Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoitajaopiskelija ja huomenna taas menossa harjoitteluun

Vierailija
04.09.2022 |

En tahtoisi mennä. Olen itkenyt ja stressannut viimeiset kaksi viikkoa, kuinka kohta se alkaa. Tiedän, että se on taas kiusaamista, kyykyttämistä, väheksymistä, väkivaltaa... Olen monta kertaa meinannut jo perua koko harjoittelun. En vain jaksa sitä oikeasti. Yksityiselämässäkin menee huonosti ja tuntuu vain, että olen luuseri ja elämä ei ikinä parane.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on korkeakouluhaut, jos kiinostaa alanvaihto. Toki vähemmän kuin keväällä hakupaikkoja. Onhan sinulla jo opintopisteitä ja harjoitteluitakin varmaan jo sen verran takana, että varmasti saisit keikkatyötä hoitoalalta.

Vierailija
22/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Onko hoitoalalla harjoittelujoiden kyykytys jokin yleinen normi?

Tietäisitpä vaan. 

Oikeasti nyt, wtf?! Järkyttävää! Miksi siedätte sellaista? Onko siellä pelkkiä psykoja töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan todella hirveä paikka niin tosiaan ota yhteys kouluun ja vaihda paikkaa. <3

Itselläni oli myös yksi harkkapaikka sellainen, että joka ikinen puolituntinenkin oli saavutus, eli en siis ottanut "päivä kerrallaan" vaan hetki kerrallaan. Oli muutaman kerran aivan hilkulla etten lopettanut sitä harkkaa ja koko opintojani. 

Näin jälkikäteen ajatellen olen iloinen etten lopettanut opintoja! Mutta tosiaan harjoittelupaikkaa olisi kannattanut uskaltaa vaihtaa. 

Vierailija
24/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Onko hoitoalalla harjoittelujoiden kyykytys jokin yleinen normi?

Useita harjoitteluja läpikäyneenä voin kertoa, että on.