Berlin Kudamm -sarja
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Eka kausi oli hyvä, sitten huononee kausi kaudelta. Äiti on paras hahmo, ja tyylikkäin. Joachimilla on pienet silmät kuin myyrällä.
Minusta taas eka kausi oli vähän tylsä ja geneerinen verrattuna myöhempiin kausiin. Toinen ja kolmas kausi vei omissa silmissäni kirkkaasti voiton.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä Monica näyttää ? Oli mielestäni todella tutun näköinen, onko vain mun omasta tuttavapiiristä vai onko joku julkimo saman näköinen ?
Eihän se näyttelijä oikeasti näytä yhtään Monicalta. Googlaa vaikka. Monican ulkonäöstä mun tulee mieleen esim. Anne Frankin sisar Margot Frank jostain elokuvasta missä olivat piilossa siellä ullakolla. Yllätyin ettei ole sama näyttelijä. Molemmat vaan stailattu samaan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana sarja! Ja kun aina oikopäätä lankean pahoihin poikiin, niin Joachim tottakai oli kovin karismaattinen. Harmi, että poistui sarjasta. Freddy on ihan hunsvotti, mutta tuleeko heistä Monikan kanssa pari ja kasvattavat Monikan ja Joachimin lapsen yhdessä? Vai löytyykö Monikalle vihdoinkin vähän tasapainoisempi kumppani?
Toivottavasti Monikalle löytyy uusi tasapainoinen kumppani. En kestä Freddyä yhtään, vaikka tunnen myötätuntoa hänen kokemansa suhteen. Luulen, että Freddylle olisi parasta vidoin lähteä sinne Lontooseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kausi oli hyvä, sitten huononee kausi kaudelta. Äiti on paras hahmo, ja tyylikkäin. Joachimilla on pienet silmät kuin myyrällä.
Minusta taas eka kausi oli vähän tylsä ja geneerinen verrattuna myöhempiin kausiin. Toinen ja kolmas kausi vei omissa silmissäni kirkkaasti voiton.
Makuasioista turha kiisteellä. Itselle ekakausi oli niin hyvä että vain sen takia tuli katseltua myös kolmaskausi loppuun. Taso oli kyllä laskenut kuin lehmänhäntä. Ehkei kannata enää neljättä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aivan koukussa on aivan sairaan hyvä ja kertoo hyvin millainen naisen asema oli vielä 50-luvun lopulla. Tosin en tajua miksi Monika rakastui lopulta siihen Franckiin joka kuitenkin ekassa jaksossa rais kasi hänet. En tajua vieläkään mitä siinä tapahtui että he niin rakastuivat toisiinsa?
No hyi viiiddu, en olisi halunnut lukea tätä.
Anteeksi jos spoilasin. Luulin että olet jo katsonut, tämä tapahtuu heti ekassa jaksossa. Mutta kannattaa katsoa, asetelmat muuttuvat vielämonen monta kertaa.
Ei haittaa, oli se aika selvää siitä asti, kun Monica kiltisti lähti tuota nilviäistä tapailemaan, että noin käy
"Nilviäinen" :oDDDDD No joo kieltämättä sopii hyvin.
Joachimista huokuu Luihuinen isolla L:llä. Miksei tätä näyttelijää castattu Harry Pottereihin?
Jos hän ei puhu tarpeeksi hyvää enklantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aivan koukussa on aivan sairaan hyvä ja kertoo hyvin millainen naisen asema oli vielä 50-luvun lopulla. Tosin en tajua miksi Monika rakastui lopulta siihen Franckiin joka kuitenkin ekassa jaksossa rais kasi hänet. En tajua vieläkään mitä siinä tapahtui että he niin rakastuivat toisiinsa?
No hyi viiiddu, en olisi halunnut lukea tätä.
Anteeksi jos spoilasin. Luulin että olet jo katsonut, tämä tapahtuu heti ekassa jaksossa. Mutta kannattaa katsoa, asetelmat muuttuvat vielämonen monta kertaa.
Ei haittaa, oli se aika selvää siitä asti, kun Monica kiltisti lähti tuota nilviäistä tapailemaan, että noin käy
"Nilviäinen" :oDDDDD No joo kieltämättä sopii hyvin.
Joachimista huokuu Luihuinen isolla L:llä. Miksei tätä näyttelijää castattu Harry Pottereihin?
Jos hän ei puhu tarpeeksi hyvää enklantia.
Harry Pottereihin taidettiin castata vain brittejä (olisiko muutama irlantilainen ollut lisäksi joukossa) J.K. Rowlingin toiveesta/vaatimuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä Monica näyttää ? Oli mielestäni todella tutun näköinen, onko vain mun omasta tuttavapiiristä vai onko joku julkimo saman näköinen ?
Minusta muistuttaa Anna Ackermania. Koskisessa ollut telkkarin puolella.
Loppuiko tää nyt kokonaan tuohon kolmanteen kauteen ( ainakin loppu vaikutti lopulliselta) vai tuleeko vielä lisää kausia ?
Itselle näyttelijä on tuttu sarjasta Deutchland 83/86/89, että mietin oletko mahdollisesti katsonut kyseistä sarjaa. Itselläni kesti hetken tajuta miksi näyttelijä oli niin tutun näköinen.