Oletko syönyt nahkiaisia?
Jos olet, piditkö, jos et, niin miksi et ole maistanut?
Itse en ole, koska en ole nähnyt niitä missään myynnissä.
Kommentit (11)
Olen syönyt, sekä savustettuja että hiillostettuja. Eivät nyt niin erityisiä, vähän kumimaisia olivat. Pystyy syömään mutta eivät olleet hintansa arvoisia minusta.
Jag brukar köpa dem levande och efter avlivning grilla dem själv med lite al spån. Det blir verkligen gott. En iskall klar snaps till och givetvis goda vänner att dela dem med är allt som behövs.
Olen syönyt, tykkäsin. Kallinpuoleisia ovat. Löytyyjoskus toreilta, kauppahalleista ja markkinoilta.
Varsin maukkaita, koostumus vaatii vähän totuttelua - pää kannattaa jättää syömättä.
En enkä syö mitään ruumiisiin imeytyneitä olioita. Hyi oksennus!
Joskus muinoin entisen työkaverin piti niitä aina saada, pysähdyttiin ostamaan työmatkalla aina syksyisin. En ole koskaan maistanut enkä tule maistamaankaan.
Aa että! Me iiläiset rakastettaan nahkisia! Hiillokselle savustettuja niitten olla pittää, ihan parasta herkkua syyskuuhun!
Harmi vaan, että kannat on romahtanu, tämä herkku on nykyään kallista, 3,5 € kpl. Mutta pitää niitä kertaalleen syksyyn ainaki saaha.
Oon kyllä perheessä yksin tässä, muille ei maistu.
Ei oo missään tullu vastaan muistettavaksi eikä viitsi ostaa vain maistiaisia varten. Kellään kalastavalla tutulla ei oo ollu eikä itsekään saatu.
Kerran sain tuttavalta säilykepurkillisen savustettuja nahkiaisia öljyssä. Muuten ihan hyviä, mutta en tykännyt kun öljy pilasi maun.
Olen maistanut. Pidän kovasti kalasta, varsinkin savustettuna. Mutta savustetut nahkiaiset olivat jotenkin epämiellyttäviä, palanut autonkumi tuli mieleen. En tiedä, miten taitava savustaja oli asialla ollut, toista kertaa en ole kokeillut. Ehkä nahkiaistenkin syömiseen tottuisi jos asuisi Pohjanmaalla. 😊