Espoon keskus onkin kiva paikka !
Olin tosi ennakkoluuloinen tänne muuttaessani, mutta nyt olen asunut Espoon keskuksessa nelisen kuukautta ja olen tyytyväinen. Alueelle on rakennettu paljon uusia hienoja taloja, myös kalliita omistusasuntoja. Kaikki on lähellä; kauppakeskus, juna-asema, urheilupaikat ja Nuuksiokin. Tietty on muitakin kuin valkoihoisia, mutta heitä nyt on kaikkialla muuallakin. Eikä he ole mun kerrostalossa kuten Leppävaarassa oli.
Kommentit (41)
Yhtälailla kiva paikka kuten myös vaikkapa malmi tai jakomäki, juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää jatkuvasta vaaran uhasta ja yllätysseksistä, niin oikein mukavaa aluetta
Mitään tuollaista ei Espoon Keskuksessa ole.
Kiinteistönvälittäjä siellä epätoivoisena trollaa kun ei Espoon keskuksen kohde meinaa mennä kaupaksi.
Älä nyt viitsi, alue on pk-seudun karmeimpia Itä-Helsingin karmeimpia ghettoja ehkä lukuunottamatta.
Linkitä sitten uutisia tästä. Ei ole Espoon Keskus ollut uutisissa näiden osalta juurikaan. Kai tästä kamaluudesta mediassa kirjoitettaisiin, jos sellaista olisi.
Paljon tuli osumia kun kirjoitin espoon keskus raisk aus googleen.
Sitten varmaan linkität niitä tännekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää jatkuvasta vaaran uhasta ja yllätysseksistä, niin oikein mukavaa aluetta
Kiinteistönvälittäjä siellä epätoivoisena trollaa kun ei Espoon keskuksen kohde meinaa mennä kaupaksi.
Älä nyt viitsi, alue on pk-seudun karmeimpia Itä-Helsingin karmeimpia ghettoja ehkä lukuunottamatta.
Linkitä sitten uutisia tästä. Ei ole Espoon Keskus ollut uutisissa näiden osalta juurikaan. Kai tästä kamaluudesta mediassa kirjoitettaisiin, jos sellaista olisi.
Joo mäkin sain. Olivat vaan eri lehtien juttuja yhdestä ja samasta tapauksesta. Vuodelta 2016.
Ihan oikeasti omistat kerrostalon??? Espoon keskuksessa???
Olen sanaton.
Asuin joskus puoli vuotta Espoon keskuksessa. Siinäkin oli kuusi kuukautta liikaa ihan vain sen asuinympäristön vuoksi.
Eiköhän tällä(kin) alueella ole ihan riittävästi vapaaehtoisiakin ja ihan hyvin viihtyviä asukkaita.
Meidän rapussa on suomalaisia (sis. ruotsalaiset) sukunimiä 27 ja ulkomaalaisia 3. Siisti uudehko omistusasunto palvelujen vieressä. Ap saattaa olla naapuri.
Suurin osa haukkujista ei ole koskaan käynyt edes Espoon keskuksessa.
Jos ottaa pelkän Espoon keskuksen pelkästään, siis Entressen ja Espoontorin ympäristön, niin ehkä Kouvolan keskusta pärjää ankeudessa sille.
Jos ottaa mukaan Kiltakallion, Sunan, Mikkelän Kirkkojärven, Muuralan, Saarniraivion yms puhutaan ihan eri alueesta.
Asemalla ei ole turvallista, kauppakeskukseen ei oman turvallisuuden kannalta ole menemistä, lenkkipolulla on parempi olla kova juoksija.
Siellä on erilaisia alueita - joenvarsi, kirkonseutu, yleensäkin joen pohjoispuoliset alueet hienoja. Samoin kaupunginkallion suuntaan upeat metsät ja suuret korkeuserot. Alueesta olisi joskus voinut saada hienon - juurikin koska idyllinen ja historiallinen joenvarsi, komea metsä länsipuolella, pellot Ikean suuntaan ja entinen Kirkkojärvi (jonka olisi voinut palauttaa).
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tällä(kin) alueella ole ihan riittävästi vapaaehtoisiakin ja ihan hyvin viihtyviä asukkaita.
Meidän rapussa on suomalaisia (sis. ruotsalaiset) sukunimiä 27 ja ulkomaalaisia 3. Siisti uudehko omistusasunto palvelujen vieressä. Ap saattaa olla naapuri.
Itse pärjään myös hyvin koska ei ole lapsia ja ostokset teen aina muualla kuin entressessä.
Kuntosalijäsenyys on esport. Siellä ei käy vääränvärisiä kun hinta ei ole se halvin.
Käyn autolla ostoksilla siellä jatkuvasti, kun on työmatkan varrella. Kerran jouduin juoksuttamaan ritarina paria narkkaria helvettiin sieltä, kun olivat jonkun naisen riesana siellä. Ihan normilähiö, narkkareitahan nyt on nykyään jokaisessa tuppukylässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kantasuomalaisia on suurin osa asukkaista. Ihan normaaleja työssä käyviä ihmisiä. T. Espoon keskuksessa asuva kiinteistövälittäjä
Entä millainen paikka se on silloin kun et yritä epätoivoisesti kaupata pokalle luukkua josta on vaikeampi päästä eroon kuin herpeksestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mäkin sain. Olivat vaan eri lehtien juttuja yhdestä ja samasta tapauksesta. Vuodelta 2016.
Jaa?
Mulle tuli taas tällainen linkki joka valaisi espoon keskuksen tilannetta varsin hyvin.
Henkeen ja terveyteen kohdistuvat rikokset nousivat jonkin verran ja niitä tuli poliisin tietoon eniten Espoon keskuksen alueelta, 235, ja toiseksi eniten Leppävaarasta, 166.
...
Seksuaalirikosten määrä nousi 98:aan. Poliisi kirjasi niitä Espoon keskuksesta 17, Leppävaarasta 13 ja samoin Matinkylästä 13.
Uudet asumisoikeusasunnot on Kirstinharjussa kyllä huippukivoja. Ostan sellaisen (eikä talossa ole m.muja) :D T.Mummeli, entinen ruoholahtelainen
Onko miten Espoon kaupunginasuntoja????
Espoon keskus oli aiemmin ankea paikka, mutta nythän se vaikuttaa jo melkein hienolta (paria katua lukuun ottamatta). Paljon uusia rakennuksia, myös omistusasuntoja.
Jos minä akateeminen hienopäärse viihdyn täällä uudessa kämpässä, niin kyllä saattavat viihtyä muutkin. Mainettaan paljon kivempi paikka. Stadiin pääsee näppärästi junalla drinksulle tai Nuuksioon retkelle pienellä vaivalla.
Ihan on kuule tosi juttu.