James Bond 007 Official
Kesän Bond-putken ja keskustelujen innoittamana oma ketju 007:n tosifaneille. Asiaa aiheesta ja aiheen sivusta, spekulointia seuraavasta leffasta ja tulevien tv-uusintojen seurantaa. Kuka messissä?
Katso lähetysajat : James Bond 007 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4663)
Luin ton jutun ja kyllähän Ralph Fiennes oli myöhemmin pyytänyt anteeksi sitä karjasuaan.
Daniel Craig koekuvauksissa on erikoisen näköinen.
.
Olen ihan aloittelija Bondien suhteen mutta onko aiemmin James Bond 007 ollut olevinaan aina sama mies vaikka näyttelijä on vaihtunut? Eikö tämä viimisin ollut ensimmäinen kerta kun Bond kuoli?
Sam Mendes oli suunitellut että Mallory olisi ollut Spectressä se pahis mutta Fiennes ei suostunut siihen.
Mallory seuraavaksi Ison-Britannian pääministeriksi!
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan aloittelija Bondien suhteen mutta onko aiemmin James Bond 007 ollut olevinaan aina sama mies vaikka näyttelijä on vaihtunut? Eikö tämä viimisin ollut ensimmäinen kerta kun Bond kuoli?
Itse kysyin tätä kanssa mutta en saanut vastausta.
Mallory pääministeriksi ja Halbrand Bondiksi!
Siis oikeasti mä olen luullut että tällä palstalla riehuu yksi Fiennes hullu mutta teitähän taitaakin olla useampi. Ei voi kun ihmetellä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei muka tunne kun Bond sanoo nimensä.
Fiennesin tavannut kerran Heathrowin kentällä ja oli kyllä todella kiltti meidän pojalle joka oli 8v ja suuri Potter fani. Komeampi luonnossa kuin kuvissa ja huomattavasti nuoremman näköinen. Tästä tosin aikaa jo yli kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Fiennesin tavannut kerran Heathrowin kentällä ja oli kyllä todella kiltti meidän pojalle joka oli 8v ja suuri Potter fani. Komeampi luonnossa kuin kuvissa ja huomattavasti nuoremman näköinen. Tästä tosin aikaa jo yli kymmenen vuotta.
Kuinka komea se sitten voi olla koska minusta jo kuvissa niin komea kuin olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?!?
Yritän selittää, että elokuva on itsenäinen tarina, jossa vastustaja kuulee ensi kertaa agentin nimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka komea se sitten voi olla koska minusta jo kuvissa niin komea kuin olla ja voi.
Onhan hän kuvissakin komea mutta yleensä stailattu ihan jonkun setämiehen näköiseksi. Tuolloin hänellä oli farkut, valkoinen paita, punainen toppatakki ja reppuselässä. Näytti kerrankin ikäiseltään. Ja tietysti äitinä lämmitti sydäntä myös se kuinka kiltti oli pojallemme. Ystävällinen käytöskin kaunistaa. Vieläkin välillä kiusaan poikaani kuvalla missä hän on napanut Ralphin kunnon halaukseen:D
Ykkössivun Q-skabassa taas tasapeli: 88-88!
Onko Mallory viimeisissä Bondeissa alfa- vai betauros?
Bond on tietysti alfa, Q taas selvä beta. Mallorysta en oikein osaa sanoa, kun vertaan häntä Bondiin. Judi Denchin esittämällä M:llä taas oli erittäin korkea status.
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko John Cleese joskus Q?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko John Cleese joskus Q?
Täh?
Nicholas Hoult on seuraava Bond.
Onko se se Bondi mistä oli tässä tai jossain muussa ketjussa klippi kun se hyppää sen pöydän ja sitä ammutaan. Vai onko se Spectre? Oli miten oli niin minulla entisellään kun sen näin. Surullista mutta totta.