Eikö miehistä ole kiusallista esiintyä alasti...
Esim. sekasaunassa?
Tuntuu että aina naiset peittelee enemmän. Miehet on helposti nakkena ja eivät välitä näkeekö muut sukukalleudet vai ei.
Sama pätee esim. julkipissaajiin. Esitellään elintä kaikelle kansalle.
Kommentit (23)
Riippuu ihan kikkelin koosta, hävettääkö vai hymyilyttääkö.
Ei pidä paikkaansa. Itsestäni on noloa olla munasillaan esimerkiksi terveyskeskuksessa, kun joskua on ollut pakko.
Miesten seksuaalisuus nähdään joko humoristisena tai uhkaavana, ei seksikkäänä. Miehiä ei sl*tsheimata.
Naisten seksuaalisuus nähdään yleensä joko eroottisena tai loukkaavana, yleensä eroottisena. Tässä se ero.
Osa miehistä on exhibionisteja. Ne, joita nolottaa eivät ole.
En kaipaa saunassa seuraa, vaan rauhaa. Siksi saunonkin aina yksin.
Minä helposti saatan kiusata tuttavamiehiä että "näin muuten sut alasti siellä mökkijuhlissa, aika vaatimaton muna" :D heidänkin pitäisi vähän osata peitellä varustuksiaan
Ainakin sauna on hyvin selkeä. En koskaan sauno uimahousuissa tai pyyhkeessä. Se on tiukka periaate itselläni ja monella muulla saunovalla miehellä. Kyllä minä heti saunasta tullessani sen pyyhkeen sitten kietaisen vyötärön ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Miesten seksuaalisuus nähdään joko humoristisena tai uhkaavana, ei seksikkäänä. Miehiä ei sl*tsheimata.
Naisten seksuaalisuus nähdään yleensä joko eroottisena tai loukkaavana, yleensä eroottisena. Tässä se ero.
Vierailija kirjoitti:
Minä helposti saatan kiusata tuttavamiehiä että "näin muuten sut alasti siellä mökkijuhlissa, aika vaatimaton muna" :D heidänkin pitäisi vähän osata peitellä varustuksiaan
Minä vastaisin sinulle, että minun tekniikka ja kestävyys ovat huippuluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
No sillä nolaat lähinnä itsesi. Kai ymmärät erot peniksillä. Osa lepotilassa suurehkoja mutteibät siitä kasvakaan. Taas pieni penis kasvaa helposti lähes kymmenkertaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se alastomuus on eroottista oli se kuka tahansa
saunassa on hämärää ja monella ei ole silmälaseja joten kaikki eivät edes näe kunnolla.
enemmän ihmettelen eikö naisilla ole kiusallista esiintyä somessa? kaikkia selfie belfie tissi-pyllykuvia pitää tyrkyttää netti täyteen.
Naisten alastomuus on seksualisoitu paljon enemmän kuin miesten ja heille on kasattu rutkasti enemmän ulkonäköpaineita (https://i.imgur.com/npci4p3.jpg). Plus naiset on totutettu ns. vastaanottajan virkaan. Siinä ero. Alaston rumakin mies luulee olevansa joku haluttava panokone samaanaikaan kun naiset vain toivovat päsevänsä pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo 16 vuotias?
Se, että mietit tällaisia asioita tarkoittaa sitä, että sekasauna ei ole sinua varten. Itse käyn sekasaunassa usein ja ei ole tullut mieleenkään, että tällainen epävarmuus vaivaa muita saunojia.
Minä en ole vielä tähän ikään mennessä käynyt kertaakaan esiintymässä seka- enkä missään muussakaan saunassa.
Olen mennyt sinne aina vain saunomaan.
Joskus 18v vuokrattiin kyllä juhannuksena kaveriporukalla leirintäalueen sauna jonne kutsuttiin tyttöjäkin mukaan ja pari kavereista yritti kaljapäissään esitellä tytöille helikopteria.
Eihän siitä mitään niin pienillä vehkeillä tullut, vaarin kaappikellon punnuksen edestakaista heiluntaa vain. Sen jälkeen en ole esiintymisiä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Miksi ihmeessä ja miten luulet kiusaavasi? Ei se heille mikään yllätys ole että joku on nähnyt. Lisäksi tietävät kokonsa kyllä. Mutta mitä sinä siis haluat tuolla sanomisellasi saada aikaan ? Miksi teet niin?
Olen saunassa vain itseäni varten.
M