Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita veronpalautuksia saavia

Vierailija
04.09.2022 |

Huomenna tuhlaamaan lähes 50€. Mitähän ostaisi. Saatko syyskuussa palautuksia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, 2244 euroa pätkähtää tilille huomenna. Mukava raha eläkeläiselle. Jätän tilille pahan päivän varalle.

Vierailija
2/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, palautuksia tulee melkein pari tonnia.

Tällä olen leuhkinut somessa ympäriinsä, aiheuttaen paheksuntaa!

Vähänks oon hyvä kun saan fyrkkaa valtiolta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta marraskuussa, tonni menee joululahjoihin kun en saa valtion lapsilisää sähkökuluihin

Vierailija
4/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät kehuu sitä että ovat käytännössä ilmaiseksi antaneet rahat valtiolle vuodeksi käyttöön. Fiksummat mitoittaa veronsa oikein ja ehkä jopa maksavat vähän valtiolle.

Vierailija
5/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se raha annetaan nimenomaan siksi kun olet niin hyvä.

Vierailija
6/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät kehuu sitä että ovat käytännössä ilmaiseksi antaneet rahat valtiolle vuodeksi käyttöön. Fiksummat mitoittaa veronsa oikein ja ehkä jopa maksavat vähän valtiolle.

No ei se ihan noin mene. Itse saan palautuksia, koska on vähennyksiä niin paljon. Niitä ei pahemmin voi mitoittaa etukäteen, kun vähennykset tehdään vasta kun verovuosi on kulunut. Eikä minua haittaa, sama kai se missä vaiheessa se raha palautuu, kun ei ne pankkitililläkään korkoa kasva ja sijoittaa ei huipulla kannata.

Vierailija
7/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan lokakuussa ja taktisesti siirsin tuonne, koska saan toimeentulotukea vielä syyskuussa, niin ei pääse vaikuttamaan.

Vierailija
8/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla meistä oli suuret vähennykset. Jos olisin laittanut veroprosenttia pienemmäksi olisin joutunut maksamaan veroja lisäprosentilla. Kaikkia vähennyksiä ei saanut mitenkään laitettua kesken vuotta.

Vierailija
9/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan lokakuussa ja taktisesti siirsin tuonne, koska saan toimeentulotukea vielä syyskuussa, niin ei pääse vaikuttamaan.

Höpö höpö, ei siihen pysty itse vaikuttamaan.

Vierailija
10/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä, 2244 euroa pätkähtää tilille huomenna. Mukava raha eläkeläiselle. Jätän tilille pahan päivän varalle.

Joo, mullekkin pätkähtää 50,000 euroa. Ja kikkelini on 30cm. 

Vierailija
11/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se ihan noin mene. Itse saan palautuksia, koska on vähennyksiä niin paljon. Niitä ei pahemmin voi mitoittaa etukäteen, kun vähennykset tehdään vasta kun verovuosi on kulunut. Eikä minua haittaa, sama kai se missä vaiheessa se raha palautuu, kun ei ne pankkitililläkään korkoa kasva ja sijoittaa ei huipulla kannata.

Kyllä ne voi verovuoden aikana jo ennakoida.

Vierailija
12/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä!!! Huomenna tuhlaamaan se Gutziin ja Loisvi**uneihin!!!

Vierailija
13/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten tuli 1200. Kaikki säästöön. En nykyään törsää rahojani turhuuksiin.

Vierailija
14/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi sitten tuli 1200. Kaikki säästöön. En nykyään törsää rahojani turhuuksiin.

Oikein 👍. En minäkään mihinkään turhuuksiin, mullakin menee vaan viinaan, tupakkaan ja naisiin rahat.

Vierailija
15/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne voi verovuoden aikana jo ennakoida.

Eipä voi. Viime vuonna en pystynyt matkakulujen määrää tietämään ennen 31.12. Siinä vaiheessa on vähän myöhäistä alkaa kikkailla prosenttien kanssa. Osaa vähennyksistä ei edes voinut vähentää viime vuoden puolella.

Ikävää että sulle tuli mätkyjä ja olet nyt muille kateellinen, ensi kerralla katsot tarkemmin.

Vierailija
16/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3600€ tulee. Yllätyin itsekin.

Vierailija
17/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1600 ja maaliskuussa tulospalkkio, viime vuonna se oli 1500 verojenjälkeen.

Vierailija
18/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan jaksa säätää veroprosenttini kanssa kesken vuoden muutaman kuukauden vuoksi. Ennakkoa menee se mikä menee ja sitten lopullisessa verotuksessa tilit täsmätään.

Vierailija
19/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500 tulossa. Ei vaikuta elämään.

Vierailija
20/33 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, ei siihen pysty itse vaikuttamaan.

Pystyypä, kun täydentää veroilmoitusta vielä myöhemmin, niin verotuksen valmistuminen siirtyy ja veronpalautuksetkin maksetaan myöhemmässä erässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan