen talouden ongelmiin. Se oli aika karu paikka.

Nyt näyttää jo vähän paremmalta. Töitäkin on tiedossa ja pääsen velanmaksuun. Kyllä sitä kaipaisi jo kumppaniakin rinnalle. Olen miettinyt lähtisinkö jo deittailemaan vai pitäisikö ensin saada velat maksettua ja vähän puskuriakin kerättyä. Niin paljon tuosta korona-ajan katkaisemasta parisuhteesta jäi traumaa.

Hyvät av-palstan naiset, mitä sinä neuvoisit?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran  yksi jo jätti rahan takia, niin osalle naisista olet vielä riski, tai no yrittäjän kanssa seurustelu on aina taloudellinen riski.

Vierailija
2/3 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole aika lähteä mökille, matkustella tai deittailla.

Koronaa on yhä liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä haluaa tavallisen kumppani, jolla jotain tuloja. Koronahan oli ihan validi syy miksi tuli ongelmia, joten en näe asiassa ongelmaa. Ehkä on jopa parempi, ettei ole hirveästi ylimääräistä millä mällätä, niin pysty golddiggerit kaukana ja parisuhde on kestävänmällä pohjalla. Eli siitä vaan deittailemaan!