Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankalat värit huoneessa. Mikä sävy elävöittäisi?

Vierailija
05.09.2022 |

Seinissä on harmaata tapettia, sängyt on valkoiset ja huoneessa on lisäksi tummapuinen kirjoituspöytä+tuoli. Haluaisin jonkun värin lisätä tekstiilien muodossa mutta mikä olisi hyvä? Olisiko ehdotuksia? Vaaleanpunainen/roosa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut sängyistä monikossa ja en tiedä yhtään miten huonekalut on sijoitettu. Mutta hanki valkoiset yöpöydät sänkyjen viereen ja niille tummapuujalkaiset lamput. Saat sitä tummaa puuta muuallekin huoneeseen tasapainottamaan ilmettä.

Tai sama idea toisin päin. Sekin toimisi. Jos ei löydy just noita kumminkaan päin, niin käytä ideaa jossain muussa: listoissa, kehyksissä, esineissä. Valkoiseksi voi aina maalata jonkin muun värisen.

Eri

Vierailija
22/34 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan tummanpunaista. Se on ahdistava ja synkkä väri sisustuksessa.

Olin kerran töissä paikassa missä oli pukuhuone tummanpunainen. Olin saada migreenin joka aamu kun tulin töihin vaikka työ itsessään oli jopa ihan kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleanpunainen sopisi hyvin. Olisi harmoniaa mutta jos haluat pirteyttä, niin kokeile keltaista turkoosia.

Keltainen toimii hyvin harmaan kanssa.

Vierailija
24/34 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran töissä paikassa missä oli pukuhuone tummanpunainen. Olin saada migreenin joka aamu kun tulin töihin vaikka työ itsessään oli jopa ihan kivaa.

Mä rakastan tummanpunaista😄 Yksi lempiväreistäni sisustuksessa tummanvihreän ohella. Ap

Vierailija
25/34 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanpunaisen vastaväri on sinivihreä, jos siis kontrastia haluat.

Vierailija
26/34 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keltainen

Minulla on harmaa valkeassa makuuhuoneessa tummankeltaiset verhot ja matot.

Päiväpeite ja tyynyt myös.

Ovat lähes tummaa oranssia.

Se on lempivärini, ja antaa huoneelle tietynlaista lämpöä.

Meillä on työpiste tämän suurehkon makuuhuoneen yhdessä kulmassa.

Mies ei ole kantaa makuuhuoneen värimaailmaan mitenkään, sanoo vaan että hyvä kun sinä olet tyytyväinen.

Myös makuuhuoneen tauluihin valitsin aikoinaan nuo syksyn värit. Työpöytä ja kirjahyllyt ovat valkeat

Mies taas sai taas valita ja sisustaa saunan lauteineen ja lampuineen ja kaakeleineen ja kiukaineen.

Vierailija
27/34 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleanpunainen sopisi hyvin. Olisi harmoniaa mutta jos haluat pirteyttä, niin kokeile keltaista turkoosia.

Keltainen turkoosi on oma lempivärini ja myös kauden suosikkiväri!

Itse ajattelin kirkkaan tummanpunaista noiden aloitusviestin värien kanssa.

Vierailija
28/34 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan tummanpunaista😄 Yksi lempiväreistäni sisustuksessa tummanvihreän ohella. Ap

Tummanpunainen sopisikin hyvin tuohon kuvaamasi huoneeseen.

Se on myös lämmin väri talvella.

Vierailija
29/34 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummanpunaisen vastaväri on sinivihreä, jos siis kontrastia haluat.

Aiemmalle sivulle linkatussa Canvan väripyörässä voit etsiä ja klikata tismalleen sen sävyn, jota tilassa on ja alavalikosta valitaan, haluatko vastavärin vai jotain muuta? Se näyttää sopivat värit.

Vierailija
30/34 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mä en sano sulle sitten enää yhtään mitään. Mulla ei ole mitään noin synkkää ideaa.

Vierailija
31/34 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanvihreä tai vähän petroolin sävyinen tumma vihreä ja viileä vaaleanpunainen?

Vierailija
32/34 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummanpunainen sopisikin hyvin tuohon kuvaamasi huoneeseen.

Se on myös lämmin väri talvella.

No sitä on jo toisessa huoneessa yllin kyllin, siksi en nyt halua sitä tuohon harmaaseen huoneeseen. Tykkään että huoneet on eri värisiä. Ap

Vierailija
33/34 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä sopii kaikkien muiden värien kanssa.

Vierailija
34/34 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keltainen

Minulla on harmaa valkeassa makuuhuoneessa tummankeltaiset verhot ja matot.

Päiväpeite ja tyynyt myös.

Ovat lähes tummaa oranssia.

Se on lempivärini, ja antaa huoneelle tietynlaista lämpöä.

Meillä on työpiste tämän suurehkon makuuhuoneen yhdessä kulmassa.

Mies ei ole kantaa makuuhuoneen värimaailmaan mitenkään, sanoo vaan että hyvä kun sinä olet tyytyväinen.

Myös makuuhuoneen tauluihin valitsin aikoinaan nuo syksyn värit. Työpöytä ja kirjahyllyt ovat valkeat

Mies taas sai taas valita ja sisustaa saunan lauteineen ja lampuineen ja kaakeleineen ja kiukaineen.

Tuo lämmin tumma keltainen on kiva idea, mutta onpas hankala löytää valmisverhoja juuri siinä haluamassaan sävyssä. 270cm olisi ideaalimitta mutta 280cm:kin menee, sen pystyn jotenkin järkevästi itse lyhentämään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme