Jaksaisiko joku jakaa ajatuksia :( Parisuhdeongelma, pettäminen
Minulla ei ole ystäviä, jakaisiko joku ajatuksiaan.
Mies petti kesällä minua ystävänsä kanssa. Ei pahimmalla mahdollisella tavalla, mutta keskusteltu raja ylittyi. Ystävyys jatkuu heillä kuten ennen pettämistäkin. Tapaavat monta (2-3) kertaa viikossa, harrastavat, kyläilevät ja viettävät aikaa kuten ennenkin. (Sinkku)nainen kuulemma edelleen ihastunut mieheeni, mutta mieheni puolelta ei ole enää mitään seksuaalista, pelkkää ystävyyttä. Minä kuulemma ylireagoin, ei ole enää syytä huoleen. Ystävyyden/tapaamisten lopettaminen ei ole kuulemma mahdollista. Olen kärsinyt asiasta tosi paljon, valmiiksi huono mielenterveyteni järkkyy joka tapaamisen aikaa uudestaan.
Ajatuksia, neuvoja? Mieliala lääkityksen olen aloittanut ja terapiaan pääsyä odotan.
Kommentit (2372)
Avioiduin nuorena ja ajattelin että elämme uskollisina toisillemme loppuikämme.
No, muutamien vuosien kuluttua elämän realiteetit selkenivät ja puolisoni petti minua. Soveimme että avioliitossamme voimme harrastaa seksiä myös muiden kuin toistemme kanssa, se pelasti avioliittomme ja on tehnyt elämästämme paljon onnellisempaa.
Puolisoni on minulle paljon muutakin kuin sukuelimet, niin myös minä hänelle, joten päätimme olla vahtimatta toistemme sukuelimiä ja niiden käyttöä.
ap, menikö mies Mirkulle vai mitä on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä sinänsä uskon AP:n kirjoittamaan tarinaan. Mutta se epäilyttää, miksi AP on ollut niin kylmän rauhallinen koko ajan, eikä ole menettänyt hermojaan missään vaiheessa. Luulisi, että mies olisi jo tässä vaiheessa heitetty seinälle ja Mirkulle luettu lakia. Tämän flown takia en enää ole varma, onko AP trolli vai ei. Alan kallistumaan fiktion kannalle, tosin nostan hattua hyvälle tarinankerronnalle ja tiettyyn loogisuuteen.
kun itseäni petettiin, niin en kertaakaan ottanut yhteyttä siihen toiseen naiseen, saatikka riehunut miehelle.
Ei kaikki ole sellaisia tuulimyllyjä tunteidensa kanssa. Vaikka sattui, niin silti osasin olla rauhallinen ja lähteä suhteesta. Minulla on aina ollut tosi rauhallinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä sinänsä uskon AP:n kirjoittamaan tarinaan. Mutta se epäilyttää, miksi AP on ollut niin kylmän rauhallinen koko ajan, eikä ole menettänyt hermojaan missään vaiheessa. Luulisi, että mies olisi jo tässä vaiheessa heitetty seinälle ja Mirkulle luettu lakia. Tämän flown takia en enää ole varma, onko AP trolli vai ei. Alan kallistumaan fiktion kannalle, tosin nostan hattua hyvälle tarinankerronnalle ja tiettyyn loogisuuteen.
kun itseäni petettiin, niin en kertaakaan ottanut yhteyttä siihen toiseen naiseen, saatikka riehunut miehelle.
Ei kaikki ole sellaisia tuulimyllyjä tunteidensa kanssa. Vaikka sattui, niin silti osasin olla rauhallinen ja lähteä suhteesta. Minulla on aina ollut tosi rauhallinen luonne.
Kuinka pitkä suhteenne oli, kuinka pitkään sivusuhde oli jatkunut ja miten mies jäi kiinni? Onko lapsia?
Mitäs Mirkulle kuuluu?