Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

James Bond 007 Official

Vierailija
04.09.2022 |

Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4664)

Vierailija
641/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt joku kirous ton Ralphin suhteen. Olen yrittänyt vältellä häntä ja olokin jo kuin normaalilla ihmisellä. Mutta ei. Katson talkshowta niin eiköhän hän jonkun mutkan kautta yhtäkkiä pelmahda paikalle. Avaat telkkarin niin ensimmäisenä hän taas Schindlerin listassa kymmenettä kertaa pariin kuukauteen.

Jos se tykkää susta niin että pelmahtelee paikoille? Tai sitten tietää että sä tykkäät siitä ja tykkää tehdä kiusaa ja mutkienkin takaa saapuu luoksesi:D

Vierailija
642/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon Bond-elokuvien suosioon on vaikuttanut se, että ne ovat brittiläisiä ja että niissä puhutaan brittienglantia? Pidättyvästi käyttäytyvät, muodollisesti pukeutuneet ja Oxford-englantia puhuvat englantilaiset miehet saavat ainakin minut käymään kuumana...

Siis nehän on nimenomaan brittiläisiä. Sen takia Bondiksi ei ole ikinä valittu muita kuin noita britti/irlantilaisia näyttelijöitå.

Luin englanninkielisen Wikipedia-artikkelin Ian Flemingistä. Jäin miettimään seuraavaa: Jos Fleming olisi ollut amerikkalainen ja hän olisi kirjoittanut James Bondista, joka olisi ollut amerikkalainen agentti, myös elokuvat olisi todennäköisesti tehty USA:ssa. Olisiko James Bondista tullut yhtä suosittu ja elokuvasarjasta yhtä pitkäikäinen, jos hahmot ja elokuvat eivät olisi olleet brittiläisiä?

No voi hyvä ihme. Jos Beatlesit olisi syntynyt Jenkkeinä olisiko heistä tullut Beatlemaniaa? Miksi miettiä tälläisiä? Bond nyt on täysin brittien juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiennesin vaimohan kertoi harkineensa itsaria kun Ralph jätti hänet sen vanhemman naisen takia:( Aika helpolla olette häneen verrattuna pääseet vaikka joku hikipisara joskus on otsalta pyyhkäistävä.

Hyi kuinka ahdistavaa. Onko tämä se kiharatukkainen punapää Teho-osatosta?

Katsoin 007 ja Kultainen silmä. Tykkäsin.

Oli se punäpää. Hän oli kyllä omien sanojensa mukaan ihan pohjilla sen jälkeen minkä Fiennes teki hänelle.

Vierailija
644/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiennesin vaimohan kertoi harkineensa itsaria kun Ralph jätti hänet sen vanhemman naisen takia:( Aika helpolla olette häneen verrattuna pääseet vaikka joku hikipisara joskus on otsalta pyyhkäistävä.

Hyi kuinka ahdistavaa. Onko tämä se kiharatukkainen punapää Teho-osatosta?

Katsoin 007 ja Kultainen silmä. Tykkäsin.

Oli se punäpää. Hän oli kyllä omien sanojensa mukaan ihan pohjilla sen jälkeen minkä Fiennes teki hänelle.

Sympatiat Alexille. Francesca Annis on kyllä yksi upeimmista naisista maailmassa. Samaa mallia Rachel Wardin ja Sean Youngin kanssa.

Vierailija
645/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle jäi mieleen näistä uusista Bondeista sellainen kohtaus kun Mallory menee kaatamaan itselleen lisää viskiä ja Bond toteaa hänelle että voi luoja kuinka janoinen sä olet tänään. Mallory hermostuu ja kiittää Bondia palveluksesta taas kerran ja goodbye.

Nyt oli kyllä molemmat miehet parhaimmillaan🤩

Daniel on ihana mutta luulin että minun Mallory hullutus on jo ohi. Katsoin tämän ja näköjään ei sittenkään. Tollasen pomon kun saisi lakanoihinsa niin sieltä selviäisi vain toinen hengissä suihkuun.

Ai kun kiva. Illalla tuleekin vaihteeksi Schindlerin lista telkkarista.

Vierailija
646/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle jäi mieleen näistä uusista Bondeista sellainen kohtaus kun Mallory menee kaatamaan itselleen lisää viskiä ja Bond toteaa hänelle että voi luoja kuinka janoinen sä olet tänään. Mallory hermostuu ja kiittää Bondia palveluksesta taas kerran ja goodbye.

Daniel on ihana mutta luulin että minun Mallory hullutus on jo ohi. Katsoin tämän ja näköjään ei sittenkään. Tollasen pomon kun saisi lakanoihinsa niin sieltä selviäisi vain toinen hengissä suihkuun.

Taas? Tuleeko se joka ilta?

Vierailija
647/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä pakko ole katsoa.

Vierailija
648/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa maltanko olla katsomatta?!

Vierailija
649/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa maltanko olla katsomatta?!

En minä tiedä. Et vissiin?

650/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänittää jo nyt valmiiksi maha kippurassa seuraava bondi

Miesten muoti- ja tyylivinkit: https://vuodenmies.com

Vierailija
651/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Bond on UrosKotka!

