Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

James Bond 007 Official

Vierailija
04.09.2022 |

Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4663)

Vierailija
361/4663 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko porukka kuolaa täällä jotain Ralph Fiennesiä?! Ikivanha ukko eikä minkään näköinen. Tuollaisia perussetämiehiähän on vantaalaiset Prismat täynnään. Kyllä huomaa, ettei mammoilla ole mitään makua.

Oletko kuullut karismasta?

Missä kohtaa tuolla tyypillä on sitä(kään)? En edes osannut yhdistää nimeä ja naamaa ennen kuin googlasin, vaikka olen nähnyt kaikki uudet Bondit.

Katsopa Skyfall uudestaan.

Onko se se Bondi mistä oli tässä tai jossain muussa ketjussa klippi kun se hyppää sen pöydän ja sitä ammutaan. Vai onko se Spectre? Oli miten oli niin minulla entisellään kun sen näin. Surullista mutta totta.

Vierailija
362/4663 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ton jutun ja kyllähän Ralph Fiennes oli myöhemmin pyytänyt anteeksi sitä karjasuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/4663 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel Craig koekuvauksissa on erikoisen näköinen.

.

Vierailija
364/4663 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan aloittelija Bondien suhteen mutta onko aiemmin James Bond 007 ollut olevinaan aina sama mies vaikka näyttelijä on vaihtunut? Eikö tämä viimisin ollut ensimmäinen kerta kun Bond kuoli?

Vierailija
365/4663 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam Mendes oli suunitellut että Mallory olisi ollut Spectressä se pahis mutta Fiennes ei suostunut siihen.

Vierailija
366/4663 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallory seuraavaksi Ison-Britannian pääministeriksi!

Vierailija
367/4663 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan aloittelija Bondien suhteen mutta onko aiemmin James Bond 007 ollut olevinaan aina sama mies vaikka näyttelijä on vaihtunut? Eikö tämä viimisin ollut ensimmäinen kerta kun Bond kuoli?

Itse kysyin tätä kanssa mutta en saanut vastausta.

Vierailija
368/4663 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallory pääministeriksi ja Halbrand Bondiksi!

Vierailija
369/4663 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti mä olen luullut että tällä palstalla riehuu yksi Fiennes hullu mutta teitähän taitaakin olla useampi. Ei voi kun ihmetellä..

Vierailija
370/4663 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei muka tunne kun Bond sanoo nimensä.

Vierailija
371/4663 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiennesin tavannut kerran Heathrowin kentällä ja oli kyllä todella kiltti meidän pojalle joka oli 8v ja suuri Potter fani. Komeampi luonnossa kuin kuvissa ja huomattavasti nuoremman näköinen. Tästä tosin aikaa jo yli kymmenen vuotta.

Vierailija
372/4663 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiennesin tavannut kerran Heathrowin kentällä ja oli kyllä todella kiltti meidän pojalle joka oli 8v ja suuri Potter fani. Komeampi luonnossa kuin kuvissa ja huomattavasti nuoremman näköinen. Tästä tosin aikaa jo yli kymmenen vuotta.

Kuinka komea se sitten voi olla koska minusta jo kuvissa niin komea kuin olla ja voi.

Vierailija
373/4663 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?!?

Vierailija
374/4663 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?!?

Yritän selittää, että elokuva on itsenäinen tarina, jossa vastustaja kuulee ensi kertaa agentin nimen.

Vierailija
375/4663 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka komea se sitten voi olla koska minusta jo kuvissa niin komea kuin olla ja voi.

Onhan hän kuvissakin komea mutta yleensä stailattu ihan jonkun setämiehen näköiseksi. Tuolloin hänellä oli farkut, valkoinen paita, punainen toppatakki ja reppuselässä. Näytti kerrankin ikäiseltään. Ja tietysti äitinä lämmitti sydäntä myös se kuinka kiltti oli pojallemme. Ystävällinen käytöskin kaunistaa. Vieläkin välillä kiusaan poikaani kuvalla missä hän on napanut Ralphin kunnon halaukseen:D

Vierailija
376/4663 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkössivun Q-skabassa taas tasapeli: 88-88!

Vierailija
377/4663 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mallory viimeisissä Bondeissa alfa- vai betauros?

Bond on tietysti alfa, Q taas selvä beta. Mallorysta en oikein osaa sanoa, kun vertaan häntä Bondiin. Judi Denchin esittämällä M:llä taas oli erittäin korkea status.

Vierailija
378/4663 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko John Cleese joskus Q?

Vierailija
379/4663 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko John Cleese joskus Q?

Täh?

Vierailija
380/4663 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicholas Hoult on seuraava Bond.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi