Jos olisit mies, huolisitko melkein kaikkien höyläämän yh-äidin kumppaniksesi?
Kommentit (56)
ja sanoi, ettei huolisi aista jolla alle 10 kumppania. Sen joka on höylännyt tuntee siitä ettei tarvii pettää ekassa aviokriisissä ;)
ollaan molemmat höylätty urakalla :D
Joo oon huomannut, että monet pitää yh-äitejä jonain helppoina saaliina. Varsinkin toiset naiset, miesten mielipiteistä en tiedä. Mistä tämä käsitys oikein tulee?
Mulle nyt kävi niin, että olen yh. Ei voi mitään, syynä ei todellakaan ole se, että olisin jotenkin normaalia löyhempi moraaliltani, vaikka se leima yh-äideille herkästi annetaan. Mun ex-mies sen sijaan ei tainnut paljon moraalista piitata, siihen meidän avioliitto kaatui. Nyt siis olen yh, ja monen mielestä jokaista höyläävä helppo saalis, niinkö? Sori, ne jotka noin ajattelee, on todella pahasti väärässä. Mulla ei ole mitään kiirettä etsiä itselleni miestä. Miksi ihmeessä olisi, kun lapsetkin on jo olemassa? Ei tikitä biologinen kello, ei ole hölmöjä kuvitelmia avioliiton takuuvarmasta onnesta. Mulla on todellakin aikaa elää nyt itselleni ja lapsilleni, ja jos joskus huolin jonkun miehen, niin se on sitten todellinen helmi. Nimittäin kun en tarvitse miestä mihinkään. Otan sitten sellaisen jonka haluan, jos joskus vastaan tulee. En voi ymmärtää, mistä tulee se käsitys, että yh-äidit ovat epätoivoisia miesten perään. Kun yhdestä on päässyt eroon, niin mikä hoppu on etsiä toinen? Kuten jo kerroin: kun lapsetkin jo on olemassa, voi panostaa laatuun, eikä aikataululla ole väliä.
Kuka haluaisi naisekseen itsestään epävarmaa mimmiä, jolle tarttee kädestä pitäen näyttää, missä elimet sijaitsevat? Tietääpähän muija ennesteen mistä rykkää ja mistä ei. Koskee kumpaakin sukupuolta. Teinit opetelkoon keskenään, eikä sen teinikiihkon tartte avioliittoon johtaa.
onhan mullakin mies, joka on hinkuttanu yhtä sun toista..
Mulle ei tulisi mieleenkään ajatella noin. Onhan yksinhuoltajissa varmaan niitäkin, jotka harrastavat höyläystä, mutta monella tuntemallani yh:lla on erittäin korkea moraali, eivätkä todella höylää ketä tahansa.
Luonteesta se riippuu kenet ottaisin, jos olisin mies. Enkä ottaisi loppunhöylättyä miestäkään...
ja niin moni meni mukaan tähän naisten halveeraamiseen!
Yh-äiti, joka on yleensä sitoutunut lapsiinsa, ei viiletä monessakaan tapauksessa ympäriinsä. Luovathan lapset jo kehyksen hänen elämälleen.
Sen sijaan mies, joka ei välttämättä ole sitoutunut keneenkään, viilettää putkella ja enemmän olisin huolissani hänen kontaktiensa määrästä.
Turvallisempi kumppani yh-äidille tai kelle tahansa olisi parisuhteessa elänyt, jonka kumppanien määrä olisi luultavimmin kohtuullinen.
Please, älkää antako vedättää itseänne näin pahasti!
Vierailija:
Mä en aikoinaan voinut sietää miehiäkään, jotka ei oikein tietäneet mitä tehdä. Mun miehen pitää olla vähän dominoiva sängyssä, mies vie ja minä vikisen.
No joo, onneksi olen sellaisen löytänyt.
Tämä on se kuuluisa miehen ja naisen välinen ero. Miehelle kokemuksesta on etua naiselle taas haittaa. Ero johtuu miesten ja naisten erilaisista arvoista.
ja kaikki eivät suinkaan nykyään ajattele noin!
höylättyä kiitos tai mieluiten täysin koskematonta.
Mä en aikoinaan voinut sietää miehiäkään, jotka ei oikein tietäneet mitä tehdä. Mun miehen pitää olla vähän dominoiva sängyssä, mies vie ja minä vikisen.
No joo, onneksi olen sellaisen löytänyt.
mies ja menin naimisiin YH-äidin kanssa. En olisi huolinut kokematonta naista. IHAN joka maailman mies ei varmaan ole häntä höylännyt, mutta tarpeeksi usea, että hän ymmärtää hyvän päälle. :)
Nämä yksinhuoltajatuttuni ovat sellaisia jotaka siinä kaksikymppisenä ovat löytäneet elämänsä miehen, perustaneet perheen aj kymmenkunta vuotta eläneet uskollisena vaimona kunnes suhde on viimeaikoina kaatunut. Nytr lasten kanssa yksin asuvina seurustelumahdollisuudet ovat heikommat kuin sinkkuystävilläni jotka, ap:n sanojen mukaan, ovat kerenneet höyläyttää itseään tuon kymmenen vuoden aikana jos jonkinlaisella kumppanilla.
Eli tästä porukasta ne lapsettomat taitavat olla niitä höylätyimpiä, jos asialla ylipäätänsä on mitään merkitystä. Menneisyys on menneisyyttä ja tulevaisuus tärkeämpi.
Mä en ole ollut mikään tuttavapiirin yleinen jakorasia, mutta miehiä mulla on ollut aina sinkkuaikoina paljon. Jotkut tykkää vähän tälläisistä " pahoista" tytöistä.
Nyt olen ollut avoliitossa 7 vuotta ja kertaakaan en ole pettänyt. Mutta mieheni tykkää kun käyttäydyn " lumpahtavasti" välillä sängyssä.
..se on kuiteski parempi vaihtoehto kuin vetää käteen! HUipun hetkellä tietysti puhutaan rakkaudesta ennenku mälli irtoaa. NORMAALIKUVIO!!
myönnän että valitsin seurustelukumppaneikseni sellaisia miehiä, jotka eivät ollee niitä joka paikan höyliä vaan mieluummin hiukan kokemattomampia. Ihan vain siksi että ns. " joka paikan höylät" eivät osaa arvostaa kahden ihmisen välistä tunnesidettä vaan heille nainen on tosiaan vaan ns. höylä :)
Harva nainen on tuollainen " joka paikan höylä" . En ainakaan itse tunne yhtään...
Eli riippuu nyt täysin siitä miten ap määrittelet " joka paikan höylän" . Onko hän joka viikko tai jopa päivä uutta tuttavuutta nussiva ihminen joka sitten taas vaihtaa toiseen vai?