Espoon keskus onkin kiva paikka !
Olin tosi ennakkoluuloinen tänne muuttaessani, mutta nyt olen asunut Espoon keskuksessa nelisen kuukautta ja olen tyytyväinen. Alueelle on rakennettu paljon uusia hienoja taloja, myös kalliita omistusasuntoja. Kaikki on lähellä; kauppakeskus, juna-asema, urheilupaikat ja Nuuksiokin. Tietty on muitakin kuin valkoihoisia, mutta heitä nyt on kaikkialla muuallakin. Eikä he ole mun kerrostalossa kuten Leppävaarassa oli.
Kommentit (41)
Hyvä yritys mutta ei sun kämppääsi kukaan osta.
Vähän sama kuin väittäisi, että Auschwitz tai Pohjois-Korean mielipidevankileiri ovat kivoja paikkoja.
Ampuisin mieluummin itseni, kuin muuttaisin Espoon keskukseen. Enkä edes liioittele.
Suurin osa. Espoon keskuksen asukkaista on muunmaalaisia ja mt-potilaita kävelee kadulla.
Kantasuomalaisia on suurin osa asukkaista. Ihan normaaleja työssä käyviä ihmisiä. T. Espoon keskuksessa asuva kiinteistövälittäjä
Vierailija kirjoitti:
Kantasuomalaisia on suurin osa asukkaista. Ihan normaaleja työssä käyviä ihmisiä. T. Espoon keskuksessa asuva kiinteistövälittäjä
Kiinteistönvälittäjiä ei kannata kuunnella enää tänä päivänä. Hommaan on jo vuosikausia päässyt, kunhan on pulssi ja pysyy tolpillaan. Ala on täynnä ammattitaidottomia, kusettajia ja molempien yhdistelmiä.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 No nyt on sakeaa trollausta
Kerro toki, mikä tuossa on trollausta.
Nimim. 25 näillä kulmilla asunut.
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa aluetta.
Mikä tarkalleen ottaen siellä on kauheaa?
Mä olen asunut täällä 20v. Hyvin viihtynyt. Palvelut on lähellä ja hyvä julkinen liikenne. Ei ole autoa.
Jos tykkää jatkuvasta vaaran uhasta ja yllätysseksistä, niin oikein mukavaa aluetta
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää jatkuvasta vaaran uhasta ja yllätysseksistä, niin oikein mukavaa aluetta
Mitään tuollaista ei Espoon Keskuksessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinteistönvälittäjä siellä epätoivoisena trollaa kun ei Espoon keskuksen kohde meinaa mennä kaupaksi.
Älä nyt viitsi, alue on pk-seudun karmeimpia Itä-Helsingin karmeimpia ghettoja ehkä lukuunottamatta.
Enemmän siellä näkyy ulkomaalaisia/uusia suomalaisia kuin alkuperäisiä suomalaisia, on käydessä aina vähemmistöolo :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinteistönvälittäjä siellä epätoivoisena trollaa kun ei Espoon keskuksen kohde meinaa mennä kaupaksi.
Älä nyt viitsi, alue on pk-seudun karmeimpia Itä-Helsingin karmeimpia ghettoja ehkä lukuunottamatta.
Linkitä sitten uutisia tästä. Ei ole Espoon Keskus ollut uutisissa näiden osalta juurikaan. Kai tästä kamaluudesta mediassa kirjoitettaisiin, jos sellaista olisi.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän siellä näkyy ulkomaalaisia/uusia suomalaisia kuin alkuperäisiä suomalaisia, on käydessä aina vähemmistöolo :(
Kun ottaa persulasit päästä, niin näkee todellisuuden.
Melkein mikä tahansa paikka on "mukava" jos asuu aidatulla omakotitalo alueella ja käy vaan autolla ostarilla ja töissä.
Viimeksi kun kävin entressessä (se espoon keskus ostari) niin joku sonppu käveli mun päälle kun oli niin poreissa. Alkoi sitten kiroilemaan ja uhkasi soittaa poliisit.
Vierailija kirjoitti:
Melkein mikä tahansa paikka on "mukava" jos asuu aidatulla omakotitalo alueella ja käy vaan autolla ostarilla ja töissä.
Viimeksi kun kävin entressessä (se espoon keskus ostari) niin joku sonppu käveli mun päälle kun oli niin poreissa. Alkoi sitten kiroilemaan ja uhkasi soittaa poliisit.
Vieläkö pitkäänkin ajattelit tähän ketjuun trollata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkitä sitten uutisia tästä. Ei ole Espoon Keskus ollut uutisissa näiden osalta juurikaan. Kai tästä kamaluudesta mediassa kirjoitettaisiin, jos sellaista olisi.
Paljon tuli osumia kun kirjoitin espoon keskus raisk aus googleen.
😂😂😂 No nyt on sakeaa trollausta