Kuten Renny Harlin.

Vierailija
652/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaksi mennyt tämäkin ketju.

Vierailija
653/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaksi mennyt tämäkin ketju.

Haluatko pusun? 😎

Vierailija
654/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörtyyköhän mammat jos postaan tämän esittelyvideon Malloryn hahmosta:

Me raahauduttiin just kaverin polttareista meille peiton alle ja tehtiin vielä mimosat parhaan ystäväni kanssa. Illalla voi olla krapula mutta pitkästä aikaa sen värtti! Linkatkaa jos löydätte Ralphista muita kuumia pätkiä.

Jos Fiennesistä tykkää niin suosittelen katsomaan häneltä vähemmän tunnetut filmit Sunshine ja Grand Budapest hotel.

Itse suosittelen Netfliksistä elokuvaa The Dig. Ralph on stailattu ihan papaksi mutta liikuttava tarina silti.

Tämä oli ihana!! Fiennes yhtä hurmaava kuin aina. Vaikka se hääräs sen pyöränsä kanssa likasena ja pari hassua hiuskarvaa päässä niin mun teki mieli lyödä itseni siihen kiinni kuin imukuppi. Mutta se Fiennesistä. Se naisnäyttelijä oli todella hyvä! En tiedä häneltä muita rooleja mutta hyvä että Nicole Kidman joutui luopumaan tosta roolista. Ei varmasti olisi ollut yhtä hyvä.

Miksi täällä jauhetaan Bondin sivuhahmosta sivukaupalla? Ketju on Bondista, James Bondista taukit!!!

Kontkanenäsivuosanäyttelijästatistiklapipää ei kiinnosta ketään... 🙄

Tarkotin tietysti klanipää.... 😅

Oletko sä Rautahammas?

Tuskin. Rautahammas on Malloryn kaveri.

Mallory yks mun parhaita kamuja 😎

Vierailija
655/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautahammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me raahauduttiin just kaverin polttareista meille peiton alle ja tehtiin vielä mimosat parhaan ystäväni kanssa. Illalla voi olla krapula mutta pitkästä aikaa sen värtti! Linkatkaa jos löydätte Ralphista muita kuumia pätkiä.

Jos Fiennesistä tykkää niin suosittelen katsomaan häneltä vähemmän tunnetut filmit Sunshine ja Grand Budapest hotel.

Itse suosittelen Netfliksistä elokuvaa The Dig. Ralph on stailattu ihan papaksi mutta liikuttava tarina silti.

Tämä oli ihana!! Fiennes yhtä hurmaava kuin aina. Vaikka se hääräs sen pyöränsä kanssa likasena ja pari hassua hiuskarvaa päässä niin mun teki mieli lyödä itseni siihen kiinni kuin imukuppi. Mutta se Fiennesistä. Se naisnäyttelijä oli todella hyvä! En tiedä häneltä muita rooleja mutta hyvä että Nicole Kidman joutui luopumaan tosta roolista. Ei varmasti olisi ollut yhtä hyvä.

Miksi täällä jauhetaan Bondin sivuhahmosta sivukaupalla? Ketju on Bondista, James Bondista taukit!!!

Oletko sä Rautahammas?

Mistä te edes tunnette toisenne?

Vierailija
656/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt joku kirous ton Ralphin suhteen. Olen yrittänyt vältellä häntä ja olokin jo kuin normaalilla ihmisellä. Mutta ei. Katson talkshowta niin eiköhän hän jonkun mutkan kautta yhtäkkiä pelmahda paikalle. Avaat telkkarin niin ensimmäisenä hän taas Schindlerin listassa kymmenettä kertaa pariin kuukauteen.

Sieltä tulee yöllä Schindlerin lista. Katso ihmeessä;)

Vierailija
657/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautahammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä Rautahammas?

Mallory on välillä pyytänyt heittämään keikkaa 😎 Sen enempää en voi kertoa.

Vierailija
658/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautahammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä Rautahammas?

Voisitko sä esitellä meidät toisillemme? Ihan kaverin puolesta kysyn..

Vierailija
659/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautahammas kirjoitti:

Salaista tietoa prkl!!!

Vierailija
660/4664 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katsoin tänään pitkästä aikaa Vaaran vyöhykkeellä. Tuntui oudon ajankohtaiselta nykyisessä maailmantilanteessa. Timothy Dalton aina ja ikuisesti mun ykkös-Bondi.

Tuossa leffassa on se legendaarinen avauskohtaus, jossa alfa-Bond täräyttää laskuvarjolla risteilijänaisen alukselle ja jää sinne juomaan skumppaa. Nainen on just hetkeä ennen sanonut kaverilleen puhelimeen, että löytyisipä jostain tosimies.

Miettikää jos Mallory laskeutuis laskuvarjolla hikoilijanaisen parvekkeelle :D 

Veikkaan että tarvittais palokunta paikalle

Eiköhän sinne vähintään FBI tarvittaisi paikalle ihmettelemään että mitä v*ttua täällä oikeen tapahtuu?!

Ainekin Bond ja Rautahammas olisi lähetettävä turvaamaan Malloryn selustaa. Ja niillää pojilla on sitten lupa tappaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi