Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Edellisestä kerrasta hieman yli 5v

Vierailija
03.09.2022 |

Olenkohan jo ummessa..häiritseviä ajatuksia pyörii mielen päällä, tekisi ihan pirusti mieli "kunnon kyytiä". Ja sen jälkeen hitaampaa menoa..märkänä pelkästä ajatuksestakin.

N45

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyys ei ole pelkkää seksittömyyttä, vaan rakastelun puuttumista suhteesta.

Minulle rakastelu on osa parisuhteen fyysisistä tarpeista, ja rakkauden sekä hellyyden osoittamisen korkein muoto. En halua seksiä ilman rakkautta; nuorena kokeilin muutaman naisen kanssa, eikä se tuntunut yhtään miltään.

Joskus meillä oli pitkähkö seksitauko, useita kuukausia, fyysisestä vaivastani johtuen (vaati leikkauksen), ja se vaikutti meihin molempiin. Vaimoni masentui ja ahdistui, minusta tuntui, kuin olisin elänyt puolihorteessa tai tokkurassa. Sitten kun olin varmasti parantunut, aloitimme varovaisesti toisiimme "tutustuen" alastomana peiton alla. Sitten kolmantena iltana, kun uskalsimme ihan oikeasti rakastella, tuntui kuin olisin kasvi, joka sai vettä ja ravinteita. Seuraavana iltana hyväilin vaimoani sormilla ja suulla, ja hän sai niin voimakkaan orgasmin, että hän itki sen jälkeen hyvästä olosta.

Vierailija
22/26 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, vaikka tykkään seksistä ihan ilman tunteitakin. Jos seksiä ei ole, rakkaus on poistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksittömyys ei ole pelkkää seksittömyyttä, vaan rakastelun puuttumista suhteesta.

Minulle rakastelu on osa parisuhteen fyysisistä tarpeista, ja rakkauden sekä hellyyden osoittamisen korkein muoto. En halua seksiä ilman rakkautta; nuorena kokeilin muutaman naisen kanssa, eikä se tuntunut yhtään miltään.

Joskus meillä oli pitkähkö seksitauko, useita kuukausia, fyysisestä vaivastani johtuen (vaati leikkauksen), ja se vaikutti meihin molempiin. Vaimoni masentui ja ahdistui, minusta tuntui, kuin olisin elänyt puolihorteessa tai tokkurassa. Sitten kun olin varmasti parantunut, aloitimme varovaisesti toisiimme "tutustuen" alastomana peiton alla. Sitten kolmantena iltana, kun uskalsimme ihan oikeasti rakastella, tuntui kuin olisin kasvi, joka sai vettä ja ravinteita. Seuraavana iltana hyväilin vaimoani sormilla ja suulla, ja hän sai niin voimakkaan orgasmin, että hän itki sen jälkeen hyvästä olosta.

Ihana kuvaus rakkaudestasi vaimoasi kohtaan

Vierailija
24/26 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin on minullakin 5 vuotta. Mitä ihmeellistä tuossa nyt muka on? Olotila johon tottuu kyllä. Kun ikää tulee niin tuntuu aivan luontevalta.

Vai että tuntuu siltä että voisit panna koko yön? Niinhän se tuntuu-nyt. Jos jonkun löytäisit, niin jopa loppuisi äkkiä panetus kun sitä seksiä olisi ihan oikeasti saatavilla.

Vierailija
25/26 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuohan on se normaali naisen halun tahti. Kerran viidessä vuodessa tekee mieli. Meillä miehillä se kyydin tarve on joitain kertoja vuorokaudessa.

Kuulostat katkeralta, mutta olen kyllä sitä jo itsekin, myönnän. Meillä se olin aina minä joka halusi enemmän ja useammin kunnes loppui lysti kokonaan.

Ap

En ole katkera, kunhan ajankuluksi provosin. Meillä menee vaimon kanssa ihan hyvin silläkin alueella. Tuon vastaukseni heitin muiden kokemuksista tältä palstalta. Tottahan tänne aina kirjoitellaan, ja tämä on paras paikka saada tietää muiden seksielämästä. Mutta mitä ap haet tällä aloituksella? Sisälsihän se kysymyksen, johon vastaan, että todennäköisesti et. Mutta tiedäthän sen itsekin. Oletko vielä parisuhteessa? Onhan tuo kurjaa, jos seksi loppuu nelikymppisenä.

En "hakenut" mitään kummempaa aloituksellani, kunhan lätisin aikani kuluksi, niin kai muutkin täällä, tai millä tahansa saitilla, tekee.

Olen tässä miettinyt viimeaikoina, että pitäisi varmaan vilkastuttaa sosiaalista elämäänsä tmv jotta olisi edes teoriassa mahdollista saada joskus edes seksiä, toisaalta se taas sotii arvomaailmaani vastaan ja sitä mitä alttarilla lupasin. Toisaalta, en minä kyllä selibaattiinkaan silloin suostumustani antanut.

Plaaah, ehkäpä tämä purkaukseni johtuu nyt vain tästä suoranaisesta panetuksestani, tukala olla, kun tekee niin mieli.

Ap

Täällä mies 55 ja jatkuvasti tekee mieli ja ajatukset pyörii mielessä.

Olisi hienoa jos saman mieliset voisi löytää toisiaan ja vain nauttia toisistaan ilman muita kuvioita.

Erota ei halua ja itsetyydytys ei poista kiimaa, kamalaa elää puutteessa.

Vierailija
26/26 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin on minullakin 5 vuotta. Mitä ihmeellistä tuossa nyt muka on? Olotila johon tottuu kyllä. Kun ikää tulee niin tuntuu aivan luontevalta.

Vai että tuntuu siltä että voisit panna koko yön? Niinhän se tuntuu-nyt. Jos jonkun löytäisit, niin jopa loppuisi äkkiä panetus kun sitä seksiä olisi ihan oikeasti saatavilla.

Olen eri kommentoija ja olin seksittömässä suhteessa pitkään. Nyt olen löytänyt naisen jonka kanssa seksiä on päivittäin ja seksiseddiomme ovat tuntien mittaisia. Tätä on jatkunut jo kolme vuotta eikä ainakaan vielä halut ole loppuneet. Haluan tyydyttää naiseni himot ja hän minun. Joskus seksi urautuu, mutta aika pian jompi kumpi kaivaa jonkun uuden näkökulman ja taas taivas on auki. Väitän että jos seksi on hyvää, se kiinnostaa. Jos seksi on ollut hyvää, mutta muuttunut tylsäksi, se ei ole silloin enää hyvää ja asialle pitää tehdä jotain.