Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitovapaalla töihin

27.10.2006 |

Miten vaikuttaa rahajutskiin, jos menen hoitovapaalla töihin ensi vuonna vain helmi ja huhtikuussa tekemään yhden sijaisuuden. Poikani olisi helmikuussa 1v 3kk ja kaverini hoitaisi häntä kotonamme.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos saat kodinhoidontuen hoitolisää, joka perustuu tuloihin. Se voi laskea tai loppua kokonaan, mutta kodinhoidontuen saavat kaikki, joiden alle 3 vuotias lapsi on kotihoidossa tuloista riippumatta.

Vierailija
2/4 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein lyhyen työpätkän viime kesänä hoitovapaan aikana. Jälkikäteen toimitin palkkalapun Kelaan ja sieltä sitten laskivat sille kuukaudelle alhaisemman hoitolisän. Lomakkeeseen, jonka täytin, piti erikseen mainita, että tulot koskivat ainoastaan kyseistä kuukautta.

Enna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoitovapaalla + teen 2 päivänä viikossa lyhyen työpäivän, jolloin lapsi on isänsä kanssa. Saan kotihoidontukea ihan normaalisti. Piti vaan selvittää itselle uusi vero%.

Vierailija
4/4 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet löytänyt tällaista työtä ja saanut sen sopimaan lapsen/hoidon/miehen kanssa:)! Itse mietin (ja haen) tällä hetkellä samanlaista pari päivää viikossa -työtä. Siinä saa samalla omaa aikaa, vaikka onkin töissä. Eikä se vaikuta kotihoidontukeen ja tulee vaihtelua itselle.

Miten paljon ansaitset (nettona käteen) lisää työlläsi kuukaudessa?