Mitä ne Helsingin valopallot oli?
Onko asiantuntijaa jo löytynyt joka kertoo hallintoalamaisille virallisen syyn?
Kommentit (32)
Kukaan ei ole kommentoinut. Selvöt kuvat kumminkin
Oligarkit pakenivat kaliningradiin yksityisjeteillään jälkipolttimet punaisina kuulemma.
He ovat täällä. Be prepared, its time to move on
Droneja varmaan muttei mitään tekemistä noiden ukrainan vekotinten kanssa. Niissä ei ole valoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin, että drooneja jotka palasi kaukoohjauksella takaisin lähettäjälleen, kun venäjä oli härinnut harhautumaan.
Polttoaine riittää vain yhteen suuntaan.
Se on Jeesuksen paluu. Ensin tulivat opetuslapset omilla yksityiskoneillaan.
Uusia Betlehemin tähtiä. Sieppi on synnyttänyt uuden messiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jere-messias Sieppi
Ehkä olisi kannattanut soittaa niille puhelimen kaiuttimesta tätä kolmannen asteen yhteys - 5 sävelen melodiaa ja katsoa mitä tapahtuu.
D, E, C, C (alempi), G
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin, että drooneja jotka palasi kaukoohjauksella takaisin lähettäjälleen, kun venäjä oli härinnut harhautumaan.
Polttoaine riittää vain yhteen suuntaan.
Aina voi käydä tankilla
Vierailija kirjoitti:
Se on salaisuus.
Olisiko olleet Helsingin suojaksi.
Ne oli ehkä ufoja jotka oli huolissaan että osuuko nuo droonit ydinvoimalaan.
Olisivat puuttuneet tilanteeseen jos näin olisi meinannut käydä ja pelastaneet jälleen kerran ihmiskunnan ( omat testilemmikkinsä?) varmalta tuholta.
Suomen hallitus ja puolustusvoimat just kokoustaa ko.asiasta,miten pitäisi edetä...perustetaan vaikka työryhmä "asiantuntijoista"....
Katuvaloiksi meillä päin niitä kutsutaan. Palavat silloin kun on pimeää että näkee kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyvät itämaan viisaat miehet? Niinku Peskov, Medvedev, Lavrov,...