Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas kiva taas herätä puoli 9 aikaan siihen kun naapurin akka huutaa lapselleen

Vierailija
28.10.2006 |

meillä ei ole edes kovin paperiset seinät ja sanatarkasti kuului kaikki (no jos tähän heräsin)

empä tiedä mitä paiskottiin lattiaan, mutta kamala tumps kuului, ja meillä kaapit värähtivät, toivottavasti ei ollut itse lapsi joka lattialle joutui

ärsyttää tällaiset naapurit jossa huudetaan aivan sairaan lujaa (luulisi että kerrostalossa tajuaisi että muita voi tuo huuto häiritä) samaisessa asunnossa tapellaan erittäin kovaa ja usein

menenkö laittamaan jonkun lapun tonne ilmoitustaululle ja minkälaisen?

minua ei häiritsisi ollenkaan tuo huuto jos siihen ei heräisi, sen jälkeen ei paljon uni enää tule kun huuto kuuluu niin selvästi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on klo 8.30 valvottu jo pari tuntia, tänään aloitin vähän ennen klo klo 9 imuroimisen.

Turha valittaa.

Vierailija
2/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se on jokapäiväistä

välillä aamulla ja välillä illalla kun katsoo telkkaria niin kamala huuto kuuluu yläkerrasta, ei saa unen päästä kiinni kun yläkerrassa huudetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne riidat kelloa katso... Ja se, joka asuu kerrostalossa on " velvollinen" kuuntelemaan myös muiden elämää.

Vierailija
4/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alakerran naapuri juoksi meille huutamaan, että eikö teidän remontti lopu koskaan... oltiin asuttu asunnossa pari päivää eli ne äänet tosiaan tuli jostain muualta... kun kuulemma oltiin sitä 3 kuukautta tehty.

Ja kerrostalossa niitä ääniä kuuluu, voit muuttaa maalle omakotitaloon, jos rauhaa haluat - eikä linnunlaulu häiritse =)

Vierailija
5/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuu naapurina valittaja, jonka mielestä meidän lapset eivät saisi tulla pihallemme enää klo. 20 jälkeen, koska ääniä kuuluu heille (nyt kesällä) ja esim. tänään hänen lapsensa tuli sanomaan minulle, ettei saanut nukuttua, kun meidän lapset itkivät. Kysin, että kuuluiko itku tosiaan hänen huoneeseensa toiselta puolen asuntoamme, johon lapsi vastasi, että hän olikin vielä olohuoneessa (eli äitinsä sanoja toisteli). Kello eilen itkun aikaan oli n. 21 ja itku kesti max pari minuuttia. Hirveätä häirintää?

On oikeasti rasittavaa olla jatkuvasti varpaillaan, varsinkin, kun ko. ihminen vielä juoruaa " meluamisestamme"

Vierailija
6/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä valittajanaapuri on iskenyt pariin otteeseen ekan kerran jälkeenkin, tullut valittamaan, että kuuluu ääniä, jotka ovat tulleet leikeistä. Vähäksi aikaa valitus loppui, kun uhattiin tehdä valitus hänestä isännöitsijälle hänestä. Tiedetään itse, että ei tosiaan olla tehty mitään kovaäänistä... ja olen alusta asti kertonut esim. vuokranantajallemme tästä naisesta, tietää missä mennään.

Vierailija
7/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en väärää tyyppiä viitsisi mennä haukkumaan

Vierailija
8/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se hiljasuus vielä tohon aikaan voimassa?

Vierailija
9/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä klo 22-07 joten klo 8.30 " saa" jo karjua.

Vierailija
10/10 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pää punaisena huutaa, niin sen aivan varmasti kuulevat naapurit

edellisessä asunnossa 2 KERROSTA alempana riideltiin isänpäiväaamuna, sunnuntaina, sitten yhtäkkiä siellä alettiin poraamaan seiniä 6 aikaan aamulla, kesken riitelyn

siitä kyllä tulikin vihainen lappu ilmoitustaululle

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän