Sinä joka olet koko illan vain kotona, juotko alkoholia?
Oletko juonut tai aiotko juoda tänään alkoholia? Jos vastaus on myöntävä, mitä sinä alkoholista saat? Miksi juominen on kivaa tai kivempaa kuin selvänä oleminen?
Kommentit (60)
Olen sinkkumies ja olen tämänkin illan vaan kotona, rankka työviikko oli mutta alkoa en ota koska olen raitis ellei kahvia lasketa päihteeksi.
Tylsiä nämä viikonloput välillä on mutta onneksi on ps5 konsoli piristämässä iltaa.
M30
En. En käytä alkoholia juurikaan.
Olen aina kotona enkä juo koskaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkumies ja olen tämänkin illan vaan kotona, rankka työviikko oli mutta alkoa en ota koska olen raitis ellei kahvia lasketa päihteeksi.
Tylsiä nämä viikonloput välillä on mutta onneksi on ps5 konsoli piristämässä iltaa.
M30
Tylsää voi olla myös humalassa.
Ei tulisi mieleenkään juoda alkoholia vaikka yksin kotona. Koiran kanssa ensin lenkillä ja sen jälkeen kaikenlaista puuhastelua kotona mm. kaapin maalaamista. Ja kuuntelen samalla musiikkia ja nautin rauhasta.
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi ihmeessä pitäisi?
Onko joku sanonut että ihmeessä pitäisi? Kysymys oli että juotko. Siihen voi vastata kyllä tai ei.
Pari olutta rentouttamaan näin kerran kahteen viikkoon. Ei kai pitäisi mutta miksipä ei. Yksinäinen ja ei jaksa baareja.
En ole reiluun 2v ottanut alkoholia. Pärjään ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Tylsää voi olla myös humalassa.
Niin voi mutta ilman humalaa masentuu kun ei ole mitään iloa elämässä. Eli jos eo ryyppää niin mitä muuta sitä voi tehdä vapaapäivinä?
No en varmasti juo, en yksin kotona, enkä missään muuallakaan milloinkaan, en, en, EN.
Useimmiten en, mutta jos oikein palelee, niin sitten lasillisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Tylsää voi olla myös humalassa.
Niin voi mutta ilman humalaa masentuu kun ei ole mitään iloa elämässä. Eli jos eo ryyppää niin mitä muuta sitä voi tehdä vapaapäivinä?
Koodaa jotain kivvaa.
Ajattelin tänään aiemmin, että maistaisin lasillisen viiniä. En kuitenkaan olisi halunnut lasillista enempää, joten pullo jää vielä odottamaan seuraa.
Saan alkoholista hyvän parin ruualle silloin kun juon. Ystävän kanssa on hauskaa jutella pienessä nousevassa hiprakassa. On se hauskaa myös selvin päin, mutta silloin tällöin tuo lisämaustetta elämään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi nainen kainalossa, en ryyppäisi nytkään.
Kyllä sä ryyppäisit siltikin.
Tsup aukes illan yhdeksäs olut, vielä on viskiä pullollinen. Huomenna vielä juon ja sunnuntaina tasottelen kun pitää maanantaina mennä töihin.
Palveria on onneksi niin alkaa työviikko rennosti.
Juon kaikki viikonloput ja vapaat.
Vierailija kirjoitti:
Hihhulit taas kilpailee taivaspaikasta :DD Jeesuski joi viiniä aina kun sitä riitti urpot
Ja Lutterin Mara se vasta melkonen sieppo olikin. Kännissä joka päivä.
en, alkoholi on jäänyt pois elämästäni lähes kokonaan viimeisen parin vuoden aikana. En ennenkään kännäillyt, mutta viikonloppuisin meni muutama lasillinen viiniä( virallisen annoslaskelman mukaan ;) ). Nykyään tulee otettu juhlissa lasillinen tai pari, näistäkin monesti se toinen annos holitonta, ei vain enää niin kiinnosta eikä näitä juhliakaan vähän väliä ole. Totaaliabsolutisimille en näe syytä toistaiseksi, mutta voihan olla että se alkoholi jää jossakin vaiheessa kokonaan veks.