Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat/ erikoisimmat unet mitä olet nähnyt?

Vierailija
04.09.2022 |

Kirjoitetetaan erikoisimmat unet ylös.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra käpertyi syliini turvaa etsien. Tosi juttu.

Vierailija
2/8 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että Sami Hedberg kävi minuun kuumana, mentiin sänkyyn. Itse en niin kovin ollut hänen perään. En ymmärrä, miksi näin tuommoista unta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan korostaa että tämä oli vain uni.

Näin eilen aamulla unta siitä että Venäjä hyökkäsi Suomeen:

Oltiin kaverin kanssa mökillä Itä-Suomessa.

Oltiin saunasta tultu vilvoittelemaan terassille.

Laitoimme radion päälle, sieltä sanottiin että Suomen rajan läheisyydessä on havaittu tunnistamattomia ajoneuvoja. (Suomen ja Venäjän välit olivat viime kuukausina siis kiristyneet.)

Hetken ihmettelimme uutista.

Hetken päästä uutisissa myös kerrottiin että ajoneuvot on tunnistettu Venäjän armeijan ajoneuvoiksi.

Venäjä oli siis kaikessa hiljaisuudessa hyökännyt Suomeen.

Kaikkia rajaseudulla olevia ihmisiä kehotettiin äkkiä lähtemään kohti Länsi-Suomea.

Aloimme tekemään lähtöä mökiltä. Mökkijärven yllä lenteli lentokoneita, mutta ne eivät kuitenkaan pommittaneet. Ei selvinnyt olivatko omia vai vihollisen.

Näin mökkijärven rannassa kolme Lotta svärd yhdistyksen vapaaehtoista pesemässä verisiä pyykkejä. Kysyin kenen pyykkejä nuo ovat?vastasivat että sotilaiden ja sanoivat vielä että ei ole helppoa tehdä avantoa järveen että voi pestä pyykkejä. Oli siis ilmeisesti talvi.

Pakkasimme auton täyteen tavaraa ja lähdimme kohti Länsi-Suomea, jostain syystä kohti Oulua.

Matka sujui hetken aikaa hyvin kunnes tajusimme että olemme jääneet Venäläisten hyökkääjien taakse. Tieltä ei siis voinut enää kulkea.

Ajoimme auton takaisin mökille. Siellä olivat vielä Lotatkin ja kerroimme heille että olemme jääneet rintamalinjojen taakse.

Siihen uni sitten loppui.

Tuntui jotenkin hirveän todelliselta.

Mistähän unet tulevat?

Vierailija
4/8 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että voitin jonkun hiihtokilpailun, ihme sinänsä kun en ole koskaan edes hiihtänyt...

Vierailija
5/8 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran unta että minua ajoi joku hirviö takaa jossain autiomaassa. Juoksin sitä pakoon niin kovaa kuin pystyin, en huomannut tulevaa rotkoa ja tipuin sinne.

Vierailija
6/8 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen lähes aina outoja unia. Viime yönä näin kuitenkin aika ankeaa unta. kuinka mieheni oli pettänyt minua. Koko homma oli kuvattu telkkariin, muistaakseni Big Brotheriin. Lisäksi olin huvipuistossa ja ajoin vuoristorataa koko päivän, niin että voin huonosti. Lopulta olin jossain kellarissa penkomassa miehen tavaroita ja yritin etsiä todisteita, että hän ei ole pettänyt vain kerran vaan tehnyt sitä koko suhteemme ajan.

Vierailija
7/8 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljeni oli muuttunut zombiksi ja hänet täytyi tappaa.

Hakkasin hänen päätään betoniseinään ja kysyin haluaako hän buranaa kun kävi sääliksi pikkuveli.

Olin teini kun näin tämän unen ja veljeni silloin noin 10-vuotias.

Vierailija
8/8 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta kerran että olin joku lintu autiomaassa. Ei siinä ollut oikein mitään järkeä. En muistakkaan enää kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän