Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia käydä 18-v pojan kanssa saunassa?

Vierailija
05.09.2022 |

Ilmeisesti muissa perheissä eritellään vuorot sukupuolen mukaan mutta meillä poika on ollut aina minun ja mieheni kanssa yhtä aikaa saunassa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä kyselet jos teidän perheessä ok. Täällä on vain pervoja jotka tekevät normaalistakin epänormaalia.

Vierailija
22/26 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, lapsesta asti, vain oman sukupuolen kanssa saunassa. Oon tyytyväinen, ettei mun odotettu teininä alkaa itse laittaa mitään rajoja, vaan oli jo valmiiksi selkeä ja luonnollinen tapa toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojalla jäykkänä iso?

Vierailija
24/26 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole normaalia. Nuoret yleensä saunoo oman sukupuolensa nuorten tai oman sukupuolensa vanhemman kanssa. En tunne yhtäkään perhettä, jossa teinit sekasaunoisivat vanhempiensa kanssa.

Vierailija
25/26 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on ahdasmielistä sakkia ja jotenkin oudolla tavalla seksuaalisesti lapsiinsa suhtautuvia vanhempia :D

Vierailija
26/26 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on teini-ikäinen tytär joka ei suurin surminkaan halua enää saunoa vanhempien kanssa. Mutta veljenpoikani, 18 ja 19 vuotiaat paikkakunnallamme opiskelevat jannut käyvät viikottain meillä saunassa johon mennään miehissä. Nuo täysin miehiksi kehittyneet komeavartaloiset nuoret kollit ovat upea näky, onkohan ihailuni puhdasta sedän sukulaisylpeyttä vai onko siinä ripaus jotain muutakin, en tiedä. T. Setä37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi