Oletko jâttäytynyt työttömäksi?
Onko siinä mitään järkeä?
Siis oletko tahallaan omasta halustasi järjestäytynyt työttömâksi?
Kuinka kauan viihdyit työttömânâ ja oliko sen jälkeen työpaikan saanti vaikeata?
Voiko työtön muuttaa esim Espoosta maaseudulle koska niin haluaa, vaikka siellä ei nyt ainakaan ole työpaikkoja
Kommentit (8)
Työtön saa muuttaa sinne minne itse haluaa.
Kyllä olen. Sopimus loppui ja jouduin onnettomuuteen. Periaatteessa voisin olla jo työkykyinen mutta paljon kivempaa elää näin vapaana oravanpyörästä. On tarjottu töitä mutta en ole mennyt. Aion muuttaa jonnekin muualle, jonain päivänä.
Parhaillaan harkinnassa. Järjetön ahdistus ensi viikossa. Työllisesti ei mitään ongelmaa, mutta esimies.. se on sellainen pässi ettei vaan jaksais sen kanssa tehdä töitä.
Pari erityispäivää luvassa ja sitä kautta konflikteja, kun tuo ei kestä stressiä ei yhtään ja sitten taas kaikki kaatuu mun päälle. Mä klaaraan sen kyllä ja hommat olen ottanut etukäteen huomioon, mutten jaksais sitä paskaa taas kuunnella.
Enkä usko,että työpaikkaa vaihtamalla paranee. Jokapaikasta löytyy k-pää.
Juuri nyt tekisi mieli. Työ ei kiinnosta yhtään, palkka huono. Haluaisin lukea muutamia kursseja avoimessa yliopistossa alalta johon ole. hakemassa ensi keväänä mutta enpä pääse töiden takia eikä noita tarjota etänä ollenkaan.
Kun opintoni loppuivat toukokuussa, tiedossani oli elokuussa alkava työsuhde. En yrittänytkään saada siihen väliin työtä. Lomailin 2,5 kk korvauksien varassa.
Minua kiinnostaisii olla vuosi metsâpöheikkönâ
Haluan olla vuoden erâmaa tallaajana
Poimisin sieniâ ja marjoja, vaeltaisin ympâri Suomea, jokaisessa kansanpuistossa ja lapissa
Kâvisin vanhainkodeissa ja auttaisin iâkkäisiä
Pârjâân pienellâ eikâ raha minua niin kiinnosta
Olen ollut 3v työtön ja ihan hirveää. Rahat ei riitä mitenkään ja itselle ei pysty ostamaan mitään. Jos nyt pääsisin haastatteluun tai töihin niin ei olisi mitään siistejä vaatteita päälle.