Olipas kiva taas herätä puoli 9 aikaan siihen kun naapurin akka huutaa lapselleen
meillä ei ole edes kovin paperiset seinät ja sanatarkasti kuului kaikki (no jos tähän heräsin)
empä tiedä mitä paiskottiin lattiaan, mutta kamala tumps kuului, ja meillä kaapit värähtivät, toivottavasti ei ollut itse lapsi joka lattialle joutui
ärsyttää tällaiset naapurit jossa huudetaan aivan sairaan lujaa (luulisi että kerrostalossa tajuaisi että muita voi tuo huuto häiritä) samaisessa asunnossa tapellaan erittäin kovaa ja usein
menenkö laittamaan jonkun lapun tonne ilmoitustaululle ja minkälaisen?
minua ei häiritsisi ollenkaan tuo huuto jos siihen ei heräisi, sen jälkeen ei paljon uni enää tule kun huuto kuuluu niin selvästi
Kommentit (10)
mutta kun se on jokapäiväistä
välillä aamulla ja välillä illalla kun katsoo telkkaria niin kamala huuto kuuluu yläkerrasta, ei saa unen päästä kiinni kun yläkerrassa huudetaan
Ei ne riidat kelloa katso... Ja se, joka asuu kerrostalossa on " velvollinen" kuuntelemaan myös muiden elämää.
Meidän alakerran naapuri juoksi meille huutamaan, että eikö teidän remontti lopu koskaan... oltiin asuttu asunnossa pari päivää eli ne äänet tosiaan tuli jostain muualta... kun kuulemma oltiin sitä 3 kuukautta tehty.
Ja kerrostalossa niitä ääniä kuuluu, voit muuttaa maalle omakotitaloon, jos rauhaa haluat - eikä linnunlaulu häiritse =)
Mulla asuu naapurina valittaja, jonka mielestä meidän lapset eivät saisi tulla pihallemme enää klo. 20 jälkeen, koska ääniä kuuluu heille (nyt kesällä) ja esim. tänään hänen lapsensa tuli sanomaan minulle, ettei saanut nukuttua, kun meidän lapset itkivät. Kysin, että kuuluiko itku tosiaan hänen huoneeseensa toiselta puolen asuntoamme, johon lapsi vastasi, että hän olikin vielä olohuoneessa (eli äitinsä sanoja toisteli). Kello eilen itkun aikaan oli n. 21 ja itku kesti max pari minuuttia. Hirveätä häirintää?
On oikeasti rasittavaa olla jatkuvasti varpaillaan, varsinkin, kun ko. ihminen vielä juoruaa " meluamisestamme"
Meillä valittajanaapuri on iskenyt pariin otteeseen ekan kerran jälkeenkin, tullut valittamaan, että kuuluu ääniä, jotka ovat tulleet leikeistä. Vähäksi aikaa valitus loppui, kun uhattiin tehdä valitus hänestä isännöitsijälle hänestä. Tiedetään itse, että ei tosiaan olla tehty mitään kovaäänistä... ja olen alusta asti kertonut esim. vuokranantajallemme tästä naisesta, tietää missä mennään.
ja en väärää tyyppiä viitsisi mennä haukkumaan
onko se hiljasuus vielä tohon aikaan voimassa?
on yleensä klo 22-07 joten klo 8.30 " saa" jo karjua.
jos pää punaisena huutaa, niin sen aivan varmasti kuulevat naapurit
edellisessä asunnossa 2 KERROSTA alempana riideltiin isänpäiväaamuna, sunnuntaina, sitten yhtäkkiä siellä alettiin poraamaan seiniä 6 aikaan aamulla, kesken riitelyn
siitä kyllä tulikin vihainen lappu ilmoitustaululle
ap
meillä on klo 8.30 valvottu jo pari tuntia, tänään aloitin vähän ennen klo klo 9 imuroimisen.
Turha valittaa.