Nolo tilanne! Sovit treffit vanhan ystävän kanssa kaupungille ja...
...kymmenessä vuodessa ystävä on muuttunut täysin tunnistamattomaksi. Oltiin sovittu aika ja paikka. Odottelin läheisessä kahvilassa, milloin ystäväni saapuu sovittuun kohtaamispaikkaan. Luulin, ettei hän tulisikaan, mutta sitten selvisikin, että hän oli siellä jo minua odottamassa, ja minä en häntä tunnistanut. Hän puolestaan tunnisti minut välittömästi. Emme olleet nähneet liki kymmeneen vuoteen, emmekä vaihtaneet kuvia. Kumpikaan meistä ei ole missän facessa tai instassa.
Mitä tuossa nyt olisi pitänyt sanoa?
Mitä tuossa
Kommentit (17)
Noh, eipä tainnut olla kovinkaan läheinen ystävä,jos ette ole kymmeneen vuoteen tavanneet...
Miten olisi, jos ihan "vain" tervehdit?
Ei todellakaan mitään, että; Miksi näytät tuolta tms.
Monet lääkkeet voi muuttaa ulkonäköä.
Jos hän tunnisti sinut välittömästi, miksei sitten samalla viittonut seuraansa?
Sinä voit vaan todeta, ettet huomannut. En minäkään huomaa tuttuja ihmisiä, elleivät sitten kutsu luokseen, heilauta kättään tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi, jos ihan "vain" tervehdit?
Ei todellakaan mitään, että; Miksi näytät tuolta tms.
En tietenkään sanonut, että miksi tuolta näytät. Sanoin tervehtiessäni jotakin, että minäkin olen sairastellut. Ja hän katsoi minua kummastuneen näköisenä ja sanoi, että näytän ihan terveeltä ja samannäköiseltä kuin hän muisti. Herrajumala, että voi ihminen rupsahtaa kymmenessä vuodessa täydellisesti. Oli aikaisemmin hyvin tyylikäs ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet voivat vaikuttaa paljon ulkoiseen olemukseen, enemmän kuin uskommekaan.
Kymmenen vuotta voi vaikuttaa ulkonäköön siksikin, että emme ole samannäköisiä 40-vuotiaana ja 50-vuotiaana, puhumattakaan 10- ja 20-vuotiaina.
En tietenkään sanonut, että miksi tuolta näytät. Sanoin tervehtiessäni jotakin, että minäkin olen sairastellut. Ja hän katsoi minua kummastuneen näköisenä ja sanoi, että näytän ihan terveeltä ja samannäköiseltä kuin hän muisti. Herrajumala, että voi ihminen rupsahtaa kymmenessä vuodessa täydellisesti. Oli aikaisemmin hyvin tyylikäs ihminen.[/quote]
Eli sanoit kuitenkin kierrellen viitaten/ olettaen!
Itse et tietenkään ole muuttunut sitten pätkääkään...
Kyllä ne vanhuus ja sairaudet sinunkin kohdallesi vielä osuvat.
Tyhmyyttä ja ilkeyttä susta jo löytyykin.
Provohan tämä on, mutta mene itseesi!
Vierailija kirjoitti:
Voivat toki, mutta niin myös mm. luonnollinen vanhentuminen, elämä itsessään yms.
Älä tee oletuksia ja kysele töykeitä kysymyksiä!
Toinen kertoo, jos itse haluaa kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Huono.
Kerro parempi!
Oho ootpa lihonu