Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Berlin Kudamm -sarja

Vierailija
03.09.2022 |

Mitä mieltä ollaan?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aivan koukussa on aivan sairaan hyvä ja kertoo hyvin millainen naisen asema oli vielä 50-luvun lopulla. Tosin en tajua miksi Monika rakastui lopulta siihen Franckiin joka kuitenkin ekassa jaksossa rais kasi hänet. En tajua vieläkään mitä siinä tapahtui että he niin rakastuivat toisiinsa?

Vierailija
2/49 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon kattonut vasta kolme jaksoa, mutta oon viehättynyt. Hienosti tehty. 

Mutta se Joachim o n kuvottava. Kuin voldemortin poika :D

Joachimin persoona on kyllä muuttunut. Aluksi oli sellainen niljakas dandy mutta kuitenkin rakastui Monikaan vaikka tämä puukotti sitä. Joachmin on kiinnostava kasvo, oikealta nimeltään Sable.... en ole koskaan kuullut sellaista nimeä ennen.

Mutta hienoja teemoja: feminismiä, rokin tuloa, saksan menneisyyttä, naisen pitää mennä naimisiin ja se on ainoa päämäärä, vain Monika pistää kampoihin. Ei ehkäisyä tunnettu koska kaikki tuleva raskaaksi. Myös miesten välinen rakkaus sivuteemana. Kyllä siinä riittä'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aivan koukussa on aivan sairaan hyvä ja kertoo hyvin millainen naisen asema oli vielä 50-luvun lopulla. Tosin en tajua miksi Monika rakastui lopulta siihen Franckiin joka kuitenkin ekassa jaksossa rais kasi hänet. En tajua vieläkään mitä siinä tapahtui että he niin rakastuivat toisiinsa?

No hyi viiiddu, en olisi halunnut lukea tätä.

Anteeksi jos spoilasin. Luulin että olet jo katsonut, tämä tapahtuu heti ekassa jaksossa. Mutta kannattaa katsoa, asetelmat muuttuvat vielämonen monta kertaa.

Vierailija
4/49 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos spoilasin. Luulin että olet jo katsonut, tämä tapahtuu heti ekassa jaksossa. Mutta kannattaa katsoa, asetelmat muuttuvat vielämonen monta kertaa.

Ei haittaa, oli se aika selvää siitä asti, kun Monica kiltisti lähti tuota nilviäistä tapailemaan, että noin käy

Vierailija
5/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joachimin persoona on kyllä muuttunut. Aluksi oli sellainen niljakas dandy mutta kuitenkin rakastui Monikaan vaikka tämä puukotti sitä. Joachmin on kiinnostava kasvo, oikealta nimeltään Sable.... en ole koskaan kuullut sellaista nimeä ennen.

Mutta hienoja teemoja: feminismiä, rokin tuloa, saksan menneisyyttä, naisen pitää mennä naimisiin ja se on ainoa päämäärä, vain Monika pistää kampoihin. Ei ehkäisyä tunnettu koska kaikki tuleva raskaaksi. Myös miesten välinen rakkaus sivuteemana. Kyllä siinä riittä'.

Joachimia näyttelee Sabin Tambrea. Tosiaan hän näyttää ihan vampyyrilta (tai voisi olla nuori Voldemort), silmät ovat surulliset, vaikka hymyilee ja kuinka ollakaan - syntyisin Romaniasta. En ihmettele. Mutta jää kieltämättä mieleen.

Vierailija
6/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, oli se aika selvää siitä asti, kun Monica kiltisti lähti tuota nilviäistä tapailemaan, että noin käy

"Nilviäinen" :oDDDDD No joo kieltämättä sopii hyvin.

Vierailija
7/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen surullista ja synkkää on kaikilla sarjassa.

Vierailija
8/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvinnut elää tuona aikana. Aivan helvetin ahdistavaa elämää varsinkin naisilla.

Vierailija
9/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mamma ("ylilutka") olis saanut kuolla bussin alle, niin olisivat tytöt päässeet itsenäistymään ja elämää omia elämiään rauhassa.

Vierailija
10/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joachimia näyttelee Sabin Tambrea. Tosiaan hän näyttää ihan vampyyrilta (tai voisi olla nuori Voldemort), silmät ovat surulliset, vaikka hymyilee ja kuinka ollakaan - syntyisin Romaniasta. En ihmettele. Mutta jää kieltämättä mieleen.

"Joachimissa" vähän samaa outoa rumankomeaa karismaa kuin Benedict Cumberbatchissa.

Vierailija
11/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin miksei Helgalla soineet yhtään hälytyskellot Wolfgangin suhteen ennen häitä. Kaikki oli niin mahdotonta ja vaikeaa heti vihkmisen jälkeen. Wolfgang vissiin kosi ensitreffeillä eivätkä sitten tavanneet kertaakaan ennen häitä. Evan pakkomielle professori Fasbenderiin oli myös outo. Ymmärän, että halusi naimisiin, jotta pääsisi pois kotoa, mutta olisi hänellä varmaan ollut varaa valita. Vai selittyykö tämä isäkompleksilla?

Vierailija
12/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joachimissa" vähän samaa outoa rumankomeaa karismaa kuin Benedict Cumberbatchissa.

Se on Benedict Cumberbatchin ja Ralph Fiennesin risteytys.

Vierailija
13/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvinnut elää tuona aikana. Aivan helvetin ahdistavaa elämää varsinkin naisilla.

Sanoisin kuitenkin, että aikaa suurempi ongelma tyttöjen elämässä oli äiti.

Vierailija
14/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi en tykännyt kenestäkään roolihahmosta. Kaikissa oli jotain ärsyttävää, joka kumosi ensivaikutelmasympatiat. Sinänsä varmaan pätee myös tosielämässä. Kukapa meistä olisi täydellinen, kaikilla on jotain paskaa komerossa.

Vierailija
15/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi en tykännyt kenestäkään roolihahmosta. Kaikissa oli jotain ärsyttävää, joka kumosi ensivaikutelmasympatiat. Sinänsä varmaan pätee myös tosielämässä. Kukapa meistä olisi täydellinen, kaikilla on jotain paskaa komerossa.

Ehkä se valeargentiinalainen tanssiope oli ainoa, joka olisi ansainnut aitoa rakkautta elämäänsä. Muut olivat mätämunia.

Vierailija
16/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

August Wittgenstein on hottis. Olen iloinen, että hän oli juonikuvioissa mukana viime metreille asti.

Vierailija
17/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin sarjasta tosi paljon.

Vierailija
18/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Ku' damm.

Vierailija
19/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nilviäinen" :oDDDDD No joo kieltämättä sopii hyvin.

Joachimista huokuu Luihuinen isolla L:llä. Miksei tätä näyttelijää castattu Harry Pottereihin?

Vierailija
20/49 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin sarjasta tosi paljon.

Kolme kautta hujahti vilauksessa. Tulisipa jatkoa vielä. Ja oikeasti enemmän draamaa ja vähemmän laulua ja tanssia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi