Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarttuvatko jotkut miehet tilaisuuteen, jos naisella on heikko hetki elämässään?

Vierailija
03.09.2022 |

Jos nainen on vaikkapa sairastunut, uupunut, eron partaalla tai muuten huonossa elämänvaiheessa, onko joillain miehillä tapana lähteä sillä hetkellä "iskemään"?

Onko se tyypillistä vai kertooko jotain miehen luonteesta?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä jättävät naisen, jos tämä esimerkiksi sairastuu vakavasti tai vammautuu, kun joutuisivatkin yhtäkkiä itse tekemään puoliksi kotiin tai lapsiin liittyvät työt. 

Vierailija
2/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yleensä jättävät naisen, jos tämä esimerkiksi sairastuu vakavasti tai vammautuu, kun joutuisivatkin yhtäkkiä itse tekemään puoliksi kotiin tai lapsiin liittyvät työt. 

Tarkoitan enemmäkin heikkoa henkistä mielentilaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti tuota tapahtuu.

Vierailija
4/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta, että mies jättää naisen useammin sairastumisen takia, kuin nainen miehen - mutta "yleensä" on kyllä aikamoinen liioittelu, ainakin niiden vähäisten tutkimusten perusteella mitä on tehty. Puhutaan noin 20:n prosentin mahdollisuudesta. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19645027/

Vierailija
5/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla ja sen vaimolla tuli ero. Sen vaimo oli heti tulossa mun luokse... en ottanut vastaan koska kaverin exiin ei kosketa.

Vierailija
6/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Heikoilla oleva nainen on helppo. Siksihän eronneiden naisten ympärille koostuu heti näiden korppikotka miesten laumoja lirkuttelemaan ja tarjoamaan "olkapäätä".

Vierailija
7/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut varmaan tarttuvatkin. Itse olen vältellyt ongelmatapauksia, joita niitäkin on elämän varrella tullut vastaan.

Vierailija
8/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ymmärtää, että naista pitää lohduttaa. Mies ei tiedä muita lohdutustapoja kuin seksin.

Vierailija
9/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaton kirjoitti:

Jotkut varmaan tarttuvatkin. Itse olen vältellyt ongelmatapauksia, joita niitäkin on elämän varrella tullut vastaan.

Ongelmatapaus on ehkä väärä kuvaus myöskin, ehkä "haavoittuvainen" on se mitä haen.

Kertooko jotain näiden korppikotkamiesten heikosta itsetunnosta?

Vierailija
10/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmaton kirjoitti:

Ongelmatapaus on ehkä väärä kuvaus myöskin, ehkä "haavoittuvainen" on se mitä haen.

Kertooko jotain näiden korppikotkamiesten heikosta itsetunnosta?

Ai se kun etsii helppoa uhria käytettäväksi seksiin? Ei se kerro mitään heidän itsetunnostaan. Se kertoo vain siitä, että näkevät tilaisuuden ja koittavat saako sen käytettyä.

Vierailija
11/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo.

Aika usein erotessa on ollut sen exän kaverit joukolla pokaamassa.

Vierailija
12/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja kännissä olevia hyväksikäytetään.

Vierailija
13/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ymmärtää, että naista pitää lohduttaa. Mies ei tiedä muita lohdutustapoja kuin seksin.

Seksi on ihana tapa lohduttaa. Jos olisin eroamassa, ottaisin vastaan kaiken saatavissa olevan seksin.

Vierailija
14/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikki mystiset varattujen "kaverimiehet" ovat vain himoissaan jonottamassa vuoroaan luukulle kunhan tilaisuus koittaa. Ei siinä mitään väärää ole ja naiset itse mahdollistavat tämän pitämällä jotain muka kavereita varalla jos jotain tulee ettei joutuisi olemaan yksin sekuntiakaan. 

Useimmitenhan päällekkäisyyksiä on, varsinkin kauniit ja paapotut naiset eivät vain osaa olla yksin tai ilman palvontaa. Some mahdollistaa pitämään entistä suurempaa palvoja laumaa perseen kuvien perässä.

Vierailija
15/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan enemmäkin heikkoa henkistä mielentilaa. Ap

Pahoitteluni, ymmärsin aloituksen väärin.

Ymmärsin aluksi sen niin, että mies y ja nainen x ovat parisuhteessa ja nainen sairastuu yms. ja mies y lähtee iskemään muita naisia, kun oma nainen ei ole kykenevä hoitamaan kotia ja harrastamaan seksiä niin paljon kuin ennen. 

Ilmeisesti kyse olikin suhteen ulkopuolisista miehistä z, ö ja ä, jotka tulevat "iskemään" tätä sairastunutta/eron partaalla/ muuten vaikeassa tilanteessa olevaa naista y? 

Vierailija
16/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
17/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan naisille on laastarisuhteet kelvanneet. Olo paranee kun saa munaa 😉

Vierailija
18/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on. Monesti jotkut miehet, etenkin vanhemmat, jotka ovat joko yksinäisiä tai huonossa suhteessa, lähtevät siinä vaiheessa kokeilemaan kepillä jäätä. Vastenmielistä. Joku suhde saattaa nyt olla vaikeassa tilanteessa olevan viimeinen ajatus.

Vierailija
19/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Alhaista käytöstä. Olen mies, jo pitkään tyytyväisenä yksin, mutta itselläni on esim. eräs kaveri, joka on ollut jo pitkään suhteessa, mutta ei kunnioita suhdettaan tippaakaan, vaan käyttää kaikki mahdolliset tilaisuudet tehdä lähempää tuttavuutta muiden naisten kanssa. Kyseessä on "ei se kaikkein halutuin" mies, mutta hänellä tuntuu olevan hirveä tarve saada hyväksyntää keneltä tahansa ja missä tilanteessa tahansa.

Vierailija
20/44 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin on. Monesti jotkut miehet, etenkin vanhemmat, jotka ovat joko yksinäisiä tai huonossa suhteessa, lähtevät siinä vaiheessa kokeilemaan kepillä jäätä. Vastenmielistä. Joku suhde saattaa nyt olla vaikeassa tilanteessa olevan viimeinen ajatus.

Höpö höpö, kyllä minä lohdutan tulevaa exrvaa tosi tarkoituksella 🤣 ja sitten kun exrva voi jo paremmin hän näkee elämän uudessa valossa ja jaksaa eteenpäin. Ei ole ero = kuolema sentäs vaan siitä selviytyttyä huomaa, että elämä jatkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi