Muita veronpalautuksia saavia
Huomenna tuhlaamaan lähes 50€. Mitähän ostaisi. Saatko syyskuussa palautuksia?
Kommentit (33)
N. 400 tulee palautuksia. Valitettavasti summa menee elämiseen ja Visa laskun lyhentämiseen. On se silti kiva asia, että rahaa tulee takaisin.
Syynä tiukkaan taloustilanteeseen oli kesän perhejuhlat ja se, että aloitin uuden työn ja olin palkattomalla kesälomalla 7 päivää.
Ei ole vieläkään valmistunut mun verotus. Pari tonnia oli huhtikuussa tulleessa esitäytetyssä veroilmoituksessa mahdollinen palautus, mutta se voi vielä muuttua. Mulla meni veroa viime vuonna 40 % kuntoutustuesta, joka myönnettiin takautuvasti. Sen jälkeen sain veroprosentin nollaan, mutta silti pitäisi olla vielä palautettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät kehuu sitä että ovat käytännössä ilmaiseksi antaneet rahat valtiolle vuodeksi käyttöön. Fiksummat mitoittaa veronsa oikein ja ehkä jopa maksavat vähän valtiolle.
Nää kateellisten itkuvirret on joka vuosi hyvää luettavaa 🙌.
Saan 2470 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät kehuu sitä että ovat käytännössä ilmaiseksi antaneet rahat valtiolle vuodeksi käyttöön. Fiksummat mitoittaa veronsa oikein ja ehkä jopa maksavat vähän valtiolle.
Saan 2470 👍🏻
Miksi joku olisi tyhmyydestä kateellinen. Minä olen jo ne rahat sijoittanut mitkä teille vasta nyt tulee takaisin. Olen jo saanut useamman kerran tuottoakin sille rahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan 2470 👍🏻Miksi joku olisi tyhmyydestä kateellinen. Minä olen jo ne rahat sijoittanut mitkä teille vasta nyt tulee takaisin. Olen jo saanut useamman kerran tuottoakin sille rahalle.
Ei sitä verotusta aina pysty säätämään niin, että menisi ihan kohdilleen.
Mulle 760 ja miehelle 460. 900 menee kakkosasunnon lainanlyhennykseen ja 300 sijoituskämpän. Molemmissa korontarkastuspäivä keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan lokakuussa ja taktisesti siirsin tuonne, koska saan toimeentulotukea vielä syyskuussa, niin ei pääse vaikuttamaan.
Höpö höpö, ei siihen pysty itse vaikuttamaan.
Pystyypä, kun täydentää veroilmoitusta vielä myöhemmin, niin verotuksen valmistuminen siirtyy ja veronpalautuksetkin maksetaan myöhemmässä erässä.
Mites sitten suu pannaan kun saatkin vasta joulukuussa? Tai ruletti osuu elokuun kohdalle.
1350€ tulee marraskuussa. Säästelen ne matkakuluihin ja talven sähkölaskuun.
Olin ihan unohtanut. 🤗 Mäkin saan huomenna palautukseni, n. 1000 eur. En aio törsätä, vaan laitan säästöön.
Mulle tulee varaan vasta joulukuussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee varaan vasta joulukuussa.
Siis varmaan, koska mitään ilmoitusta ei ole vielä tullut, milloin ne maksetaan.
Varmaan huomenna sen satasen jätän tuhlaamatta, mutta loppuviikolla mulla on työmatkaa, ja joudun ostamaan ainakin lounaat joka päivä. Ja ehkä polttoainettakin.