Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitko eilen Linnut elokuvaa?

Vierailija
03.09.2022 |

Mitä pidit?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso toista kertaa, olen nuoruudessani katsonut. Luin äsken kuinka ohjaaja käsitteli naisnäyttelijöitään, moinen sika.  MeeToo oli tosiaan tarpeen, vaikka pidin aluksi liioitteluna.

Vierailija
2/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Areenasta. Ihan hyvä edelleen, mutta ei kyllä vieläkään pelottava, vaikka sitä kauhuleffana mainostetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut ehkä 12v ja joskus aikuisiällä osan, aika oli tehnyt tehtävänsä. Onneksi tuolloin 70-luvulla kun ensi kertaa katsoin ei kotikylällä ollut samanlaisia naakkaparvia kuin nyt.

Vierailija
4/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pätkän Tippi Hedrenin takia. Olen nähnyt joskus nuorempana kokonaan.

Vierailija
5/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen katsonut joskus muinoin. Oli siinä jotain kammottavaa. Muistan kun odotimme työkaverini kanssa bussia Tikkurilan vanhalla bussiasemalla ja Asematien puitten oksille kertyi koko joukko naakkoja. Katoimme toisiimme ja sanoimme yhtäaikaa "Linnut".

Vierailija
6/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkän katsoin. En jaksa motivoitua katsomaan kokonaan enää, olen nähnyt nuorena jo. Tykkään linnuista ja juoni on niin typerä.

Katsoin uteliaana nyt, että onko Tippi Hedrenillä ja Melanie Griffitillä paljon yhdennäköisyyttä ja oli niillä paikoittain. Tippi on siis Melanien äiti.

Vierailija
7/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kanavaa vasta kun se oli jo melkein lopussa. Olen sen kyllä nähny tmuutaman kerran.

Vierailija
8/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin samaan aikaa Syke-elokuvaa. Pidin kovasti.

Vierailija
9/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hirveää kuraa koko leffa. Niin kokko, ettei enää jaksa katsoa. Joskus nuorena olen katsonut ja jo silloin sanoin, että järkyttävän huono.

Vierailija
10/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hirveää kuraa koko leffa. Niin kokko, ettei enää jaksa katsoa. Joskus nuorena olen katsonut ja jo silloin sanoin, että järkyttävän huono.

Suosittelen sinulle lämpimästi katsottavaksi kaikenlaisia reality ohjelmia, kuten temptation island, Kardashianit, alastomana viidakossa jne. Ehkä nämä ohjelmat vastaavat sinun tarvetta älykkäisiin ja sivistyneisiin ohjelmiin.

Vierailija
11/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä pätkä kauhuelokuvaksi.

Vierailija
12/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin. Tippi Hedren oli tosi kaunis mielestäni. Ei uskoisi, että niin kauniilla naisella olisi niin "mielenkiintoisen" näköinen tytär ( Melanie Griffith). Mutta onhan upean Grace Kellyn tyttäretkin lievästi sanottuna ei niin kauniita.

13/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta oon nähny sen monta kertaa. Ihan hyvä, muttei kyllä kovin kauhu.

Vierailija
14/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää jo ymmärtää, että ei Linnut ole mikään perinteinen kauhuelokuva vaan enemmänkin psykologinen trilleri.

Vierailija
15/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se silloin ilmestyessään kauhuleffa mutta ei se nyt enää mikään pelottava ole,on niin paljon pahempia nähnyt. Katsoin kumminkin kun klassikko on.

Vierailija
16/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe on niin teennäistä/harkittua, ei jaksa katsoa

Vierailija
17/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mut katoin areenasta gay divorcee :D

Vierailija
18/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se silloin ilmestyessään kauhuleffa mutta ei se nyt enää mikään pelottava ole,on niin paljon pahempia nähnyt. Katsoin kumminkin kun klassikko on.

Pitäs osata päästä tunnelmaan näissä, ei ole äkkisäikäytyksiä ja pelottavia mörköjä.

Vierailija
19/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut aikaisemmin joskus teininä jolloin se puri tosi hyvin. Nyt katsottuna siinä oli enemmän amerikkalaista sentimentaalista kermakakkutunne-elämälässytystä enemmän kuin muistin. Monet hyökkäyskohtaukset oli edelleen hyviä, ne lintujen järjestäytymiset hyökkäykseen myös.

Vierailija
20/35 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut katsoa, kun luin miten huonosti ohjaaja kohteli näyttelijää ja lintuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän