Sinä joka olet koko illan vain kotona, juotko alkoholia?
Oletko juonut tai aiotko juoda tänään alkoholia? Jos vastaus on myöntävä, mitä sinä alkoholista saat? Miksi juominen on kivaa tai kivempaa kuin selvänä oleminen?
Kommentit (60)
En juo, join eilen. Joskus on kiva vetää kännit.
Vierailija kirjoitti:
Tsup aukes illan yhdeksäs olut, vielä on viskiä pullollinen. Huomenna vielä juon ja sunnuntaina tasottelen kun pitää maanantaina mennä töihin.
Palveria on onneksi niin alkaa työviikko rennosti.
Juon kaikki viikonloput ja vapaat.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
En juo koskaan yksin kotona, minulle alkoholi on vain sosiaalisiin tilanteisiin ja ravintoloihin liittyvä juttu, samoin kuin tupakointikin.
Ei huvita muuten.
Nuorena oli samoin mutta muuttui iän myötä. Nautiskelen alkoholi juomia vain kotona ja muualla kuljen selvin päin.
Viihdyn kotona ja aion korkata päivällä kun ensin puuhastelen kotitöitä ja teen ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Hihhulit taas kilpailee taivaspaikasta :DD Jeesuski joi viiniä aina kun sitä riitti urpot
Raamatussakin sanotaan , että suustansa voi laitaa alas mitä tahansa, se ei ole syntiä.
Juon aina viikonloppuna pullollisen punkkua. Ihan sama mitä muut on siitä mieltä.
En ikinä.
Viikonloppuna otan 1 lasillisen viiniä ruuan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkumies ja olen tämänkin illan vaan kotona, rankka työviikko oli mutta alkoa en ota koska olen raitis ellei kahvia lasketa päihteeksi.
Tylsiä nämä viikonloput välillä on mutta onneksi on ps5 konsoli piristämässä iltaa.
M30Tylsää voi olla myös humalassa.
Ilman hauskaakin voi olla viinaa
En kyllä rehellisesti keksi yhtäkään syytä miksi ottaisin alkoholia yksin kotona. Pystyn täysin rentoutumaan ilmankin, saunaankaan en mene päihtyäkseni yms. Lähtisin lenkille pienessä sievässä? Metsäretkelle? Katoaisi vielä taito tehdä omia vapaa-ajan askareita kuten neulomista tai piirtämistä. Mitä siitäkään tulisi jos olisi humalassa?
Juon todella harvoin kotona alkoholia.
Illalla kyllä juon niin paljon bissee että humallun.
Jee,jee 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
En kyllä rehellisesti keksi yhtäkään syytä miksi ottaisin alkoholia yksin kotona. Pystyn täysin rentoutumaan ilmankin, saunaankaan en mene päihtyäkseni yms. Lähtisin lenkille pienessä sievässä? Metsäretkelle? Katoaisi vielä taito tehdä omia vapaa-ajan askareita kuten neulomista tai piirtämistä. Mitä siitäkään tulisi jos olisi humalassa?
Kuka on käskenyt juoda humalaan asti?
Olen tänään yksin kotona ja ajattelin juoda muutaman lasillisen. Miksi en joisi?
Eiliseltä jäi vähän punkkua, kaipa sen voisi illalla juoda pois.
Eilen join muutaman oluen ja pelailin Civilizationia. Ei tullut krapula. En vielä tiedä, juonko tänäänkin, jääkaappiin jäi vielä runsaasti olutta.
Join eilen kolmatta päivää. Meni varmaan 8 siideriä ja puoli pulloa punaviiniä. Tiedän että juon liikaa, nyt en jaksanut lopettaa kun oon flunssassa enkä pääse lenkillekään. Tänään pitää hakea lapsi isältään niin eipähän sen takia tule juotua. Vihaan tätä touhua!
Olen kotona päivät ja illat pitkät enkä juo alkoholia. En juo sitä koskaan yksin enkä mielellään seurassakaan, ei vaan oo mun juttu. Muista päihteistä pääsin eroon. Nyt on kupissa yrttiteetä (fenkolia, minttua ja tulsia).