Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkääkö naiset oikeasti todella paljon sitä että mies torjuu?

Vierailija
03.09.2022 |

Taitaa olla jopa ihan tabu?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin suoraan myöntää, että pelkään. Se tuntuu niin pahalta.

Vierailija
22/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen on naisia, jota syystä toisesta haluavat uskoa, että mies tekisi kyllä aloitteen, jos vain mies on oikeasti hänestä kiinnostunut. Tietenkään kenenkään -miehen tai naisen  ei ole pakko tehdä aloitetta yhtään kenellekään, ellei itse koe halua mutta silloin on turha harmitella, miten kukaan ei ole kiinnsotunut. Tai kuvitella, että, mies nauttisi siitä, että hän saa kokea metsäsätävänsä naista. - Tai kuinka nainen oikeasti nauttii siitä kun mies jahtaa metsästää häntä, vaikka on useampaan kertaan yrittänyt sanoa / viestiä. että hän ei ole miehestä kiinnostunut.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös torjuttujen naisten mielestä kaikki miehet, jotka naisen torjuu ole homoja. Näin minulle ainakin kerran sanottiin, kun en itsevarmasta ylimeikatusta pullasorsasta kiinnostunut.

Kyllä monelle naiselle tuntuu olevan kova paikka, että saa edes KERRAN elämässään pakit.

Vierailija
24/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pelkää että mies juoruaa siitä muille, jos nainen lähestyi jotain sanoen ja mies torjui, että joutuu persoonana naurunalaiseksi. Uskottavuus menee. Tai välit menevät ihailtuun mieheen lopullisesti. Ja jos mies on todella tyly (voi sattua) tai naisen "kasvot menevät". Tuntematonta miestä naisen on helpompi lähestyä, jos toista ei näe enää koskaan, jos juttu menee pieleen. Ja jos onkin pelimies, olikin parempi mennä erilleen. Pahinta kai on jos ihailtu ja palvottu mies pitää naista hulluna, mutta kai siitäkin jotenkin elämä jossain jatkuu tai sitten asia vain on.

Vierailija
25/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat (ja myös aikuiset miehet) haukkuivat minua rumaksi ollessani teini. Siitä jäi tunne, että olen täysin kelpaamaton vastakkaiselle sukupuolelle. Tästä syystä en koskaan tee aloitteita. Pelkään torjutuksi tulemista ja sitäkin enemmän pelkään haukkuja tai naurunalaiseksi joutumista.

Vierailija
26/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks me naiset tyydytään olemaan toisten naisten kanssa. Ei me miehiä lähestytä. Jos spekua halutaan, et perhe perustetaan, niin sit. Kuppiin kiitos.

Vierailija
27/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon pelätään tarjotuksi tulemista, kuin te miehetkin. Ei se mitään kivaa ole. Silti olen mennyt juttelemaan miehille esim terassilla, usein ovat vaan varattuja.

Vierailija
28/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis torjutuksi tulemista 😂 ei tässä ny mistään parituksesta ollu tarkoitus puhua.

Vierailija
29/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin nuorena kokemattomana miehenä kuollakseni. Nyt vanhempana ne menee jo kaikki samaan konkurssiin.

Vierailija
30/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelkää. Teen mielelläni aloitteita ja tietenkään kaikki ei ole toisilleen sopivia. Ajattelen, että mieluummin näin, kun suhde sellaisen kanssa, joka ei pidä mua parhaana ja ihanana ja eikun etiäpäin. Tosin mua ei ole koskaan torjuttu, johtuuko se sitten tästä rentoudesta vai siitä, että oikeasti olen ihana ja kiva. 

Vierailija
31/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin siitä, kuinka suuria tunteita naisella on sitä miestä kohtaan. Toisaalta ei kai nainen edes tee mitään aloitetta, jos tunteet eivät ole melko voimakkaat. Ellei sitten kyse ole esim. uralla etenemisestä seksin avulla, mutta on siinäkin varmaan pettymys, jos yritys ei onnistu.

Vierailija
32/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tässä maailmassa pelkää torjutuksi tulemista, tytöt ja pojat, miehet ja naiset, rumat ja kauniit. Paitsi me psykopaatit.

Totta.

Vierailija
33/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta ei edes ole se torjunta sinänsä, vaan se, että miehen torjuva käytös muuttuu jatkuvaksi. Että mies ei koskaan enää edes puhu minulle yms...

Vierailija
34/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin aloitteen tekemättä, koska mies oli parisuhteessa. Jossain vaiheessa mies sitten jätti tyttöystävänsä mun takia.

Vierailija
35/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lähestyisi mieluummin luonnollisesti seurassa ollen, mutta vahingossa punastuu koko ajan tai mies tekee aloitteen jos on aidosti kiinnostunut. Mutta moni mies taitaa hakea vain s:iä joiltakin naisilta.

Vierailija
36/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen oikeasti, että juuri tämän pelon takia naiset eivät uskalla tehdä aloitteita.

Naiset yrittävät toki parhaansa mukaan perustella aloitteiden tekemättä jättämistä sukupuolirooleilla eli olevansa "vanhanaikaisia", mutta todellisuudessa heidän heikko itsetunto ei kestäisi pakkeja.

Ei johdu itsetunnosta vaan roolista naisena.

Vierailija
37/37 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää torjutuksi tulemista. Pelkään ja kammoan sitä, että sitten joutuu kuuntelemaan h.orittelua ja muutenkin tehdään naurunalaiseksi. Siksi lähestyn vain miehiä, joita tuskin tulen koskaan uudestaan näkemään (ml. hänen kaverinsa), mikäli treffejä ei synny.