Kerrostalossa syksy mukavaa aikaa kun odottaa milloin lämpöä alkaa saamaan
Patterin avaaminen ei auta kun ei laiteta kiertoa päälle
Kommentit (30)
Meillä on jo hieman patterit lämmenneet.
Meillä töissä sama. Viime viikolla sai palella jatkuvasti (koulu).
Kuule ei haittaa! Aina voi laittaa vaatetta ja vällyä niskaan - kuumuus sen sijaan haittaa kovastikin.
Kertoo äärettömästä typeryydestä. Rakenteet homehtuvat ja "säästö" on olematon.
Syksyllä mukavuus maksaisi vain senttejä.
Jos palelemalla halutaan säästää, se toimii kovimmilla pakkasilla.
Laittakaa hyvät ihmiset vaatetta päälle.
Ei ole tarkoituksen mukaista että t-paidassa ja shortseissa liikutaan kesät talvet.
Meillä stadissa patterit on jo vähän lämpimät.
Laitoin päälle pari päivää sitten ja sieltähän alkoikin heti tulla lämpöä!
Omakotitalossa kaikki vuodenajat ovat mukavia kun saa lammittaa tai viilentaa ihan niinkuin itse haluaa.
Tässä talossa alkoivat patterit lämmetä maanantaina. Sunnuntaina oli hellettä, maanantaina viileää ja lämmitys päälle. On kyllä tarpeen, kun yön alin ulkolämpötila on vain 5 astetta, ja pohjoistuuli vinkuu ikkunanraossa.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa hyvät ihmiset vaatetta päälle.
Ei ole tarkoituksen mukaista että t-paidassa ja shortseissa liikutaan kesät talvet.
Onpas. Se juuri olisi kaikkein tarkoituksenmukaisinta, mukavinta ja ekologisinta.
En voi sietää sitä tukalaa oloa kun joutuu pitämään yhtä paitaa enemmän päällä.
Täällä ainakin vasta sai asunnon viilenemään. En todellakaan kaipaa lämmitystä vielä, ikkuna aukikin on 22 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalossa kaikki vuodenajat ovat mukavia kun saa lammittaa tai viilentaa ihan niinkuin itse haluaa.
Joo, varmaan siksi sähkökatkot on kohdistumassa juuri niille seuduille joissa on nämä mahdollisuudet
Höpöhöpö te kaikki ketkä kuvittelette että patterinne lämpeää jo, se on vain provoilua ja teidän kuvitelmaa. Missään ei laiteta lämpöjä päälle vielä tähän aikaan vuodesta!!!!
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö te kaikki ketkä kuvittelette että patterinne lämpeää jo, se on vain provoilua ja teidän kuvitelmaa. Missään ei laiteta lämpöjä päälle vielä tähän aikaan vuodesta!!!!
Laitetaan siellä, missä eletään sään eikä kalenterin mukaan. Tässä pks lähiössä ainakin omassa talossani ja naapureilla lämpö päällä. Ja tarpeeseen tulee minulle, vaikka on villasukat ja legginsit puettu.
Kerrostalossa mukava asua. Odotan milloin patterit lämpiävät.
Häh? Meillä ei ole mitään pattereita vaan lattialämmitys ja itse saa valita kiekosta lämpötilan. Koskaan ei ole tarvinnut palella. Asutte muut varmaan aika vanhoissa kerrostaloissa?
Kuinka kylmä huoneistossa sitten on? Alkusyksyllä voi myös tuntua kylmemmältä, kun on totuttu lämpimään.
no tämä ,taas tuli yksi kesä nukuttua huonosti ja päätä särki jatkuvasti kuumuuden takia,viileä tai kylmyys ei haittaa ,aina voi pukea enemmän päälle
Hae vaikka motonetista pieni pistorasiaan kytkettävä sähköpatteri, niin ei tarvitse palella.
Rivarissa Turussa on patterit jo haaleat.
Tänä syksynä sitä saanee odotella tovin..