Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatko missä olit 18-vuotissyntymäpäivänä?

Vierailija
03.09.2022 |

Itse olin ravintolassa silloin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan unohda

Vierailija
2/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kesätöissä klo 22 asti ja aamulla klo 7:15 taas käskynjaossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla heti baariin kavereiden kanssa. 😎

Vierailija
4/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Olin lukion kolmannella ja samana päivänä oli äikän kokeet, joissa piti mm. tulkata nykysuomeksi jotain 1800-luvun kirjoituksia. Se oli yllättävä tehtävä. Illalla menin paikalliseen raflaan bestikseni kanssa, ja kun tilasin oluen ja kassahenkilö tietysti pyysi saada nähdä paperini, ne nähtyään hän sanoi: "Ei mun oikeasti pitäisi myydä sulle." Myi kuitenkin.

Vierailija
5/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pänttäämässä kemian kokeeseen. Eipä tuo hyödyttänyt kun arvosanatavoitteeseen en päässyt lähellekään eikä lääkikseen tullut sittenkään haettua kun ajattelin kirjoitusten jälkeen että olen liian tyhmä sinne.

Vierailija
6/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökillä, tuli vieraita, ihastuin heidän 14 v tyttäreensä. No ei siitä tullut mitään.

Vierailija
7/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi voitti euroviisut ja olin erään kaverin luona katsomassa. Sen jälkeen baariin

Vierailija
8/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kävin lukion fysiikanopettajan kanssa kuuntelemassa Esko Valtaojan esitelmän. Pyysin nimikirjoituksen silloin tuoreeseen Kotona maailmankaikkeudessa -kirjaan, jossa mm. kerrottiin sellaisesta mielenkiintoisesta uutuudesta kuin Wikipedia. Valtaojan nimmari muistutti erehdyttävästi lankapuhelimen johtoa. Olin herttaisen täpinöissäni siitä, että pääsin lähietäisyydelle ihan oikeaa professoria. :D No, ei minusta tullut Nobelistia, mutta biologianopettaja sentään. Nörttikin olen edelleen.

Vierailija
9/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa sitten baarissa ja sitten uudestaan naisissa.  Vaimolle ei ihan kaikkea ole viitsinyt menneisyydestä kertoa.

Vierailija
10/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, taisi olla liiankin tavallinen päivä :D ei vielä kiinnostanu juhliminen baarissa tms.

Kurkkasinpa nyt facebookpäivityksiäni, ja kyseisenä päivänä olin kirjannut ilta kahdeksan jälkeen että menisin kohta iltaiselle metsälenkille koiran kanssa rauhallisesta luonnosta nauttimaan. 

Jotenkin hupaisa päivitys näin 13 vuotta jälkeenpäin :) niin arkinen. Koneen kalenterin mukana silloin oli vieläpä sunnuntai, eli koulupäivä seuraavana ollut edessä.

Vierailija
11/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angiinassa ja korkeassa kuumeessa makasin yksin kotona. Pikkujoulukausi kiihkeimmillään ja siinä sängyssä maatessa oli kieltämättä aika kurja olo sekä fyysi- että psyykkisesti.

Vierailija
12/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtunut mitään niin paljon muista päivistä poikkeavaa että olisi jäänyt mieleen.

Vierailija
13/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen tansseissa ja jatkoilla.

Vierailija
14/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Angiinassa ja korkeassa kuumeessa makasin yksin kotona. Pikkujoulukausi kiihkeimmillään ja siinä sängyssä maatessa oli kieltämättä aika kurja olo sekä fyysi- että psyykkisesti.

Voi, että. Monet angiinat nuorena sairastaneena ymmärrän kuinka kurjaa sulla on ollut.

Vierailija
15/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan. Olin lukion kolmannella ja samana päivänä oli äikän kokeet, joissa piti mm. tulkata nykysuomeksi jotain 1800-luvun kirjoituksia. Se oli yllättävä tehtävä. Illalla menin paikalliseen raflaan bestikseni kanssa, ja kun tilasin oluen ja kassahenkilö tietysti pyysi saada nähdä paperini, ne nähtyään hän sanoi: "Ei mun oikeasti pitäisi myydä sulle." Myi kuitenkin.

Miksei olisi myynyt täysikäiselle?

Vierailija
16/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa dokaamassa.

Vierailija
17/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Varmaan kotona tms. En muista edes viikonpäivää.

Synttäreitä lakkasin juhlimassa joskus ala-asteella.

Vierailija
18/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri kirjoittanut ylioppilaaksi ja lensin isän luo Lontooseen. Käytiin pubissa ja syömässä currya sukulaisten kanssa.

Vierailija
19/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inssiajossa aiemmin päivällä (läpi meni), ja illalla naamat ravintolassa.

Vierailija
20/22 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiflassa Linnanmäellä. Ihastus kävi toivomassa mulle onnittelubiisin.