Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

James Bond 007 Official

Vierailija
04.09.2022 |

Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4665)

Vierailija
1161/4665 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin että täällä lähtee kunnon Bond keskustelu käyntiin kunhan päästään eroon hikoilevista naisista mutta se tyssäskin siihen. Haloo muut Bond fanit?

Toivottavasti uusi Bond tulee pian. Vielä 10 vuotta sitten inhosin Bondeja. Sitten jouduin katsomaan Craigin Bondit ja nyt olen jo fani joka kiertää kuvauspaikkoja😚

Olisipa seuraava Bond Daltonin ja Mooren välimaastossa.

Vierailija
1162/4665 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tirautat huikean alun takia.

.

On kyseessä tämä konsertti:

007 In Concert, 60 Years of James Bond - Live Royal Albert Hall

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/4665 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörtyyköhän mammat jos postaan tämän esittelyvideon Malloryn hahmosta:

Jonkun pitikin nostattaa tämä ketju kun olin jo unohtanut tämän. Mun on varmaan paras mennä parvekkeelle istumaan pikkupakkasaeen alusvaatteisillaan koska aijon katsoa tämän taas useampaan kertaan.

T. Hikoileva nainen.

Vierailija
1164/4665 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin että täällä lähtee kunnon Bond keskustelu käyntiin kunhan päästään eroon hikoilevista naisista mutta se tyssäskin siihen. Haloo muut Bond fanit?

Toivottavasti uusi Bond tulee pian. Vielä 10 vuotta sitten inhosin Bondeja. Sitten jouduin katsomaan Craigin Bondit ja nyt olen jo fani joka kiertää kuvauspaikkoja😚

Olisipa seuraava Bond Daltonin ja Mooren välimaastossa.

Mä olen käsittänyt että se seuraava on nainen - uusimman Bondin lopussa 007 oli nainen. Minulle on oikeastaan ihan sama kuka Bond on, kunhan ohjaus ja kuvaus pysyy yhtä tiukkana kuten on ollut Danielin Bondeissa. Itselle tärkeintä ovat paikat, kuvaus, sivuroolit, MI6, Westminster, Lontoo, ohjaus ja pahis.

Vierailija
1165/4665 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tämä ketju mieleen kun luin daily mailia. Jouduin ihan tarkistamaan onko artikkeli missä kerrottiin että harkitsevat M:n rooliin jotain Daisy May Cooperia. Kyllä mä sanon että jos Fiennesin vaihtavat tohon ja sitten Bondin roolissa vielä uusi näyttelijä niin jättäisvät suosiolla tekemättä. Tai tekisvät leffan jollain muulla nimellä kun Bond.

Vierailija
1166/4665 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sieltä voisi tulla uusi Bond, kun hän kuoli täsdä viimeisessä?

Vai oliko se end of an era - eli miespuolisen Bondin loppu?

Äh, olen ihan koulutettu ja tasa-arvoa kannattava nainen, mut voisko edes J.Bond pysyä vaan - noh, miehenä, joka on ilo silmälle En mene katsomaan naispuolista muka-bondia.

Vierailija
1167/4665 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, olen ihan koulutettu ja tasa-arvoa kannattava nainen, mut voisko edes J.Bond pysyä vaan - noh, miehenä, joka on ilo silmälle En mene katsomaan naispuolista muka-bondia.

Uusi 007. Ei ole nimeltään ehkä James Bond.

Vierailija
1168/4665 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi 007. Ei ole nimeltään ehkä James Bond.

Voisin pistää pienen vedon, että näin woke-aikana uusi 007 on musta nainen.

Vierailija
1169/4665 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaas Q-skaba: Desmond Llewelynin symppis ukkeli vai Ben Whishaw'n nörtti-Q? Yläpeukku alkuperäiselle, alapeukku uudelle

Ei siitä Desmondista olisi enää Q:ksi, vaikka elossa vielä olisikin.

Vierailija
1170/4665 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaas Q-skaba: Desmond Llewelynin symppis ukkeli vai Ben Whishaw'n nörtti-Q? Yläpeukku alkuperäiselle, alapeukku uudelle

Ei siitä Desmondista olisi enää Q:ksi, vaikka elossa vielä olisikin.

Nörtti Q oli mun suosikkini. Daniel ja Fiennes jää toiseksi ja kolmanneksi.

Vierailija
1171/4665 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä menen. Näiden uusien Bondien tuotanto on niin 10/10.

