Putin ei tahdo pysyä tuolilla. Painaa jalkojaan epätoivoisesti maahan ja puristaa kädensijaa kuin hengenhädässä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009045354.html
Tekeekö tuota sitten tahallaan tai todellisia oireita peittääkseen, vai onko yksinkertaisesti noin huonossa kunnossa jo?
Kommentit (117)
Putin syönyt liikaa kaalisoppaa (tai ukrainalaista gulassia) - ja kaikkihan me tiedämme mitä sitten tapahtuu...
Hmm. Tuota liikettä saatetaan tehdä silloin, kun on uudet, puhtaat ja miellyttävät nahkakengät jalassa. Ihmiset tykkäävät liikutella jalkojaan.
No onhan sillä ollut tollasta ennenkin. Mä sanoisin, että sillä on parkinsonista johtuen tärinää, jota se ymmärrettävästi yrittää väkisin pitää aisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten on oma laitasi
Hyvä, kun olen 40 vuotta nuorempi
Vierailija kirjoitti:
Lännen propagandakoneista se vaan porskuttaa. :) Yleinen vitsi ympäri muuta palloa tämä valhemedia.
Igor ei edes omin silmin videonauhalla näkemällä usko, että hänen Herrallaan olisi jokin pakkoliikkeitä aiheuttava sairaus. Onneksi hän voi ympäri muuta palloa valita mieleistään mediaa, jossa Putinia asiaankuuluvasti kehutaan terveeksi kuin pukki!
Putte laittoi väärät kalsarit jalkaan aamulla 😅
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun Biden haahuilee sekavassa tilassa ympäriinsä, siitä ei pysty uutisoimaan yksikään tämän maan media. Tää on kyllä niin läpinäkyvää, mutta kansa toki tykkää, kun ei tarvitse itse ajatella. Lukee vaan iltalehdistä mitä mieltä pitää mistäkin tänään olla.
Biden on sentään järkevä ja sivistynyt ihminen. Vanha toki.
Ei ole Igoreista taaskaan mihinkään - olisi kiva lukea niiden valheita tästäkin asiast, että saisi nauraa katketakseen. Yrittäisitte edes, vai onko niin, että ruplahana on mennyt kiinni ja kaltaisenne kunniantuntoiset ammattihyypiöt eivät korvauksetta valheita latele?
Toi tuoli on liian korkea Putinille.
Itselläni on levottomat jalat ja niitä on vaikea pitää paikoillaan, jos tuoli on vääränlainen eli eturena painaa takareisiin ja aiheuttaa näin, että jalat tulee levottomiksi ja niitä ei vaan pysty pitää paikoilleen. Suosittelen Putskille vaikka lentosukkia noiden sessioiden ajaksi.
Entä sitten? Me emme tiedä, emmekä saakaan tietää. Turha tätä on pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun Biden haahuilee sekavassa tilassa ympäriinsä, siitä ei pysty uutisoimaan yksikään tämän maan media. Tää on kyllä niin läpinäkyvää, mutta kansa toki tykkää, kun ei tarvitse itse ajatella. Lukee vaan iltalehdistä mitä mieltä pitää mistäkin tänään olla.
Eikös sentään Seiskasta?
Vierailija kirjoitti:
Omaan silmään näyttää lähinnä hermostuneelta ja siltä ettei oikein ole tietoinen kehostaan ja sen tekemisistä yleisön edessä. Epävarman ja tottumattoman esiintyjän elkeitä, mikä on outoa, koska ukkeli on tottunut esiintyjä.
Tuossa on lapset kuulijoina. Voisiko olla, ettei koe oloaan heidän seurassaan luontevaksi, koska ei pysty puhumaan ja manipuloimaan samalla tavalla kuin aikuisten kanssa?
Vlad-Verisen vempuloinnista tulee mieleen Juice Leskisen biisi Erkki twistaa. Kenties Vlad kuunteli sitä aikanaan Turussa käydessään ja on ottanut siitä mallia?
Vierailija kirjoitti:
Tuli taas tapansa mukaan myöhässä, eikä ehtinyt käydä kusella ennen lauteille nousua.
No siltä tää istumatanssi tosiaan näyttää että hätä on massiivinen mutta on vaan jauhettava vielä hetki lavalla :D
Mä joudun usein liikuttelemaan jalkoja, jos olen pitkään paikallaan. Syynä alhaisen verenpaineen aiheuttama huimaus. Ja pahimmillaan voi taju lähteä ilman pientä liikuskelua.
Jalkojen liikkeestä en tiedä mutta pitäiskö tuo kättä tiukasti kiinni käsinojassa ettei sen vapinat näy? Vai liittyykö noi jotenkin samaan ongelmaan.
Vladimir kalsarimyrkyttäjä