Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa taas porukka hyppimään katoilta

Vierailija
04.09.2022 |

Sama ilmiö kuin 90-luvun alun lamassa, lähes päivittäin henkilöauto on "ohjautunut" vastaantulevien kaistalle juuri kun kuorma-auto on tullut vastaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot tekee noin.

Vierailija
2/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikot tekee noin.

Kuuleppas herra? yli-ihminen. Kaikilla meillä on rajamme. Myös sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikot tekee noin.

Olen rouva ja vielä en ole itseäni tappanut. Olen menettänyt omaisuuteni,mieheni,lapseni,terveyteni yms. Aina Olen mennyt eteenpäin.

Vierailija
4/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole perheellisiä ihmisiä. Oma isäni tappoi itsensä 90-luvun laman aikana ja jätti ikuiset arvet.

Vierailija
5/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa viinaa niin vitutus hälvenee ja hei, elämäähän tämä vain on ei kannata ottaa tosissaan.

Vierailija
6/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria miehiä katoaa ja heitä löytyy uimarannoilta hukkuneena.

Vierailija
7/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikot tekee noin.

Jos haluaa päästä hengestään, on monia sellaisia tyylikkäitä tapoja jossa ei tarvitse osallistaa viattomia ulkopuolisia mukaan tapahtumaan.

Vierailija
8/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikot tekee noin.

Olen rouva ja vielä en ole itseäni tappanut. Olen menettänyt omaisuuteni,mieheni,lapseni,terveyteni yms. Aina Olen mennyt eteenpäin.

Unohdit tärkeimmän: sinusta tuli armoton kuspiä. Se jos mikä on heikon merkki.

eri

Vierailija
9/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikot tekee noin.

Mikä tuo ääni on? Ai, se tuleekin raivokkaasta sädekehän kiillottamishinkkaamisestasi🤮🤢.

Me ollaan yksilöitä kaikki, siis ihan jokainen. Tarkoittaa sitä, että jokaisella on omat kokemuksensa, omat taustansa, omat paino ym lastinsa ihan sieltä varhaislapsuudesta lähtien ja kaikki se vaikuttaa kaikkeen mitä ja miten "jaksaa" ja reagoi siihen mitä elämä tuo tullessaan. Ts milloin ns kamelin selkä katkeaa.

Se, että sinulla se ei, vielä, ole katkennut ei tee sinusta milliäkään parempaa tai onnistuneempaa kuin jostakusta muusta, vaikkapa sellaisesta jolla se onkin jo katkennut tai katkeamassa.

On äärimmäisen vastenmielistä ja vahingollista niin itsellesi kuin lähelläsi oleville, ja muillekin, että ajattelet niin. Sinulla ei ole siihen oikeutta, piste.

Keskity siis omaan napaasi jatkossakin, älä muiden napaan äläkä ainakaan muiden kritisoimiseen tms sen selän katkettua.

Ja kyllä, olen psykologiaa lukenut, sinä selvästikään et, mutta silti.

Vierailija
10/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikot tekee noin.

Jos haluaa päästä hengestään, on monia sellaisia tyylikkäitä tapoja jossa ei tarvitse osallistaa viattomia ulkopuolisia mukaan tapahtumaan.

Kerro yksi esimerkki?

Vaikka hyppäisit tyyneen valtamereen betonikengät jalassa niin joku "viaton ulkopuolinen" siinäkin on jollakin tavalla mukana.

ohis

Vierailija
11/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikot tekee noin.

Puhut kuinka "heikot tekee noin" vaikka vaikutat itse pelkäävän kuolemaa todella paljon.

Naisethan itse asiassa harvemmin saavat itseään hengiltä tutkimusten mukaan. Heillä se jää yritykseksi useammin. Pelkääkö naiset sitten enemmän, mene ja tiedä.

Vierailija
12/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypätkää katolta benjihyppy. Hihihihiiii!

Vierailija
13/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradoksaalista kyllä, Suomessa itsemurhien määrä kasvoi huippuunsa nousukaudella 1980-luvulla. Eli vaikka talous porskutti, itsemurhat vain lisääntyivät. Yksi selittävä tekijä oli samaan aikaan jatkuvasti kasvanut alkoholinkulutus.

Positiivinen käänne itsemurhatilastoissa tapahtui 1990-luvun alkuvuosina, jolloin taloudellinen tilanne Suomessa oli käynyt huonommaksi. Itsemurhien määrä jatkoi laskuaan läpi 1990-luvun laman, vaikka monet joutuivat vararikkoon ja pahimpana vuonna 1994 työttömänä oli noin joka kuudes suomalainen.

https://laaketieteensaatio.fi/itsemurhat-ovat-vahentyneet-suomessa-mutt…

Vierailija
14/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikot tekee noin.

Mikä tuo ääni on? Ai, se tuleekin raivokkaasta sädekehän kiillottamishinkkaamisestasi🤮🤢.

Me ollaan yksilöitä kaikki, siis ihan jokainen. Tarkoittaa sitä, että jokaisella on omat kokemuksensa, omat taustansa, omat paino ym lastinsa ihan sieltä varhaislapsuudesta lähtien ja kaikki se vaikuttaa kaikkeen mitä ja miten "jaksaa" ja reagoi siihen mitä elämä tuo tullessaan. Ts milloin ns kamelin selkä katkeaa.

Se, että sinulla se ei, vielä, ole katkennut ei tee sinusta milliäkään parempaa tai onnistuneempaa kuin jostakusta muusta, vaikkapa sellaisesta jolla se onkin jo katkennut tai katkeamassa.

On äärimmäisen vastenmielistä ja vahingollista niin itsellesi kuin lähelläsi oleville, ja muillekin, että ajattelet niin. Sinulla ei ole siihen oikeutta, piste.

Keskity siis omaan napaasi jatkossakin, älä muiden napaan äläkä ainakaan muiden kritisoimiseen tms sen selän katkettua.

Ja kyllä, olen psykologiaa lukenut, sinä selvästikään et, mutta silti.

Eipä ole lukeminen viisastuttanut sinua, päin vastoin.

Vierailija
15/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi luulla, että vaikean laman aikana ihmiset ajautuisivat entistä useammin itsemurhaan, miksi näin ei käynyt?

“Tiedetään, että kun laajat ihmisjoukot joutuvat yhtä aikaa saman kohtalon koettelemiksi, se voi lisätä yhteisöllisyyttä, kokemusten jakamista.  Yhteisöllisyys tekee elämästä siedettävämpää.”, Korkeila toteaa.

Vierailija
16/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikot tekee noin.

Arvostan asennettasi, olen itse samanlainen... valitettavasti monet muut eivät ole, myötätuntoni kaikille jotka painitte talous/muiden ongelmien kanssa. Yritetään tukea toinen toisiamme. 

Vierailija
17/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mediasta tuleva jatkuva pelottelu on se mikä ajaa ihmisiä sekoamaan. Maalaillaan synkkiä tulevaisuuden kuvia 24/7 ja poliitikot hurskastelee muka jollakin 1 kk ylimääräisellä lapsilisällä joka ei auta päähän eikä prseeseen. Mikäpä siinä jos suomalaisten henki on näille pelleille niin arvoton että sama se vaikka lähtevät oman käden kautta isommallakin porukalla. Ainoa mikä saattaa heidät havahduttaa on korkeintaan se että "Mitähän ne maailmalla meistä nyt ajattelevat?"

Vierailija
18/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa viinaa niin vitutus hälvenee ja hei, elämäähän tämä vain on ei kannata ottaa tosissaan.

Kuinkahan moneen itsemurhaan on otettu viinaa rohkaisuna? Varmasti moneen ehkä suurimpaan osaan.

Vierailija
19/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että tämä on taas näitä Hyshys aiheita joista ei sovi keskustella koska ihmisten lisääntyvä pahoinvointi liian kiusallinen aihe.. Poistuu näitä vääriä eli totuuden mukaisia mielipiteitä tiuhaan. Pilaa vissiin moden sunnuntaifiiliksen ikävästi? Kai nyt jokainen alkaa näkemään ja aistimaan että pahoinvointi lisääntyy. Eikö se ole ihan looginen seuraus tästä maailman tilanteesta?

Vierailija
20/30 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä kenties näin.