Vierailija
1172/4665 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tämä ketju mieleen kun luin daily mailia. Jouduin ihan tarkistamaan onko artikkeli missä kerrottiin että harkitsevat M:n rooliin jotain Daisy May Cooperia. Kyllä mä sanon että jos Fiennesin vaihtavat tohon ja sitten Bondin roolissa vielä uusi näyttelijä niin jättäisvät suosiolla tekemättä. Tai tekisvät leffan jollain muulla nimellä kun Bond.

Uusimman alussa voitaisi puhua Jamesin kuolemasta ja sitten tulisi joku agentti 008 korvaamaan 007:n. Olihan vanhoissakin Bondeissa 00-agenttien kuolemia, kuten Octopussyssa, missä se yksi sai puukon selkään heti leffan alkupuolella.

Vierailija
1173/4665 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusimman alussa voitaisi puhua Jamesin kuolemasta ja sitten tulisi joku agentti 008 korvaamaan 007:n. Olihan vanhoissakin Bondeissa 00-agenttien kuolemia, kuten Octopussyssa, missä se yksi sai puukon selkään heti leffan alkupuolella.

Tässä uudessa No Time to Die oli jo uusi 007, naispuolinen. Oli Jamesin kanssa piikittelyä aluksi mutta sitten loppua kohden meni paremmin.

Vierailija
1174/4665 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin uusi Bond tulee elokuvateattereihin? Onhan kuvaukset kuitenkin alkaneet?

Vierailija
1175/4665 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko, että Kuuraketti on edelleen loistava Bondi ja Jaws yksi parhaimpia pahiksia ikinä.

jaws on yksi upeimpia uniikkipahiksia mutta kuuraketti ei ole paras joskin tosi hyvä se on. Erittäin salainen on mielestäni paljon parempi ja Rakastettuni on taas ubertylsä. Bondien laatu laski kuin lehmän häntä huominen ei koskaan kuole ja kun maailma ei riitä osien jälkeen. Pikkupojasta asti olen bondeja katsonut ja osaan melkein kaikki ulkoa ainakin pääosin ja hyllystä löytyy erikois keräilyjulkaisuina kaikki leffat :). Sean connery ja Roger moore on parempia agentteja entä Daniel craig. 007 istambulissa on niin tylsä bond leffa että jos et sitä ole nähnyt et ole menettänyt mitään

Vierailija
1176/4665 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä uudessa No Time to Die oli jo uusi 007, naispuolinen. Oli Jamesin kanssa piikittelyä aluksi mutta sitten loppua kohden meni paremmin.

Se vaan on kylmä fakta että bond ei voi olla nainen. Bond on aina ollut mies ja leffat on tehty kirjojen mukaan jotka on iso osa historiaa. Se että bond muutetaan naiseksi on sama kuin charlien enkelit laitetaan miehiksi. Etukäteen pilalla jo leffa tuon naispääosan takia

Vierailija
1177/4665 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan ihme on keksinyt laittaa naisen james bondin osaan tätä hullua nykymaailmaa.  Muutetaanko Madonnakin mieheksi ja tehdään Prinsessa Dianasta elokuva miehenä vain koska seksuaalivähemmistöt

Vierailija
1178/4665 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun bond on pilattua ja muutettu naiseksi niin koska saamme miespuolisen Sanna Marinin eduskuntaan sekä Marilyn monroe täytyy myös laittaa mieheksi ja piirtää kaikkiin nykyisiin tauluihin viikset

Vierailija
1179/4665 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukan suosikki uudeksi Bondiksi? Itselläni skottinäyttelijä Richard Madden.

Oliko hän GoTissa se Jon Snown velipuoli? Rob?

Vierailija
1180/4665 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko, että Kuuraketti on edelleen loistava Bondi ja Jaws yksi parhaimpia pahiksia ikinä.

jaws on yksi upeimpia uniikkipahiksia mutta kuuraketti ei ole paras joskin tosi hyvä se on. Erittäin salainen on mielestäni paljon parempi ja Rakastettuni on taas ubertylsä. Bondien laatu laski kuin lehmän häntä huominen ei koskaan kuole ja kun maailma ei riitä osien jälkeen. Pikkupojasta asti olen bondeja katsonut ja osaan melkein kaikki ulkoa ainakin pääosin ja hyllystä löytyy erikois keräilyjulkaisuina kaikki leffat :). Sean connery ja Roger moore on parempia agentteja entä Daniel craig. 007 istambulissa on niin tylsä bond leffa että jos et sitä ole nähnyt et ole menettänyt mitään

Se Kuuraketti oli niin huono että ihmettelen miten oli rahaa tehdä seuraava Bond.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme